Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Nysgerrige væsner(Chika)

Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime10/3/2013, 18:36

Tid: eftermiddag
Sted: udenfor en mindre by i Rusland
Vejr: koldt
Omgivelser: Ret stille da ikke mange bevæger sig uden fro byen, men inde i byen er der godt befolket.
Radioaktivitet: meget mild

Det var eftermiddag uden for en lille by der lå i Rusland, og en pige ved navn Diana gik sammen med sine 2 venner, King og Ace som var 2 bioraptore hun altid fulgtes med. Diana ville gerne ud og se verdenen, og hendes tur havde bragt hende til Rusland, hvor vejret var koldt så Diana var iført en tyk rød rejsekappe, der matchede meget godt sammen med hendes røde caridgan der havde en hvid hals krave, røde bukser og for ikke at glemme hendes røde hat(se billede) Hendes hvide smukke hår, blafrede smukt i en mild vind mens hun og hendes bioraptore gik, og hvis man kom tæt nok på kunne man høre at de snakkede. Diana snakkede på et forståeligt sprog, mens de 2 bioraptors lavede en slags supersonisk lyd, der mindede om flagermuse lyde bare skabt af noget større væsner.
"Ace lad vær med at pive, din hud er meget tyk og ihærdig du kan sagtens tåle det her vejr, uden problemer din skøre kugle!" sagde Diana med en smuk stemme, til det store væsen der lige som dens bror King, var højere end et menneske og som basis ret stærke "Hvis du bliver ved med at pive, kan du jo bære Karasu så får du varmen af det!" tilføjede han drillende, og lavede et nik mod en ting hun havde på ryggen der var indpakket i et hvidt bånd, fra top til tå med noget der lignede hår oppe på toppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime10/3/2013, 20:37

Chika sad ved en vejkant, med et dyre skind svøbt rundt om sig imens hun holdte sin halv store hund ind til sig under skindet også. hun var slet ikke van ti den kulde og frøs derfor en hel del. hun var ikke sikker på hvorfor hun havde søgt til rusland og fortrød det det også en hel del. godt nok var der lidt mere fred her, men kulden var alt for store og så meget fred var der heller ikke. hvertfald ikke nok til at det var et sted hun ville blive. men hendes elskede lille hund frøs så meget og kunne ikke holde til at gå længere, så hun holdte sig et vild ved vejkanten og prøvede at varme sin hund lidt op. hun så lidt rundt op landskabet og fik øjne på en sjovt udseende kvinde som gik sammen med to meget store væsner bag sig. Chika var lidt i tvivl om kvinden snakkede med sig selv eller dyrene da det var svært for hende at høre hvad der blev sagt, hun vidste bare kvinden sagde noget. hun så lidt ned på sin hun under skindet med et tænkene blik og bed sig lidt i læben. de kunne ikke blive siddende her og hun anede ikke hvor hun skulle hen af. hun var ikke meget for at spørge om hjælp fra fremmede, men nogle gange var hun jo nødsaglig til det "så op med sig Rickie.. vi må videre nu.." sagde hun ned til sin hund, som pivene kravlede ud under skindet. Chika tog skindet bedre om sig, som om det var en slags kappe. hun rejste sig så op og gik meget forsigtigt hen mod den fremmede kvinde "undskyld mig... undskyld?" forsøgte hun sig med et komme i kontakt med den fremmede kvinde. dette kunne bringe hende selv i stor fare så hun var meget på vagt og gik meget forsigtigt til værks.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime10/3/2013, 21:32

