Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Hello... //Eline// Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Hello... //Eline// Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Hello... //Eline//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 10:59

TidStedOmgivelserPåklædningVejr
18:00
MiamiFolk bevæger sig roligt rundtHans jagt tøj, så kraftigt tøj i mørke og naturlige farverStille


Ail kom roligt gående gennem Miamis gader. Han havde lige været et sted henne og aflevere et byttedyr. Han havde derfor en smule blod siddende på hans hænder og på hans frakke. Den var lang og gik ham til midt på læggen. Han kiggede sig roligt omkring mens han gik, og tørrede hænderne af i frakken. Han skuttede sig lidt mens han gik. Han så sig roligt om mens han gik der. Han lod sig dumpe ned på en lille plet jord og satte sig bare til at betragte de folk der kom gående ganske roligt.

''Hej.''

Han sagde det bare til de folk der kom tæt nok på til at han kunne være sikker på de hørte ham. Han var lidt speciel set fra nogles syn. Han var ikke vant til folk, men han havde det faktisk helt fint med det. Han stoppede dog med at sige hej da han havde sagt det til en mand som så surt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 11:19

den smukke unge, hvide håret kvinde Eline gik med et lille svagt smil p ålæben imens hun studerede folk omkring sig. en lille dreng luntede muntert efter hende med et kæmpe barnligt smil på læben og så lidt ud til at have alle mulige lege igang imens han gik. kun som børn nu kunne. Eline så lidt på Coco den lillw dreng og rystede på på hovedet af ham. det var kun ham der kunne få det lille smil frem af en så barnlig grund. hun fik øje på en mand siddende på jorden, med blod ud over jakken og lidt på hænderne. det fik hendes smil til at forsvinde, men hun måtte indrømme hun bleb nysgerrig over mandens gøremål i byen her. Coco opdagede ikke manden før Eline stoppede op og det resulterede i han bumbede ind i hende. det fik ham til at se i retningen af manden og med det samme stilte Coco sig ind foran Eline "jeg beskytter sig frøken Trystan" sagde han nervøst, men prøvede at virke modig og stærk. det fik et lille suk til at undslippe Elines lyserøde feminine læber og hun lagde sin tynde hånd på drengens hovede, hvorefter hun nussede igennem hans hår "rolig Coco... han gør sikkert ikke noget.. andet en at skabe opmærksomhed... find ud af hvorfor han har blod på jakken så er du sød" sagde hun roligt imens hun studerede manden nøje. Coco tøvede ved hendes ordre, men han havde jo lovet at gøre alt hvad hun bedte om, så han nikkede efter lidt tid og gik hen til den fremmede mand med nervøse skridt.

Coco stoppede op foran den fremmede mand og billede lidt ved kanten af sin trøje "undskyld mig hr?" sagde han meget meget høftligt og bed sig nervøst i læben. Eline stod lidt på afstand og betragtede sin nervøse tjener, snakke med den fremmede mand. hun forstod ikke drengen blev ved med at gøre hvad hun bad om, lige meget hvor farligt det kunne blive for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 11:40

Han havde godt kunnet høre hvad det var der foregik, og at hun ikke selv gik hen og spurgte undrede ham lidt. Egentligt havde han lyst til at henvende sig til hende, men måske det var kotume at man ikke tiltate hinanden direkte på den måde medmindre man var lavtstående?

''Ja hvad er det du vil mig?''

Han så på ham. Han ventede knap nok på at høre svare, før han selv snakkede videre da han jo allerede vidste hvad det var hun ville spørge ham om. Han kiggede på ham, og åbnede bare munden ganske langsomt og roligt.

''Altså jeg tror det meste af det stammer fra de dyr jeg lige har solgt, men kan da ikke sige at der ikke er noget af det der stammer fra mig selv.''

Han så på kvinden og han havde talt så højt at han uden tvivl var sikker på at hun havde hørt hvad han havde sagt. Han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 12:15

Coco skulle lige til at spørge om sit spørgsmål, men nåede der slet ikke og så hurtigt forvirret over på Eline, hvorefter på den fremmede mand og nikkede svagt "uhm...ja.. o-okay.." det var tydeligt at det den fremmede mand talte så højt og det var tydelidt at han henvente sig til Eline. den lille dreng gik nogle skridt væk fra manden, da han var begyndt at blive nervøs i hans nærvær og det endte da også med han løb tilbage til Eline, som bare stod og smilte roligt til den fremmede. hun havde fanget at han vidste spørgsmålet kom fra hende. hun kørte stille sin hånd igennem sit lange hvide hår og gik hen mod manden, med den lille dreng klamrende efter sig "så du sælger dyr?" sagde hun helt roligt og stoppede op foran ham. alle hendes bevægelsre var meget feminine og elegante at se på og det var tydeligt hun var bevidst om sin kvindelighed. hun strøg sit lange hår henover den ene skulder så da hun satte sig på hug foran ham, at hendes hår så ikke rørte jorden da det ellers ville være langt nok til at ramme jorden.

med en rolig bevægelse lagde hun sin slanke hånd på hans kind og så på ham med nogle rolige men kolde øjne. de eventuelle sår den fremmede havde begyndte nu at heale i takt med hendes hav blå smukke øjne blev til slange gule øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 12:26

Han så på hende roligt. Han var ikke sikker på hvad han skulle svare hende, men han var da ihvertfald sikker på at han solgte dyr, men hvorfor ja det var der flere grunde til at han gjorde det. Han så på hende og han undrede sig over hendes måde at gå på, fordi de få kvinder han havde mødt havde haft maskuline måder at bevæge sig på.

''Ja, nogle skal jo skaffe mad, og huder, og andre ting som dyr heldigvis kan skaffe os... Nogle ting er mere værdifulde end andre.''

Han så på hende roligt. Han havde denne gang ikke lingo med sig. Ham havde han efterladt i den nærliggende skov vor han kunne boltre sig. Han smilede roligt. Han så på hende og var lige ved at hive sig væk fra hende da hun lagde en hånd på hans kind men han stoppede da en behagelig følelse spredte sig...

''hva?''

han kunne ikke lige sige mere før han blev helt afslappet sår havde han nok af på hans krop på trods af at han regenerede hurtigt og nemt, selv store sår lukkede sig hurtigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 12:36

Eline betragtede lidt den fremmede imens hun healede ham og kunne da se han slappede af ved det. det var sjovt hvordan folk reagerede forskelligt på hendes healing, men det var da rart for en gangs skyld at se en der kunne slappe lidt af selvom hendes øjne blev gule. det kunne skræmme nogen væk. hun flyttede sin bløde, varme hånd væk da hun kunne mærke der ikke var flere sår tilbage på hans krop og kørte den samme hånd ombag sin nakke imens hun lukkede sine øjne. der gik lidt, men da hun så åbnede sine øjne igen havde de den smukke hav blå farve igen. hun så roligt på den fremmede og tænkte lidt over det han havde sagt

"så du skaffer folk med penge mad og skind?... for hvor meget?" hendes stemme var meget roligt imens hun sagde det, dog var der den sædvanlige kulde over hendes stemme. Coco den lille dreng så lidt frem fra bag Eline og så små bange på den fremmede mand "Frøken Trystan.. kan vi ikke godt gå?" hans stemme var barnlig og bange. det var tydelig han slet ikke var tryg ved den fremmede mand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 12:41

Han så på hende roligt, han vidst ikke lige om han kunne ikke lade være med at ville vide hvad det var hun havde gjort. Han kunne mærke at nogle af hans muskler slappede mere af og gjorde en smule ondt men ellers så var han ret usikker på hvad det var der var sket. Han sendte hende et varmt smil.

''Hvad var det egentligt du gjorde?''

Han kiggede på hende og han trak på skuldrende over drengen da han bad om at de kunne gå, var han så skræmmende at se på? Virkelig? Hna så på kvinden som han så svarede på hvad han tog for hans vare.

