Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Person-gif (leg) 17/5/2015, 13:01
Medusa fortæller hun har lokket en fyr med sig hjem !
Å
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Person-gif (leg) 17/5/2015, 13:40
jeg er sikker på at en af Millicents hobbyer er at stå omkring et hjørne og blinke til enhver fyr, som hun anser for at være "hot" :P
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Person-gif (leg) 17/5/2015, 13:46
Medusa der ser 50 schades Of Grey xd
O
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Person-gif (leg) 17/5/2015, 13:52
Hvorfor se, når man selv kan udføre det? Både den ene og den anden vej rundt ? :P XD XD XD men nej har endnu ikke set filmen... so who knows how I am going to react XD
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Person-gif (leg) 18/5/2015, 08:31
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] dette er en GIF leg, ikke meme :3 Så selvom det er en herlig billede, som du har valgt der til mig, så skal det være en GIF, altså et billede der bevæger sig :P
Ingame Titel: : Leder af WFF Race : skærsild engel Navn. : Maria Tuhkan Alder : fra 3 verdens krig men aldrigen stoppet ved 19 Evner/Classes. : at kontrolere ild og engergi i omgivelserne læs mere omd dette i profilteksten. Bosted : rundt omkring men for det meste er hun altid på farten så naturen er mit hjem. Partner. : ingen PT Slaver. : bryder mig ikke om ordet så hvorfor skal jeg have. Evt. bemærkninger. : jeg er en lille hot sag ^^ Antal indlæg : 204 Reputation : 2 Join date : 04/11/13
Emne: Sv: Person-gif (leg) 19/5/2015, 12:55
hvornår ser jeg noget med Samanta maria og selena xD new world måske 3 mest fantasdiske kvinder :D
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 19/5/2015, 14:03
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] denne leg går ud på at man finder et gif billede som en eller anden måde passer på den forrige person, som har haft skrevet. :) Så du skal også huske selv at tilføje en gif om den forrige person :P
Du ser meget køn ud i dag :D [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Person-gif (leg) 19/5/2015, 15:31
Medusa - keeping it cool ;)
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 19/5/2015, 18:17
Dette er uden tvivl millicent! Andet end at hun tager fejl, hun føler det ikke, hun er det!:P
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Person-gif (leg) 20/5/2015, 09:18
Evan ; om musik der afspiller automatisk på profiler
K
Evan Third Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 20/5/2015, 11:15
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.] Og det sidste, som han prøver at sige, er son of a bitch XD han kan ikke finde ud af at snakke engelsk Her er scenen XD [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Evan jeg tror faktisk, at du ville elske animeen Steins gate :P Tror, at den er lige noget for dig, især med den meget skøre hovedperson og så at den er "videnskabelig", handler om tidsrejse :P
Evan Third Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 20/5/2015, 12:40
Jepsen :D serien er i hvert fald på min tredje plads over animeer jeg har set :3 så kan faktisk anbefale den til mange. :P
UUHHHHHH det er så meget mig XD
Evan som ældre :P [For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Evan Third Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 20/5/2015, 19:23
Nu er du ulækker
Og før du går amok [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] så er det gifs... der er bare mange af dem.
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Person-gif (leg) 20/5/2015, 19:33
Er jeg ulækker? O.o Det der var et fun gif referende til dig [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] XD Men ja nu gælder gifs ikke til denne her leg , måske burde vi lave en small video leg ligesom med denne her leg, hvor man finder en video passende til den forrige bruger? :P