Diana stoppede foran den lille pige der pludselig kom frem fra vejkanten, og hendes 2 kældedyr stoppede på hver side af hende. de udstødte nogle nærmest smukke supersoniske lyde og nogle tunge prust, mens de vippede deres plus formede hoveder lidt fra side til side, da de lige som flagermus var blinde men kunne se ved hjælp af lydbølger der vendte tilbage til dem når det ramte noget og bouncede tilbage fra hvor det kom. Diana så let på den lille pige og hendes hund, og det så ud til at de frøs meget begge 2 og som det gode væsen Diana i sidste ende var, kunne hun ikke lade være med at reagere med det samme, og prøve at være behjælpsom.
"Jamen dog lille ven, hvordan kan i blive herude når i har det så koldt?" spurgte Diana og bøjede sig lidt, for at være i hovedhøjde med den lille pige "Nu ved jeg godt du sikkert gerne ville spørge mig om noget, men kan det ikke vente til vi har fået dig og din søde lille vovse ind i varmen?" hun smilede varmt til Chika, og nu hvor hun stod fremover bøjet kunne man godt se hvor velformet hun egentlig var. Diana havde en god fast 70 D, hun havde en slank krop men tydeligvis med kræfter gemt i skønheden, hendes hud var så fin at det nærmest var synd at hun ikke var helt ren, og hendes ansigt var utroligt smukt. Det var næsten før man skulle tro, at hun ikke var menneske så smuk hun så ud.
Diana så let ned på hendes stakkels hund der også så ud til at fryse ret meget, og virkede direkte udmattet.
"Kom her min ven, du skal hvile dig lige som din ejer!" sagde hun let, og der var noget over hende der gjorde hende meget nemmere at stole på for dyr, da hun var beastcaller og derfor efter lang tid sammen med dyr vidste hvordan man håndterede dem, og kommunikkerede med dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime10/3/2013, 21:46

Chika stivnede i kroppen over den fremmedes ligefremme væremåde. hun sank en lille klump og så lidt på sin hund. alle de ting hun havde tænkt i hovedet hun skulle sige var forsvundet fuldstændig og hun anede ikke hvad hun skulle sige til den fremmede foran hende. hun så igen på kvinden og bed sig let i læben. hun virkede så meget flink og til at stole på, men Chika var svær at få tilliden fra, så hun var ikke lige som nem at overbevise om de gode hentektioner som det var at overbevise den lille hund Rickie. lige i det øjeblik den fremmede kvinde henvente sig til den, logrede dens hale og den satte sig ned lige foran den fremmede med et lille glad bjæf. den stod klar til at blive klappet og nusset om af kvinden. Chika så undrende på Rickie og forstod ikke den lille hun så nemt fik tillid til den fremmede. hun så så på den fremmede kvinde og studerede hendes skønhed lidt. Chika håbede virkelig på hun ville overleve til hun blev ældre og blev mere smuk og kvindlig udseens mæssigt. hun var jo kun de 16 år og var ikke særlig udviklet. hun rystede så sine tanker ud "okay... min hund acceptere dig så jeg stoler på dig indtil videre..." sagde hun så med et lille nik. det var meget derfor hun ville gå med, men også fordi der var så kold og hun frøs og var sulten så det ville være den rene død at afslå tilbudet.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime10/3/2013, 22:07

Diana smilede mildt da den lille hund satte sig foran hende, bjæffede glad og logrede med halen, så hun nussede den blidt henover hovedet mens hun så på den unge dame, der tillod sig at vise Diana tillid fordi hendes hund gjorde det. Diana nikkede lidt til det Chika sagde, så hende i øjnene med hendes smukke lyserøde øjne, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Godt så tager jeg dig med ind til byen, der kan vi sikkert finde et sted vi kan bo!" sagde hun mildt, og klappede King på vingen så han løftede den "Kom så hjælper jeg dig op, selvom bioraptors er koldblodige har de en evne til at holde varmen og udsende den, så du kan slappe af på Kings ryg, mens han holder dig varm så tager jeg din lille søde ven her!" hun nikkede mod Rickie som hun stadig nussede, før hun rettede sig op og hjalp Chika op på King, der ikke virkede til at brokke sig det mindste over situationen. Bagefter lagde det store dyr vingerne lidt højere oppe, så Chika kunne ligge på hans ryg og føle sig sikker mod dens varme krop. Imens samlede Diana hunden op, og holdt ham ind til sin krop, så også han kunne slappe af og nyde at hun utroligt nok var dejligt varm, på trods af det kolde vejr de gik i. Diana begyndte at gå direkte mod byen, og de 2 bioraptors fuldte med mens de stadig sagde deres lyde, for at kunne se hvor de gik.
"Hvor længe har i dog været herude, i føles kolde og i må da være sultne?" spurgte hun undrende, mens de nærmede sig byen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime12/3/2013, 11:00

Chika lyttede til kvindens stemme og lod hende hjælpe sig op på hende bioraptors. hun blev lidt overrasket at kvinden havde ret i at dyret ville være varmt. det var virkelig rart at få noget varmen, så hun rettede sigg og hurtigt godt p åplads så han små lå på dyret. hun havde et lille smil på læben "det er en varm bioraptors... det er virkelig rart mange tak skal du have." sagde hun små mumlende imens hu nød varmen fra dyret. hun så lidt på kvinden da hun løftede Rickie op og smilte lidt af det. hendes hund havde fuld tiltro til den fremmede kvinde og puttede sig bare godt ind i hendes favn. det var tydeligt hunden var helt tryg og at hunden tryghed påvirkede Chikas tryghed. chika fik et lille chok da King begyndte at gå og tog kort hårdt fat, men slappede så hurtigt af igen. da kvindens spørgsmål blev stilt tænkte Chika godt over hvad han skulle sige og sank en klump, hvorefter hun sukkede "vi har gået i lidt over et døgn vil jeg tro.. uden mad.. så ja vi er ret sultne... jeg tog til rusland for at få fred, men det har ikke rigtig gjort nogen forskel.. for denne kulde kan jeg slet ikke klare." forklarede hun og lukkede sine øjne. hun glædede sig til hun kunne komme tilbage til USA.. hjem til de radioaktive byer og områder, som hun kendte bedre til. det var også nemmere at jage der. i Rusland var der for koldt for hende til at jage ordenligt. endnu et lille suk undslap hendes læber "hvor kommer du fra?... og hvad hedder du?" spurgte hun så og åbnede sine øjne lidt, hvorefter hun så på kvinden med trætte og udmattede øjne. det havde været nået af en rejse og hun havde ikke haft chancen for at slappe af.

//sorry det ikke blev helt så langt ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime12/3/2013, 18:05

Diana kunne ikke lade vær med at smile af Ricki der puttede sig i hendes favn, op af hendes varme bryster han måtte have det godt, nu hvor en smuk kvinde varmede ham. Diana så let på Chika der lå på King, den ældste af de 2 bioraptor brødre da han var kommet først ud lige før hans lillebror Ace.
"Jamen lille ven dog, du skal ikke takke mig jeg prøver bare at hjælpe, og være en god clomans!" Sagde hun mildt, mens de gik fremad og byen kom nærmere og nærmere. Ace sagde et eller andet der fik Diana til at kigge på ham, og grine af ham "Din store pivskid jeg ved du kan gå længere!" Sagde hun stadig lidt grinene "Men bare rolig når vi kommer frem til byen, skal jeg nok sørge for at i 2 får jeres eget sted at slappe af, og noget mad i kan smovse i jer!" Hun så lidt frem igen, mens hun strøg Ricki bag øret med en blid hånd.
"Så forstår jeg bedre i ser så slidte og kolde ud, når i har været herude så længe, i burde passe bedre på jer selv!" Sagde hun mildt efter Chika havde fortalt hende deres situation, ude i dette kolde og uvelkomne landskab. Hun tænkte dog lidt over hendes spørgsmål om hvor hun kom fra.
"Mit navn er Diana og som du nok ved, er jeg en clomans som er et clon menneske, der er laboratorie skabt!" Fortalte hun stolt over hvad hun var "Jeg er faktisk den første clomans der blev skabt for 500 år siden, i byen Occulta men da jeg flippede ud og ville fri, angreb og dræbte jeg min skaber og blev slået bevidstløs! Da de resterende professore troede jeg var død, smed de mig ud med affaldet, og har lige siden levet i skoven uden for byen, sammen med de bioraptors der lever der!"
Da de endelig nåede frem til byen, fandt Diana et hotel der tilbød plads til dyr man kom med, hun betalte på forhånd med et par rubiner, og fik hotellets bedste værelse til Chika og hende selv, samt en hel afdeling af en af deres stalde til King og Ace. Hun betalte endda lidt ekstra for at få lov til at tage Rickie med på værelset, og så de fodrede King og Ace både til frokost, aften og den følgende morgen. Bagefter hjalp hun Chika ned fra King, og tog King og Ace ud i stalden før hun tog Chika og Rickie med op på deres hotel værelse.