''Det kommer an på hvad det er for et dyr, og hvad af dyret det er... Nogle dyr har jo skind der er godt mod radioaktivitet, mens andre har godt kød, det handler alt sammen om efterspørgslen og udbudet.''

Han så på hende og lænede sig lidt tilbage. han sendte drengen et smil. Han vidste ikke hvorfor han var så skræmmende.

''Er han bange for sin egen skygge?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 13:11

Eline virkede helt upåvirket af drengens ønske og svarede ham hellere ikke. hun betragtede bare manden med et studerende blik og smilte svagt da spørgsmålet fra manden kom "hvad jeg gjorde?... jeg healede din krops fysiske sår" sagde hun roligt og så kort om på Coco for ilgesom at sige han ikke skulle ynke sådan. Coco så ned lige de Eline kiggede på ham og han trådte lidt tilbage. igen kiggede Eline på den fremmede og lyttede til det han sagde, hvorefter hun nikkede lidt. hun fandt en lille pose frem fra sin baglomme og rakte den frem mod ham "hvor meget kød kan jeg få for dette her? intet sjældent bare nået der smager nogenlunde" forklarede hun roligt og så på manden med et roligt blik og et svagt smil på læben. hun følte lidt hun skylde en.. en ven noget kød, men hun var ikke istand til at skaffe det selv og siden denne man nu jagede og så videre ville det da ikke skade at spørg om han kunne skaffe hende kød.

Coco så så vredt på manden så han kommentar lød "nej! jeg er ikke bange for nået jeg er modig og jeg beskytter frøken Trystan!" sagde han surt på en rigtig barnlig måde, for det var tydeligt at han var bange, men han ville ikke indrømme det. Eline så på Coco med et vredt blik og han så hurtigt ned igen "undskyld" mumlede han mut.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 13:16

''Ahhh jamen mange tak.''

Han så på hende roligt. Han havde jo intet kød på ham men han kunne hurtigt skaffe noget for hende hvis hun ikke havde noget imod enten at tage i skoven eller fortælle ham hvor han kunne finde hende så ville han gerne skaffe hende noget hurtigst muligt. Han så på hende roligt. Han ville give hende en god pris da hun havde healet ham.

''Hmm, jeg kan nok skaffe dig kød nok til en fire dage.''

Han sendte hende et smil, og kunne ikke holde et svagt grin tilbage over den lille dreng som pludseligt pustede sig op. Han rystede bare på hovedet af ham. Han kiggede på hende, og fik en sjov ide.

''Men så skal du enten med i skoven, eller fortælle mig hvor jeg kan finde dig så vil jeg skaffe dig noget kød med det samme.''

Han så så over på den lille dreng og med et stille blik og en rolig stemme talte han om hans sjove ide ifølge ham selv.

''Og burde du så ikke lade ham følge med, så kan han da lære lidt.''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 13:26

Eline rystede svagt på hovedet af hans tak og smilte bare svagt til ham. et lilel grin forlod hende da han nævnte skoven. hun var ikke til skoven.. hun havde svært ved at færdes der uden skrammer og hun havde en tendens til at tiltrække farlige dyr alt for hurtigt, men det kunne selvfølgelig ikke skade for manden ville nok bare slå dyret ihjel hvis det angreb. hun så ud til at oveveje mulighederne grundigt "jamen kød til 4 dage lyder godt... hmm jeg kan godt tage med.. men jeg er ikke god til skoven eller dyr... dyr hader mig og vil gøre alt for at slå mig ihjel" forklarede hun imens hun rejste sig op og strækte sin slanke krop lidt. hun pustede lidt ud og så rundt på folk i byen "men jeg tager med... for jeg her intet sted du som sådan kan finde mig" sagde hun roligt og vente sit rolige blik ed på manden med et svage smil på læben.

Coco så hurtigt på dem da de snakkede om skoven og syntes slet ikke det var nogen god idé at han skulle med ud i en skov og jage "nej..det vil jeg ikke jeg kan sagten klare mig uden din hjæ-" drengens stoppede hans barnlige brok lige i det han så Elines kolde øjne så ned på ham og han vente med det samme blikket ned i jorden "jeg skal nok tage med frøken Trystan" sagde han ynkeligt og virkede som om han skammede sig meget over at havde ssagt det modsatte af hvad Eline ville have.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 13:48

''Det går nok ellers skal jeg nok se om jeg kan tage imod slagene eller dræbe dyret inden det når hen til dig.''

Han så på hende roligt. Han skulle bare have hans våben, men dem rendte lingo jo rundt med så det skulle uden tvivl være den skov de skulle ud i. Han kiggede på hende ganske roligt og nikkede bare til at hun ville tage med ham. Han vidste ikke hvad der var med drengen og han kiggede så på kvinden.

''Forresten hedder jeg Ail... og sig mig er det der din lillebror?''

Han kiggede ned på drengen da han havde rejst sig op og havde gjort sig klar til at gå hvilket han langsomt gjorde. Han førte hende bare med ud i skoven hvor han så piftede og et stort dyr kom løbende. Det var en muteret hund, der var høj nok til at gå ham til lidt over taljen og der sad en taske på hvor han tog sin riffel fra.

''Er det helt lige meget med hvad det er for noget kød?''

han så på hende og hviskede noget til Lingo som så begyndte at snuse og han gik efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 14:00

"jamen det vil jeg være taknemmelige for" sagde Eline roligt og begyndte roligt at følge med den fremmede mande "Ali.. hmm.. nej han er min tjener... Coco... og jeg hedder Eline" forklarede hun med sin rolige stemme og så kort p åCoco for at sikre sig han var med. hun vidste godt han gik med for han ville aldrig lade hende gå med en fremmede på den måde så selvfølgelig ville han gå med dem selvom han ikke kunne lide Ali. Coco fulgt emed dem med en lille meters længere bag ud, da han ikke kunne lide Ali særlig meget. han var ikke tryg ved ham og var bange for Elines sikkerhed.

da de var kommet ud af skoven og det muterede hund løb hen mod dem, trådte Eline lidt tilbage og så opmærksomt p ådyret. hun havde det ikke så nemt ved dyr og havde derfor ikke lyst til at være tæt på dyret. Coco tog fat i Elines ben da dyret var tæt på og de var begge meget opmærksomme på dyret. godt nok vente Eline sin opmærksomhed på ALi da hun hørte han stemme og han tog rifflen "jeg har ikke så meget styr på kød... så jeg ved ikke hvad der er godt, men ja noget lækkert kød som smager godt det er egentlig det eneste jeg har krav om ellers har du frie hænder" forklarede hun med et svagt smil der var rettet til Ali. ELine fulgte roligt med dem og betragtede lidt dyrets bevægelser. Coco tøvede lidt, men gik så med som den nervøse lille dreng han nu var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 14:05

//Bare lige en reminder. xD Han hedder aIl ikke alI. xD men bare rolig den fejl har alle lavet indtil videre. xD//

Han så på hende roligt og nikkede bare. Det var jo det mindste han kunne gøre for hende når han kunne både tjene lidt penge og han kunne sikkert også overtale hende til at heale hans sår hvis han endelig kom til skade. Han så på hende da de stod ude i skoven sammen med hans makker. Han fulgte efter Lingo som han bevægede sig gennem skoven.

''Jamen godt nok, jeg skal nok finde noget... Eller Lingo skal nok finde noget og så skyder jeg det.''

Han så på hende roligt, mens han betragtede hende. Han nikkede til hvad hendes navn var. Han vidste ikke om der var noget man skulle sige til at høre en anden persons navn. Han kiggede på hende men sagde så bare noget.

''Et flot navn... og hyggeligt at møde dig... øhh jer... nej hyggeligt at møde dig.''

Han valgte at sige dig da hendes tjener på ingen måde var særlig hyggelig og han gad ikke lyve for nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 21:25

//lol sorry XD tror det er fordi man er van til navnet Ali sådan lydmæssigt så hehe fuck ej undskyld det skaljeg nok lige huske x3 //

Eline nikkede til det han sagde og så på hans dyr i noget tid "Lingo... deet er dit kæledyr eller?" spurgte hun roligt og så på Ail med det rolige blik imens hun fulgte med. denne Ail virkede meget speciel.. han virkede lidt social forvirret med pæne ord. han kunne da snakke og så videre, men der var noget over ham der virkede lidt mærkeligt. især det han ikke forstod Cocos frygt for ham.. en hver ville vel kunne forstå en 10 årig dreng vil blive lidt bange for en fremmed mand med blod på tøjet, men det kunne da være Ail kom fra en samfund der var mere hårdføre. et lille grin forlod hendes læber da Ail rettede sig selv med hensyn til hvem han syntes var hyggelig at møde.

hun så lidt om på Coco som bare gik og surmulede "mmh.. du skal ikke tage dig af Coco... han er bare en lille dreng som ikke altid har det så nemt ved fremmede.." forklarede hun ham og så på ham med et roligt blik og et svagt smil "og tak.. jeg er nu også meget glad for mit navn.." forklarede hun med et lille svagt kast med det lange hvide hår. hun kunne godt lide komplimenter. hun syntes jo selv hun var smuk og havde et pænt navn og alt det, men hun kunne godt lide når andre fortalte hende det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime12/3/2013, 21:34

//Det er helt i orden. xD//

''Nej ikke kæledyr! Lingo er min ven.''

Han sendte hende et smil, og kløede lingo kort i nakken mens han fulgte med, han var hurtigt med og fik fundet ud af hvad det var Lingo havde fået færten af. han gjorde ikke så meget andet end han gjorde sin riffel klar til brug. Han kiggede på dem.

''Det burde han ikke være, eller jo det må han da godt, men han virker jo blot mere ynkelig ved at han ikke står ved at han bliver bange.''

Han så på drengen og sendte ham bare et stille smil, og sendte hende så et varmt smil da hun sagde at hun var glad for hendes navn og havde takket ham for det han havde sagt. Han kiggede på hende ganske roligt.

''hvad laver du til hverdag?''

Han så på hende og tog så sigte med hans riffel og skød et dyr der var et godt stykke væk. Han lod så lingo hente det, mens han bredte et stort skind ud og fandt en kniv frem. Han flåede og paterede så dyret da lingo kom med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime13/3/2013, 18:52

//godt nok x3//

Eline grinte lidt af at han rettede på hende og hun rystede lidt på hovedet af det "hmm... javel ja.. ven så" sagde hun små muntert og så lidt på rifflen han gjorde klar. hun betragtede lidt lingo som tydeligvis vhavde fået færden af noget. det gik stærlkt med denne jagt måtte hun indrømme og alt denne natur var ikke så slemt endnu. så indtil videre havde hun det helt fint med hele situationen. da Ail fortalte hand mening om Coco så hun lidt tilbage på den lille dreng, der så mere og mere flov ud og et svagt smil tegnede sig på hendes læber "ja.. det har du ret i.. lytter du til hvad manden siger Coco?" sagde hun roligt og så lidt på Ail igen. Coco så små irriteret på Ail "jeg lytter.. og jeg er ikke ynkelig... jeg stoler bare ikke på ham" sagde han små mobset og så ned i jorden efter.

Eline rystede bare lidt på hovedet af Coco, men fik er ordenlig chok da rifflen blev fyret af og hun holdte sig for munden da hun havde udstødt et lille skrig. hun så lidt på Ail og kørte så sin hånd igennem sit hvide hår "uhm.. hvad jeg laver til hverdag" startede hun så for at komme tilbage til hans spørgsmpl hun ikke havde nået at svare på før hendes chok "jeg laver ikke det helt store... jeg har fundet mig et sted jeg altid kan tage hen til pg få husly og mad.. så lige fortiden slapper jeg lidt af og leder lidt efter et job der passer til mig og som jeg kan tjene lidt på" forklarede hun imens han parterede dyret op. hun havde ikke det store problem med at se på det, men Coco havde det til gengæld ikke sådan vildt godt med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime13/3/2013, 19:18

Han så roligt på hende, og han smilede til Coco. Han kunne fornemme at hun ikke havde så meget til overs for den dreng, mens han tilgengæld ville gøre alt for hende. Han kiggede på hende. Han forstod det på ingen måde. Hun var jo kold overfor drengen afvisende, og afværgende.

''Coco... Så vis at du er utryg, du er blot et barn endnu, og når du ikke kan skjule at du er bange virker du bare grinagtig ved at forsøge at spille sej.''

Han var faktisk ved at være en smule træt af den stakkels dreng, og han vidste at hvis han så meget som gjorde an til at ville true Ail så ville han ikke tøve med at forsøge at dræbe drengen. Han kiggede på hende og nikkede bare til hvad hun lavede.

''Jamen så håber jeg da at du finder noget på et tidspunkt.''

han sendte hende et smil, og pakkede kødet da han var færdig med det, og han samlede det i en pose der var helt vandtæt, og han kiggede på dem. Han vidste ikke om de ville slæbe den selv eller om han skulle gøre det for dem.

''Skal jeg bære den et sted hen?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime14/3/2013, 12:48

Eline så lidt på Coco og tænkte over det Ail sagde til Coco. det var tydeligt den lille dreng også tænkte over det der blev sagt til ham og han ændrede lidt humør fra afvissende til mere flov. Coco satte sig ned på sin bagdel og så ned på sine fødder "jeg prøver ikke at spille sej.. jeg vil bare beskytte frøken Trystan" sagde han lidt mut, men på ingen måde så barnlig og afvissende som han ellers havde lyt. det fik et tilfreds smil frem på Elines læber. det passede hende fint at Coco begyndte at lytte lidt til Ail, da han jo havde ret. hun så lidt på Ail igen med et roligt smil og nikkede svagt af det han sagde "tja.. jeg finder nok nået det er generelt ikke så svært for unge kvinder at finde arbejde synes jeg.. har fået tilbudt men det har været ting jeg ikke interesser mig for" sagde hun med et lille grin og rystede lidt på hovedet.

Eline så lidt på pakken med kød og tænkte lidt over det. hun havde egentlig ikk lyst til at bære det.. hun var ikke ret glad for at blive beskidt og heller ikke lige at bære på kød, det var ikke nogen fristende tanke. hun så lidt på Coco og tænkte lidt over hvad de skulle gøre "hmm.. jeg ved ikke om Coco er stærk nok til at bære det med ind til byen igen.. så hvis det ikke ville være dig til besvær vil jeg gerne bede om at få det bæret tilbage til byen igen... så kan Coco tage det derfra" forklarede hun roligt. Coco havde ingen indvendinger. han ville gøre alt Eline bede ham om så han havde ikke noget imod at skulle bære kødet når de kom til byen "er der en måde jeg kan kontakte dig på?.. du er hurtig til din opgave og det ville være rart at have en bestemt at kunne gå til når jeg mangler kød eller sådan noget" sagde hun roligt og lagde hovedet roligt på skrå så hendes lange hvide hår faldte ned over hendes ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime14/3/2013, 12:55

''Hvor gammel er du Coco? 11? 9? Og hvad er Eline her? du er vel et sted omkring de 18? Coco hvad får dig til at tro at hun ikke selv kan beskytte sig og at du kan gøre det bedre? Hvis jeg nu havde villet dræbe hende hvor stor en trussel ville du så have været?''

Han henvendte sig direkte til drengen, og var sunket ned i knæ sådan at han var i øjenhøjde med drengen, da det ellers ville være endnu mere intimiderende og truende det han gjorde fordi han så ville se ned på drengen. han forstod stadig ikke hvad grunden var til at han så gerne ville beskytte hende.

