Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: I'll be back soon! 18/1/2016, 09:27
Mine kære venner, og fjender, bekendte og nære, store og som små
Jeres "elskede" varulv med et seriøst pyroman problem vil snart vise sig igen! okaaaai... vi går lige ned i et tempo som jeg kan følge med i o.o''
Men som i nok har kunnet se, har jeg ikke være aktiv.... MEN det ændre sig snarest! den lille varulv Phoenix vil snart vise sit smukke fjæs igen, og bringe kaos, vent jeg mener glæde til verden igen ;) Jeg har haft liiiiidt travlt med mit IRL... suk, men frygt ej! Jeres elskede ulv er på vej :D
Jeres dejlige Ulv med i måsen Phoenix
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: I'll be back soon! 18/1/2016, 13:52
Lyder godt Phoenix , ingen kan lave hurlumhej på siden ligesom dig :D
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: I'll be back soon! 18/1/2016, 14:48
klapper og takker, millicent ;) - men har nu også manglet mit Newworld liv! :D