//det indlæg var da helt fint søde ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime13/3/2013, 20:20

//godt nok... nogle gange er min krea bare ikke så samarbejdsvillig og så bliver jeg ikke altid helt tilfreds ^^ //

Chika så lidt op på den smukke kvinde imens hun lå og varmede sig på king imens de gik mod byen. en Clomans? dem havde hun hørt om før men hun havde aldrig mødt end. så de var lidt vildt faktisk at møde sådan et væsen. hun så lidt på sin hund, som bare lå og varmede sig godt ind til kvinden. Chika valgte ikke rigtig at sige noget, da hun ikke følte nogle ord var nødvendige fra hendes side lige nu. hun betragtede lidt det andet af kvindes dyr som åbenbart brokkede sig. det fik et lille grin ud af hende. Chike stolede ikke helt på kvinden, men hun var bare så udmattet, sulten og kold at dette kun kunne blive bedre end at gå i denne kulde og vente på da falde død om. igen så Chika på kvinden og lyttede til hendes stemme "mad... det lyder virkelig godt... og jeg plejer også at passe godt på, jeg har overlevet de sidste 4-5 år på egen hånd... men ja troede det ville blive nemmere her, men det blev det ikke rigtigt." indrømmede hun og så lidt ned på jorden under King.
Chika blev lidt overrasket over den historie Diana kom med. dræbt sin egen skaber.. det ggjorde Chika en smule nervøs, for hvad nu hvis denne Cloman ikke kunne styre sig. hun rystede dig tankerne ud af hovedet. hun måtte stole lidt på denne kvinde, det var den eneste måde at overleve på og kvinden virkede da også som om hun kunne styre sig og bare var venligsindet. Chika havde godt hørt lidt om den by hun snakkede om, men ikke et sted hun sådan havde været inærheden af og ikke et sted hun havde lyst til at komme tæt på. det hun havde hørt om det virkede bare sp underligt og denne historie gjorde det ikke meget bedre "okay... det var da en ubehagelig oplevelse.. men godt du har dine venner her så" sagde hun for at komme lidt væk fra emnet da, det ikke var så behageligt.
da de kom op på hotelværelset blev Chika som et lille barn.. hun havde aldrig været på sådan et luksus værelse før så hun gik bare helt forundrende og søgende rundt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime22/3/2013, 19:12

Diana havde smilet lidt til Chika da hun havde sagt sin kommentar, om at det var godt Diana havde sine venner King og Ace, for Chika havde jo ret de var hendes yndlings venner, og hun vidste at hun kunne stole på dem og at de adlød hende. På hotellet virkede Chika som et nysgerrigt barn, der ville nyde alle de nye indtryk hun kunne få, og Diana kunne ikke lade vær med at smile endnu engang, mens hun lagde Rickie fra sig på en behagelig stol som han kunne slappe af i.
"Det er dejligt at komme ind i varmen igen, især når det er så koldt udenfor!" sagde hun mildt, mens hun selv gik lidt rundt og kiggede på det sted de skulle overnatte. Der var desværre kun en dobbeltseng, men Diana havde ikke noget imod enten at sove sammen med Chika, da hun jo var vant til at sove sammen med King og Ace, eller bare lade hende få sengen da Diana godt kunne klare, at sove i en stol eller noget.
"Nå jeg trænger altså til et bad, så snus du bare rundt imens!" sagde hun mildt og nussede en blid hånd, gennem Chikas hår "Imens kan du tage menu kortet derovre, og bestille lige hvad du vil have af roomservice, over telefonen der ligger ved siden af!" hun pegede på menukortet og telefonen, mens hun snakkede og gav Chika et mildt smil "Og hvis din søde lille vovse vil have noget, må han også gerne få hvad han vil have!" sagde hun og blinkede let med det ene øje, før hun begyndte at gå mod badeværelset.
Diana lod døren stå på klem, da hun var vant til at være alene når hun endelig var på hotel værelse, og hun tænkte ikke lige over at hun nu havde selvskab. Hun tændte for vandet så det kunne blive varmt, før hun let begyndte at tage tøjet af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime25/3/2013, 01:15

Chika så lidt på Diana og nikkede til det huns agde. det var virkelig rart at komme ind i varmen. hun havde ikke været sådan et sted før. det var et underligt sted for hende at være. der var så rent, varm og hyggeligt. rickie lagde sig godt til rette på stolen den blev sat på og faldt næsten med det samme i søvn.. den lå lidt og snorkede. Chika gik hen til telefonen som Diana sagde hun skulle ringe fra, hvorefter hun så efter Diana der forsvandt ind i badeværelset. med en let rystende hånd tog hun menu kortet og åbnede det. i det hun så hvor meget tingene kostede. smed hun det fra sig. hun havde aldrig havde haft penge til sådan noget så hun føtlte det lidt ubehageligt at skulle have det på sine skuldre hvis hun nu skulle betale Diana tilbage. hun sank en lille klump og tog menukortet igen, åbnede det og kiggede lidt på tingene der var. hurtigt fand hun det hun ville have, uden at kigge på prisen. hun så lidt nervøst på telefonen, men tog den så og lyttede. hun fik et lille chok da hun hørte en stemme i den anden endne og sank en lille klump "uhm.. hej.. jeg vil gerne have en... nr.. 5...og en nr 3" sagde hun forsigtigt og fik alle mulig ting afvide som hun slet ikke kunne følge med i. hun lagde derfor hurtigt på før hun fik sagt hvilket værelse. hun stirrede bare på telefonen og sank en lille klump- hun gik væk fra telefonen og studerede resten af værelset iemsn hun lyttede til lydende ude fra badværelset.

//sorry det ikke blev så langt ^^
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime1/4/2013, 10:14

Imens ude på badeværelset var Diana hurtig om at få vasket sig under bruseren, og efter lidt tid stod hun nu og tørrede sin krop foran spejlet. Hun så let på sig selv da hun var tør, smilede lidt over at føle sig ren igen, og tog så kun undertøj og bukser på så hun havde bar overkrop dog med bh på, før hun tog resten af sit tøj og kom ind til Chika igen, stadig med lettere fugtigt hår og ellers en smuk ren krop.
Diana smilede lidt til hende, da hun så at Chika gik og studerede resten af stedet, og Rickie lå og sov i stolen. hun kunne godt forstå at han sov, han måtte være træt efter hans og Chikas oplevelser, ude i det kolde vejr.
"Har du fået bestilt noget at spise lille ven?" Spurgte hun mildt mens hun lagde sit tøj fra sig på sofaen. Nu hvor Diana kun havde bukser og bh på, var der ingen tvivl om hvor smuk hun egentlig var, hendes hud så silkeblød og smuk ud, og hendes kurver var helt perfekte. Diana nussede kort Rickie over hovedet, og lod ham ellers sove mens hun selv, satte sig ned i sofaen og betragtede Chika.
Hun var faktisk selv blevet hundesulten, og kunne egentlig godt bruge noget at spise selv, men hun ville gerne vide om Chika havde bestilt noget til sig selv og Rickie, før hun bestilte noget til sig selv. Hun lænede sig let tilbage i sofaen, mens hun smilede til Chika med hendes smukke læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime1/4/2013, 19:16

Chika så hen på Diana da hun kom ud igen og betragtede hendes krop lidt. hun var da meget smuk. stille så hun need af sig selv. forhåbentlig ville hun også får en smuk kvinde krop når hun blev ældre.. ligenu var hun jo alt for synd og uden de vilde former. hun havde da forme, men de var små. hun fik jo heller ikke nok næring kan man så sige. hun så så på Diana igen og så over på telefonen, hvorefter hun stille rystede på hovedet "jeg... uhm.. kunne ikke huske hvilke værelse nr vi har... så ja kunne ikke lige... jeg lagde på" sagde hun stille og så lidt ned. det var lidt pinligt at indrømme hvad der egentlig var sket så hun holdte sig til at sig ehun bare ikke kunne huske værelses nr.


