Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Emne: gone now, never to come back ( poem ) 25/8/2015, 19:40
she was the light of my life, the only person who should make me smile. but now the light slowly burning low, the pain begin to grow. i miss my sunshine, but now it will start to snow. i know i love her, but i need to let her go, because then i know i love her. i was feeling good, feeling i should do more in my life. but that was just a dream, and dreams can never be real. now i want to walk alone, because i don't miss my empty home. but i know i love her, because i have to let her go. and now i let her go, even when the dark come to close. now i stare in the button of my glass, trying to see where my dream did go. i see her when i close my eyes, trying to sleep, so then i get up. my arm bleeds from my newly cuts, trying to stop the pain inside. maybe one day, i will understand why that i had to let her go. i feel like everything i touch, will soon die from me. so i want to walk alone, on this empty road of mine. i still look at the light there slowly is burning low. i don't miss the sun, even when it starts to snow. i know that i has to let her go, because then i know i love her. i has to let go, even when i do not want to do. i has to let her go, because my dream has end. the light is gone, only darkness now.
written by Hax.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: gone now, never to come back ( poem ) 25/8/2015, 20:22
Hax,
Hvad kan jeg sige, dit digt rammer i hjertet , og det er altid en smuk ting at kunne elske. Luk ikke dit hjerte i , heller ikke når det splintres i atomer.