''jeg forstår stadig ikke, hvad er grunden til at du vil beskytte hende?''

han var lige ved at sige at Coco jo nok aldrig ville være noget for Eline, nu vidste han ikke hvordan hun ældedes men ellers så jo måske en dag når han var ældre og Eline stadig havde den samme unge krop hvis hun var en af dem der ikke blev ældre. Han kiggede på hende stille og roligt.

''Jamen så skal jeg nok bære det, og nej desværre er der ikke nogen mulighed for at kontakte mig da jeg bare bevæger mig rundt på må og få.''

Han så stille på hende og smed posen over skulderen og gjorde an til at gå imod byen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime14/3/2013, 16:44

Coco så ned i jorden imens han lyttede til hvad Ail sagde. det var tydeligt at han tænkte over dey der blev sagt "jeg er 10 og jeg ved jeg ikke ser farlig ud men jeg har en evne der nemt kan beskytte frøken Trystan. jeg ved hun kan beskytte sig selv men en gudinde som hende skal ikke bruge sin energi på det også derfor jeg vil beskytte hende" han sagde det roligt og lød til at være bevist om han nok ikke var den bedste beskytter men han gjorde hvad han kunne. Eline så lidt tid på Coco "stop nu dem hanekamp" hun sagde det lidt irriteret da hun ikke gad høre på det mere.

Eline nikkede og gik med Ail "det er bare iorden men tak fordi du vil bære det og umdskyld at Coco har værey lidt belastende" sagde hun undskyldende og så på ham med et roligt blik. hun vidste godt coco havdde det sådan men hun havde ikke regnet med han ville være så overbeskyttende for hende. dey var da sødt, men var jo bare en lille dreng og ikke en som dkulle miste livet for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime14/3/2013, 17:12

''Og jeg er en lille pige fanget i en mands krop.''

Han grinede og rystede på hovedet af Coco, fordi han syntes han var direkte morsom at høre på. Han kiggede på Eline, og førte hende bare med sig tilbage til byen, hvor han kiggede rundt. Han vidste jo ikke hvor hun ville have kødet båret hen. Han havde ikke sagt noget til hende om Coco eller sagt noget til Coco på hele vejen da han ikke syntes der var nogen grund til at snakke om drengen.

''Men undskyld mig, hvorfor har du har med dig? Han ender jo med at blive dræbt en dag, specielt hvis han bliver ved på den måde der, andre folk der måske er mere agressive havde revet hans hoved af nu.''

Han kiggede på hende og han kunne bare ikke lade det være. Han stoppede der hvor de var mødtes og kiggede rundt. Skulle han børe det mere eller tog hun det mon her fra?

''Hvor hen?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime15/3/2013, 12:47

Coco reagerede ikke på det Ail sagde da Eline ikke gad høre på det længere og han ville lytte til det hun sagde. Eline vente også bare øjnene, ikke fordi hun ikke syntes det Ail sagde var sjovt, men mere fordi hun var træt af det skulle handle om Coco. hun gik tilbage til byen sammen med Ail imens Coco fulgte med bag ved. da de var tilbage ved der de havde mødtes og hun hørte det Ail sagde så hun lidt på Coco "Coco tag lige kødet og gå hen til der var sov igår..." sagde hun roligt med et følelses løst blik placeret på Coco, som med det samme gjorde hvad der blev sagt. han tog kødet og gik sin vej.

Eline så så roligt på Ail med et svagt smil "hvorfor jeg vil have ham på slæb?.. fordi han nægte at lade mig gå... hvis jeg ikke bad ham om at blive væk eller gå så ville han blive ved mig hele tiden... han har elsket mig siden jeg reddede ham fra en muteret hund... han ser mig som sin gudinde og han vil miste sit eget liv for mig... han er en god tjener for mig.. hvis nogen truer ham en dag eller vil slå ham ihjel.. vil jeg være der for ham som han er der for mig... han har et attitude problem som jeg skal havde gjort noget ved.. men han er min tjener og den eneste jeg ved altid vil være der for mig" forklarede han grundigt, da hun forstod hvorfor Ail spurgte og håbede nu bare han forstod hende. hun vidste godt Coco nogle gange kunne være ynkelig og kunne sætte sig selv i fare, men han var der for hende og det var nok til hun ville have ham som sin tjener.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime15/3/2013, 13:11