//sorry længten >
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime3/5/2013, 20:10

Diana kunne ikke lade vær med at smile af hende, da hendes forklaring lød lidt som om hun dækkede over, hvad der egentlig var sket. Måske syntes hun det var pinligt, hvad end hun så havde lavet og Diana ville derfor ikke grave i det, men derimod gik hun hen til Chika og rodet i hendes hår med et mildt smil.
"Vores værelses nummer står på døren fjollehoved!" sagde hun mildt, og grinede med en mild og varm latter, som om hun syntes Chika var sød "Hvad siger du til at fortælle mig hvad i 2 vil have, så kan jeg bestiller mad til os, og imens kan du jo bare se dig lidt omkring og slappe af imens maden er på vej?"
Diana satte sig på sengekanten ved telefonen, og tog menu kortet for at se hvad stedet havde at tilbyde af mad. Hun søgte efter nogle af de mere sunde ting, da hun var nød til at tænke på hvad hun spiste. Det var vigtigt hvis hun ville vedligeholde sin krop, og holde sig smuk. For nogle ville det nok lyde kedeligt eller mærkeligt, at der rent faktisk fandtes nogen der hver dag i 500 år havde spist sundt mad, for at holde sin krop i form, men Diana kunne nu godt lide det, og hun havde fundet en masse måder at få sundt mad til at smage rigtig godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime11/5/2013, 21:47

Chika blev lidt overrasket da Diana rodede lidt i hendes hår og smilte sådan helt mildt til hende. Chika rødemede svagt ved tanken om at hendes 'redning' ikke var spor mindre pinlig. selvfølgelig stod nummeret på døren tosk. hun sukkede svagt hvorefter hun gik hen og satte sig ved siden af Dianaa "nr 5 og 3...og tak fordi du vil gøre det, tror måske ikke dem i den anden ende bryder sig så meget om mig nu" sagde hun med et lille skulder træk og fik et lille smil på læben som hun med det ssamme sendte videre til Diana, da hun ville vise hun ikke bare var en forvirret lille pige, men at hun kunne smile og være social. siden hendes møde med Dust havde hun ville prøve at være mere social og smile mere til folk. det var dog stadig en meget svær ting for hende, da hun ikke helt var ven til det. men hende diana virkede meget flink og det gjorde det da lidt nemmere at være social og venlig.



// sorry igen min krea er ikke lige så gd for tiden ><
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime11/5/2013, 23:22

Diana kunne da ikke lade vær med at smile af Chika igen, for hun var da så kær når hendes uskyldige sind trådte i kraft. Hun betragtede Chika med et lidt tænkende blik, stadig med sit milde smil på læberne og lagde så en arm om hendes skuldre, mens hun så Chika i øjnene.
"Nu du jo skør søde ven, de hader dig da ikke, og jeg tror ikke engang de ved hvem der ringede, hvis du ikke sagde vores værelses nummer!" sagde hun mildt, før hun greb telefonen, fik fat i roomservice og bestilte maden som de begge skulle have, for ikke at glemme maden til Rickie. Da maden var bestilt, lagde Diana røret på igen og satte sig til rette i sengen, med ryggen op mod væggen, og betragtede Chika med et smil på hendes smukke læber.
"Hvad synes du så om at være på fint hotel værelse, indtil videre? Kan du lide det?" spurgte hun tænkende, med et smil på læben da hun tænkte på hvor nysgerrig, Chika havde virket da de var trådt ind på deres værelse. Dog kunne hun ikke lade vær med at tænke på, at der kun var en enkelt dobbeltseng på det værelse som de havde fået "Hmm hvordan har du det med, at sove sammen med andre?" spurgte hun så "Ville du have noget imod, at vi delte seng eller skal vi finde på noget andet, når vi kommer til at skulle sove?"

