Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Kommentarer: 12

har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Empty
IndlægEmne: har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)   har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime13/6/2015, 01:21

tid: 22:09
sted: på en lille cafe, en af de få der var åben
vejer: solen er ved at gå ned, dens rødlige lys farver de få skyer der er på himlen i hundrede rødlige nuancer
påklædning: en hvid skjorte, lavet af edderkop silke (edderkop silke er stærkt nok til at kunne blokere et knivstik, men man kan ikke se forskæld på det og normalt silke), der var et par knapper der var knappet op, så det afslørede en smugle af hendes kavalergang, hendes sorte bukser sad stramt om hendes velformede ben, hun havde et der et par velsyede støvler, med 8cm hæle.
våben: om hendes venstre ben har hun spændt en kukri med en forgiftet klinge, og i et skulderhylster har hun en beretta 92, desuden har hun et par hundrede våben i hendes kuffert

Pandora sad i den lille cafe, og drak en kop kaffe, den smagte mere af brændt korn end kaffe, men det er næsten umulig at få sig en god kop kaffe, så hun måtte nøje med det her snask.
Hun var kommet til byen fordi hun havde brug for sex, og nu da hun havde slukket den tørst havde hun besluttet sig at få en kop kaffe, hvilket hun fortrød, hun stillede sin kop og prøvede at huske byen fra før den store krig, hun huskede affære hun havde haft, hun huskede en søn hun havde haft her i byen, han døde under krigen.
det var en af de ting, der gjorde hende en smugle anderledes end andre Succubi, hun elskede at have børn (hun kunne godt klare sig uden graviditeten) men hun nød at opdrage sine børn, at lære dem de færdigheder de havde brugfor, og så når de rejser fra en, må man bare håbe at de har lært nok.
Tilbage til toppen Go down
Dren
Nybegynder.
Nybegynder.
Dren

Race : Speciel
Navn. : Dren
Alder : ligner en på 19 men har kun levet i ca 6 måneder men opføre sig som en 19 årig
Evner/Classes. : Giftig hale som en skorpions med lammende gift som virker 30 min
Partner. : N/A
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Hun kan ikk rigtig snakke, men hun kan stave til næsten alle ord. Hun er rimelig klog.
Antal indlæg : 11

IndlægEmne: Sv: har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)   har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime17/6/2015, 22:05

Det var aften, og Dren anede ikke hvad hun skulle lave. Hun vidste heller ikke helt hvordan hun skulle skaffe mad. Hun havde ingen penge da hun ikke anede man skulle bruge det for at få mad, da hun havde fået det hele hun behøvede før hun stak af for at se verdenen ordentlig. Hun var blevet træt af at være spæret inde helle tiden, da hendes 'forældre' eller skabere var det snare, men hun så dem som sine forældre, ikke ville lade hende se verden, eller lade verden kende til hende. Hun var hele tiden på vagt over for folk og var parat til at angribe alle som virkede truende. Man kunne tydelig se hendes hale da den stak frem under den sorte kjole hun havde på. Hun kom forbi en lille cafe hvor der sad nogle enkelte folk, og Dren kunne også lugte mad. Hun gik der over og over til en tilfældig kvinde der sad ved et af bordene med en kop kaffe. Da Dren ikke kunne tale så hun bare på kvinden med hovedet let på skrå og ganske let åben mund med et specielt blik i øjnene. Hun var ikke sikker på om kvinden vil forstå hende, at hun var sulten men hun kunne altid prøve, og Dren var stadig på vagt dog. Hvis kvinden begynde at virke truende på nogle måde, vil Dren ikke tøve med at angribe.
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

IndlægEmne: Sv: har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)   har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime18/6/2015, 08:58

Det forivrede Pandora en smugle at denne fremmede pige satte sig over for hende, pigen linde en mutant, pigens halehavde en tydelig brod, som sikkert var fyldt med gift, hvilket var nok tæt på skorpion gift, hvilket ikke skræmmende Pandora, hun vidste at pigen nok selv havde antistof mod giften i sig, så hvis pigen stak Pandora ville hun kunne bruge pigens blod, som en modgift (med en lille chance for en blodprop).
men da hun så væk fra pigens hale og studere pigen selv, bar det tydeligt at hun var sulten, men maden her på cafeen var en smugle for tung for en der ikke havde spist i lang tid, så Pandora, rakte ned i sin kuffert og fandt en lille krukke med honning, da kulhydrater nok ville være det bedste for pigen, hun tog låget af krukken og rakte den til pigen, sammen med sin teske
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)   har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren) Icon_minitime

har din mor ikke lært dig noget som helst (Dren)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» what creature are you (Dren)
» noget med Kage XD
» (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d
» Jeg anbefaler dig :D (halv leg snask noget)
» Kære børnlille, mor skal fortælle jer noget (Admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: