Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Lynhurtigt! - Fravær for Lamia 8/7/2015, 23:26
Hellooooooo!
Jeg har fuldstændig glemt at smide en besked herinde omkring mine ferieplaner, hvilket er lidt uhøfligt overfor mine ventende emnepartner... Så sorry! xD
Selve ferien er ikke direkte hurtig, men beskeden her er! :p Jeg skal langt, langt borte, hvor jeg hverken er sikker på net eller andet, men jeg ved blot, at jeg kommer til at være fraværende i ca 2 ugers tid!
Indtil da må i lege pænt med hinanden :D
Have fun!
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Lynhurtigt! - Fravær for Lamia 8/7/2015, 23:27
Og jeg rejser i morgen!
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Lynhurtigt! - Fravær for Lamia 8/7/2015, 23:30
TOTAL GOD FERIE , LAMIA :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Lynhurtigt! - Fravær for Lamia 8/7/2015, 23:34
Jeg savner dig allerede Lamia :D
Teilo Fifth Class
Emne: Sv: Lynhurtigt! - Fravær for Lamia 9/7/2015, 07:17