Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
race ændringer foreslag  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
race ændringer foreslag  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 race ændringer foreslag

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora


Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111
Reputation : 2
Join date : 03/05/15

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 10:19

her er nogle ting med nogle racer som jeg syndes bør ændres (dette er 100% subjektiv)

cyborgs: Deres krop består af over 50% robot dele (jeg syndes at dette er en smugle overdrevendt, hvis man har begge arme og et ben, som er robotdele vil ikke være nok til at man er en cyborg, 10 eller 20% brudte være nok til at man kan blive regnet som en cyborg)

Incubuc/Succubus: De forføre det modsatte køn, har sex med dem og spiser deres sjæl samtidig eller dele af den (dette bør ændres til at gælde for alle køn, personligt spiller jeg en panseksuel karakter, men hun får ikke sjæle fra alle hun har sex med, det giver jo ingen mening)

håber at dette kan skabe en smugle diskurion på siden, og hvis der er nogle der har nogle andre ting om racer som de syndes ikke giver mening, så skriv det her
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 10:57

Tak for debatten , Pandora - sådan en er altid velkommen.
Og vi skal nok tænke dine ord ind, hvis vi i admin teamet beslutter at ændre ved noget.

Uden at have dryftet det med mine med admins, er min umiddelbare tanke at det er for at det skal kunne skabe noget spil.
Feks at man snupper lidt sjæl ved sex - det giver jo lige lidt ekstra lege klodser i et intimt emne, da man skal bekymrer sig om andre ting , udover klimax og belysning :p

Og men cyborgs er det vel også for at få nogle racer i spil, hvor man for emmer en forskel lidt tydligere ?
Mig bekendt har vi ihvertfald ikke måtte af ise nogen overhovedet , fordi de ønskede mindre dele - tvært om så omhandler det meste arbejde - ved alle racer - at nedtone det en anelse , så man ikke ender med en al ægtet karakter - så jeg har endnu ikke mødt det som et problem ( men jeg er også ny ) xd

Jeg er dog enig i at succubus nok forføre begge køn, men udgangspunktet kan jo være det modsatte ( som irl hvor flertallet er til modsatte køn ) men derfor er der alle typer af preferencer og vi kunne ikke finde på at blande os i , hvis Pandora nappede i inderlåret på en kvinde - det garanterer jeg dig xd
Tilbage til toppen Go down
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora


Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111
Reputation : 2
Join date : 03/05/15

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 12:14

med hensyn til succubus/incubus ser jeg ingen grund til at have det med det modsatte køn, hvorfor ikke skifte det ud med forføre en person som er tiltrukket af dit køn, det vil give meget mere frihed og så er der ingen forvirring

og med cyborgs syndes jeg bare at 50% er uhyrelig meget
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 14:50

Succubuc/incubuc: Yes, alle køn! Jeg syntes ikke man skal sige personen SKAL være tiltrukket af en - Det har jo ingen betydning for om deres sjæl kan spises? Men lad os endelig gøre det muligt, så spillet kan få lidt flere nuancer ;)

Cyborgs: Dem ved jeg ikke så meget om...Men umiddelbart tænker jeg at folk nok godt kan få udført en operation (nyt hjerte, ny hjernehalvdel, en ny hånd...Hvad ved jeg?) UDEN er være cyborgs. Men hvis kroppen består 50% robot, er man jo halvt menneske og halvt robot - Lad os kalde disse cyborgs!
Derfor finder det ikke et problem at 50% er kravet. :)
Tilbage til toppen Go down
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.
Pandora


Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111
Reputation : 2
Join date : 03/05/15

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 15:53

med Succubi/incubi mener jeg at deres partner skal være tændt seksuelt før at de kan tage for at de kan tage en sjæl, det var grunden til at jeg skrev ''en person som er tiltrukket af dit køn''
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 15:55

Succubuc/incubuc: Love to everyoneeee! :D

Cyborg: Jeg syntes det er lidt mærkeligt at sætte en procentgrænse. Selvfølgelig giver det et god idé om, hvor meget "det kræver", men tror alle vi kan være enige om, at man skal have nogle mekaniske dele. Hvor meget og hvor lidt kan jo så være op til den enkle at bestemme.
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 16:02

Succcubuc/Incubuc: Jeg er uenig. Jeg syntes bare de spiser sjælen igennem sex - ikke at personen nødvendigvis SKAL være tiltrukket og villig. ^^
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 16:04

Sean skrev:
Succcubuc/Incubuc: Jeg er uenig. Jeg syntes bare de spiser sjælen igennem sex - ikke at personen nødvendigvis SKAL være tiltrukket og villig. ^^

Er det ikke ligesom hele idéen ved disse former for dæmoner: At de kan få folk til at føle sig tiltrukket af dem, uden at de faktisk kender dem eller naturligt ville føle sig tiltrukket af sådan en type (person el. race)???

... og at de dermed i sidste ende kan spise/have sex med alle de lyster?
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 16:08

Som jeg tænker det, jo. Pointen er de kan tiltrække stort set hvem som helst. Men jeg syntes også bare - personligt, jo - at når de spiser sjælen igennem sex, så kan det være lige meget om personen er helt skudt i dæmonen eller ej? ^^
Hvis man lader være med at gøre det til et krav - Jeg tror stadig de fleste dæmoner spillet med alle elsker dem, i hvert fald pr. udseende - giver det luft for succubuc/incubuc som måske ikke kan lide hvad de er, eller måske faktisk netop er akavet, eller som ikke helt kan finde ud af at bruge sine tillokkende evner, eller ligefrem en der foretrækker at tvinge folk, fordi de selv får mere nydelse ud af det? ^^
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime19/6/2015, 16:09

Har de sex, kan de spise - de behøver ikke tilladelse i form af gensidig tiltrækning, selvom de ligesom ofte har det grundet deres aura :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





race ændringer foreslag  Empty
IndlægEmne: Sv: race ændringer foreslag    race ændringer foreslag  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
race ændringer foreslag
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nye ændringer pga. brugernes ønsker ^^
» Clomans genetiske ændringer
» Layout ændringer! (admin nyheder)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros. :: Forslag og ønsker-
Gå til: