Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Leg med farver - Admin Nyhed 8/8/2015, 12:04
Godformiddag i herlige væsner og folk på New World
Så er weekenden skudt i gang, håber i fik kickstartet den godt :)
Denne nyhed omhandler layout. Mere specifik farver og udtryk. I vil måske nå at se små glimt af nogle ændringer vi vil afprøve, men i behøver ikke udvikle hjertekramper eller få et anafylaktisk chok, da intet bliver permanent før vi melder det ud xD
Når vi har fundet et udtryk som vi admins synes er værd at omklædt til for at friske siden lidt op, og for at imødekomme folk der ikke er vilde med neon farverne, så melder vi det ud - og SÅ kan i give os roser og Ris, som vi vil tage med ind i vores overvejelser , som vi altid gør.
Hvis jeg nu lover ikke at gøre alt pink og drysse med glimmer, vil i så love IKKE at hade ALLE ændringer fra starten af, men forholde jer åbne for at lege med ? så bliver alle glade XD
vi er en god lille gruppe af aktive folk herinde, men vi arbejder på at tiltrække flere folk, og de fleste sider ændre lidt ind i mellem , så folk ikke kør trætte og keder sig, men føler der sker lidt nyt - dette vil vi prøve at vende til vores fordel DOG UDEN AT TABE ALT DER ER NEW WORLDS ÅND OG HJERTE, dette er meget vigtigt.
Vi håber i vil lege med og støtte op - men bliver det for voldsomt , så har jeg installeret en hjertestarter nede i chatten :P
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Leg med farver - Admin Nyhed 8/8/2015, 12:49
Hvor typisk mig at glemme IKKE i ' vil i så love ( ikke) at hade ' - meeeeen det er så indsæt nu xd
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Leg med farver - Admin Nyhed 9/8/2015, 18:49
Vi alle ser frem til at siden bliver mere øjenvenlig :3 og forhåbenligt bliver guf for øjnene!