//Det går skam nok ^^ Der skal 2 til at lave et godt emne og vække en andens kreativitet ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime19/5/2013, 00:53

Det gav et ordenlig chok i Chika da hun mærkede Dianas arm om sin skulder og det fik hele hendes krop til at stivne. hun var ikke van til nærkontakt og hun stolede altså stadig ikke helt på denne Diana. dog træk hun sig ikke væk, hun blev modigt siddende og lyttede til den smukke kvindes stemme. ordene fik hende til at rødme lidt igen og så genert væk. selvfølgelig vidste de ikke hvem det var.. Chika følte sig meget forvirret og meget dum, men hun kendte bare ikke til disse ting og var ikke van til et. dog lod hun sit blik følge Diana da hun igen bevægede sig rundt og ringede til roomservice og videre til da hun satte sig igen lænet med væggen.
Chika blev stadig på sin plads og havde rettet sit blik frem for sig, dog så hun sig stadig omkring og studerede de forskellige ting "mmh.. jeg skal vænne mig til det.. det er en mærkelig fornemmelse at være her, men her er dejlig varmt og egentlig okay hyggeligt" indrømmede hun, hvorefter hun så om på hende over sin skulder. lidt efter lidt fik hun vent sig om så hun sad med siden skrå for Diana, så hun bedre kunne se på hende. hele hendes ansigt udvillkede sig til at stort forskrækket ansigt, da Diana kom med sit spørgsmål.. sove med andre? hun sov med sin hun og det var llidt det.. hun var ikke van til at sove med andre det var ikke rigtig noget hun gjorde så meget i udover hvis hun virkelig stolede på personen. først svarede den unge pige slet ikke. hun sad bare og stirrede på Diana med et meget underligt blik, men dog fik hun til sidst sat nogle ord på læberne "jeg er ikke van til nærkontakt.. og jeg stoler ikke på andre..." det var det eneste hun kunne sige først. men da hun så fik set sig lidt bedre omkring og kunne se at den seng de sad på var det eneste.. hun var jo van til at sove hårde steder og hårdt terang "jeg vil ikke tage sengen fra dig.. jeg er van til at sove i naturen så det skal nok gå.. " sagde hun så imens hun lod sin spinkle hånd stryge henover dynen de sad på som dækkede sengen. blød og rar.. hurtigt rystede hun på hovedet og rejste sig op "jeg vil ikke være til besvær" sagde hun så meget bestemt og så på Diana med et sikkert blik.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime22/5/2013, 16:44

Diana betragtede den lille pige, som hun stivnede ved Dianas spørgsmål om at sove sammen, og hendes anelse blev kun bekræftet i at være sand, da Chika sagde at hun ikke var vant til nærkontakt og ikke stolede på andre, hvilket fik hende til at danne et mildt smil på hendes smukke læber. Lige som Chika var Diana også vant til at sove i naturen, Diana havde sovet i en sten hule hver gang hun sov i 500 år, så at sove underlige steder kom hende helt naturligt og uproblematisk.
"Ved du hvad jeg synes du skal tage sengen, sammen med din lille ven der ligger og gasser den i stolen, jeg synes i fortjener at blive forkældet!" sagde hun mildt og smilede glad til hende "Lige som dig er jeg også vant til at sove i naturen, og jeg har intet imod at sove i stolen for at forkælde dig lidt! Og nu skal du ikke tro du er til besvær, for det synes jeg i den grad ikke at du er!"
Diana havde altid været en ærlig type, og når hun mødte nogen hun godt kunne lide som virkede til at være gode nok, opførte hun sig godt mod dem. Og chika var en af den slags væsner, som Diana godt kunne lide og derfor gjorde sit bedste, for at behandle godt og være sød mod. Mens de sad og snakkede bankede det på døren, efterfulgt af en mandlig stemme der sagde "roomservice" hvilket fik Diana til at rejse sig, og gribe sin trøje. Hun tog trøjen på mens hun gik hen til døren, og åbnede den for fyren der skubbede vognen ind med velduftende mad. Diana gav ham lidt drikke penge før han gik, og lukkede døren efter ham før hun vendte sig mod Chika, med et glad smil på læben.
"Det ser vist ud til at maden er serveret, så lad os da gå til den til der ikke er mere mad tilbage, eller vi er mætte alt efter hvad der kommer først!" sagde hun glad og smilede lidt til Chika, mens hun gik hen til vognen og så på hvad der var hvad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime11/7/2013, 22:22

Chika så stilfærdigt på den smukke kvinde og tænkte meget over det der blev sagt. lige i det hun skulle til at svare blev der banket på døren og sprang op i sengen og gemte sig meget hurtigt under dynen, helt flad så det næsten ikke lgnede der var en. hun lyttede ti alt der skete og stak hovedet forsigtigt frem. hendes blik var nervøst rettet hen på Diana og da hun så at alt var sikkert, kravlede hun forsigtigt frem og gik med lette skridt hen mod mad vognen "det er meget mad..." mumlede hun med et meget sulten blik. uden helt at tænke tog hun det største stykke kød hun kunne se og tog en stor bid af den lidt som et rovdyr. sådan forsatte hun lidt, indtil hendes uhøflige opførsel gik op for hende. hun sank den klump hun havde i munden og så undskyldende på Diana "undskylde.. jeg ville ikke være uhøflig.." sagde hun meget undskyldene og så lidt ned på kødet i sin hånd. det havde smagt virkelig godt. det var godt tilberet. hun så lidt hen på Rickie og med et llle fløjt vågnede hunden og sprang hen til dem, da den med det samme lugtede mad.
chikas blik flyttede sig igen op på de smukke kvinde og forsigtigt rakte hun kødet frem "hvis jeg skal sove i sengen.. så skal du have det største stykke kød det er mest fair" sagde hun bestemt og fik tvunget et lille smil frem på de små læber.
Rickie sad lige i mellem dem og så op på det lækre kød og stor savlede. den var tydeligvis også meget sulten.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime16/7/2013, 17:13

Diana kunne ikke lade vær med at smile af hende, da hun kom hen til madvognen og begyndte at spise af det største stykke kød, som lå på vognen. Da hun undskyldte for at være uhøflig, og virkede insisterende omkring at Diana skulle have kødet, mens Rickie stod og stor savlede ved synet af kødet, kunne hun igen ikke lade vær med at stor smile af hende. Let nussede hun Chika på hovedet med en blid hånd, mens hun så hende i øjnene.
"Jeg bestilte faktisk det kød til dig og Rickie, jeg tænkte at i ville kunne lide nået ordentligt mad, så spis i bare løs!" sagde hun glad "Jeg har bestilt salat med kød stykker i, og den frugt salat dessert der står der til mig selv, resten er til jer så spis i bare til i revner!" hun pegede på de 2 ting der var til hende selv, mens hun nævnte dem og resten af vognen havde et dejligt udvalg af diverse lækre retter, og desserter som Diana havde udvalgt kun til Rickie og Chika. Diana tog let sin salat op med et smil på læben, før hun tog en tallerken med samme slags kød som Chika stod med og satte den foran Rickie, da han lignede en der kunne dø for det kød Chika stod med.
"Tag nu godt for jer, jeg vil ikke se jer gå sultne i seng!" sagde hun glad og nussede Rickie på hovedet, før hun rettede sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nysgerrige væsner(Chika) Empty
IndlægEmne: Sv: Nysgerrige væsner(Chika)   Nysgerrige væsner(Chika) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nysgerrige væsner(Chika)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Så du er en mutant siger du?(Chika)
» [uafsluttet] Mistet kontrol (Chika og Ail)
» Koloni væsner.
» Element væsner.
» Flyvende væsner.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Andre steder i verden-
Gå til: