Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: noget med Kage XD 7/1/2015, 23:16
Hej alle sammen ^^
Af en eller anden ogergokker sær grund, så er min karakters liste over emner jeg holder øje med, blevet ryddet siden sidst jeg var på i december, så til alle jer jeg har et aktivt emne med, kunne i ikke være nogle svesker og sende mig, et link til det emne jeg har med jer, så jeg kan give jer det svar i nok har ventet på? ^^
Hvis der forøvrigt er nogen, der gerne vil have gang i et nyt emne, så må i skrive til mig over PM, da dette ikke er placeret i emnesøgnings området XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: noget med Kage XD 8/1/2015, 08:15
Where is the cake?? O.o XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: noget med Kage XD 8/1/2015, 08:56
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: noget med Kage XD 8/1/2015, 11:47
Well i have a tendency to believe in lies * gumler kagen *
Jeg sender linket , efter min pause Dust. Dejligt du er tilbage !!!!!!!!!! Jeg forstod heller ikke hvor sørme du var !
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Den skulle gerne vise alle emner du har deltaget i, og kan så vidt jeg ved ikke ryddes. ^^
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: noget med Kage XD 8/1/2015, 13:59
Kan den godt, så vidt jeg ved, hvis der går for lang tid inden man svare xD
Nocturne Fifth Class
Race : Mutant Navn. : Subject-102 Alias Sobek Alder : 24 Evner/Classes. : Sauronthrope Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked. Tilhørende klan. : -ingen- Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy... Slaver. : Well I guess I am at the moment... Antal indlæg : 210 Reputation : 7 Join date : 16/11/14
Den har links til alle dem du aktivt følger, mens det link jeg sendte tidliger indeholder alle emner/tråde du nogensinde har svaret i, ved i hvert fald de ikke slettes automatisk da jeg på en anden side, har en bruger der har tråde der har stået inaktive i 3 år, og de er stadig på den liste. ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: noget med Kage XD 8/1/2015, 14:17
Faktisk skrev jeg det med kagen, for at få jeres opmærksomhed XD åbenbart virkede det meget godt XD
Og i øvrigt Dusamus, du skal da bare kigge ned under din trøje XD BUM så der ladycake right there XD eller var det muffins i dit tilfælde? XD
Jeg har ikke lige søgt der Nocturne, for det var jeg for doven til at tænke på XD og så tænkte jeg mega meget på kage, da jeg skrev den her tråd, for jeg elsker kager XD store kager, små kager, ladykager, småkager, cookies, den kage jeg har opkaldt efter Millimus, og alle mulige andre kager XD udover hjemmelavet flødekager, det bare for klamt, for det er bare flødeskums klumper, klasket sammen med et par mellemrum XD
MILLIMUUUUS!!!!!!! Jeg har savnet dig, din sexede sild :b
Dust First Class.
Emne: Sv: noget med Kage XD 9/1/2015, 18:22
Nå men jeg har stadig nogle huller hist og her, som jeg håber på at få fyldt ud, så håber folk jeg emner med, stadig har lyst til den slags XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: noget med Kage XD 10/1/2015, 13:57
Jeg kan helt ærligt, ikke lige just lide det XD Men jeg har som sådan heller ikke noget, decideret problem med det, hvis det bliver brugt i moderate mængder XD