Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere. Race : Mutant Navn. : Galian Fell Alder : 24 Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas Tilhørende klan. : The Hunters Guild Antal indlæg : 305 Reputation : 1 Join date : 11/03/15
Emne: Clomans genetiske ændringer 1/7/2015, 01:03
jeg har fået en ide til at give Clomans lidt mere farve, som de er nu er de praktisk taget Human light, så jeg har nogle ideer til at gøre dem lidt mere spændende, derfor tænkte jeg at de kunne have genetiske ændringer
dem der laver en cloman har adgang til deres skabelses DNA, så hvorfor ikke gøre dem bedre.
regler for genændringer er at de skal give en fordel og en ulempe, som kan skabe rollespil.
her er nogle forslag: Armor-skæld (giver beskyttelse mod skade, men gør at man ikke kan svede, og komme af med varme) Attraktive-feromoner (tiltrækker det modsatte køn, men får ens eget køn til at virke mere aggressive) infrarød-syn (man kan se i mørke, men man kan ikke se farver)
håber dette kan skabe noget sjov, og hvis i kan finde på nogle ideer til genændringer, så skriv dem endelig