Han gik bare med dem roligt imod byen. han kunne på et eller andet punkt ikke finde ud af om han havde ondt af drengen eller om han bare syntes han var til grin. han nikkede roligt da hun begyndte at forklare hvad der gjorde at hun havde ham med. Det gav mere mening men lidt ondt af drengen fik han da. Coco elskede hende og det var vel grunden til at han fulgte hende?

''Så han er med dig fordi, med gamle ord, han vil vinde din gunst?''

Han så roligt på hende og lod sig dumpe ned på den plet han havde siddet på tidligere. Han fandt drengen grinagtig, kunne godt forstå hende at hun havde ham med, han havde nok gjort det samme, men det gjorde ikke drengen mere sær.

''Men attituden har du ret i der skal gøres noget ved, ellers bliver han dræbt...''

Han så op på hende da han jo sad ned, og sendte hend et venligt smil. han mente jo intet ondt som sådan han havde kun gjort tingene for at vise drengen at det ikke altid var en god ting at spille stærk og modig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime15/3/2013, 21:11

Eline kunne ikke lade hver med at grine lidt over det han sagde og rystede lidt på hovedet af det han sagde, men han havde jo sådan set ret. Coco var jo forelsket i hende og hun vidste at han vil prøve at blive hnedes partner når har blev gammel nok, men hun ville nok altid se ham som hendes lille tjener aldrig som nået andet "ja.. det kan man vel godt sige... det er bare lidt synd for jeg vil kkomme til at såre ham... kærlighed er ikke lige nogen følelse jeg sådan rigtig gør i længere" forklarede hun med et lille skulder træk og så ned på ham da han jo sad ned. hun havde ikke rigtig kunne blive forelsket eller elsket nogen siden hun blev en falden engel, så hun ville uden tvivl såre lille Coco når han blev gammel nok "men han vil nok blive ved med at prøve og især når han bliver gammel nok.. ser du jeg ældnes ikke rigtig længere" tilføjede hun så og man kunne se hun var tilfreds med hun ikke skulle blive ældre.

et skævt smil formede sig på hendes læber over det han sagde og så lidt mod himlen imens hhun begynde at pille ved sit hår "ja... det lære han forhåbentlig med tiden.." sagde hun roligt. hun troede ikke rigtig at attitude skiftet ville ske hurtigt, det ville nok komme med tiden når han fandt ud af at være en ordenlig mand. en gendelmand. hun rystede lidt på hovedet af sig selv og så så ned på Ail igen med et roligt smil "vil du så bare sidde der resten af dagen?..." spurgte hun roligt imens hun betragtede ham i noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime16/4/2013, 21:57

''Altså jamen hvis du har det så svært med det, så send ham ud i skoven når han er blevet lidt ældre, så kan det være han dør eller kommer ud igen lidt mere styrket.''

Han sagde det roligt. Han havde ikke noget problem med at være hård ved folk. Han havde altid gået ind for at folk specielt mænd skulle lære i en tidlig alder at klare sig selv i verden. Han grinede lidt.

''Hvilken race er du da?''

Han smilede roligt til hende, og kiggede så lidt på Coco. Han kunne ikke lade være med at more sig over hele denne dag. Det var virkeligt noget af en særlig dag. Han grinede igen bare fordi han ikke kunne lade være med.

''ja jeg tror jeg bare bliver siddende her til jeg vender snuden mod skoven igen.''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hello... //Eline// Empty
IndlægEmne: Sv: Hello... //Eline//   Hello... //Eline// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hello... //Eline//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Barbar (Eline og Phoenix)
» funny to meet an angel in hell, so, what's up? ( Eline )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: