Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 20/9/2015, 20:27
Tror vi taler forbi hinanden @Brian .... Det er kun @Auriels tanker der stod klokkeklart xD
Brian Nybegynder.
Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 20/9/2015, 22:15
nååååår, haha, ja okay ,fair nok så :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 7/10/2015, 14:44
Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 9/10/2015, 13:48
jeg var født som en smart mand, mor fortæller mig det ihvertfald :P
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 18/10/2015, 14:48
Og kvinder ER bar kloge , så er det sagt ! XD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 18/10/2015, 14:49
Argentum skrev:
Mordforsøg i Sem'ya Doma.
Sen Tirsdag aften fik fæstningen Sem'ya Doma en alvorlig krakkelering ,i dens massive mure. Det kan hermed bekræftes at et mordforsøg er forsøgt udført , i Sem'ya Doma, Vladimir Von Calverinos hjem.
Sem'ya Doma betragtes ellers som et af de mest sikre steder at opholde sig, da notoriske Vladimir von Calverinos er kendt for at have en høj grad af sikkerhed . Grundig bemandet af vagter døgnet rundt, har den store borg et ry for at være umulig at trænge ind i, uden en invitation da Vladimir som forretningsmand gennem årene har skabt sig ligeså mange fjender som formuer.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Vladimir selv , som formodes at være deltagende i en Petanque turnering, og derfor har måtte informeres om hændelsen over telefon.Vladimir selv er i live og er rask som en havørn- Mordforsøget skulle ikke være med ham for øje. Hans stab synes har alle fået mundkurv på af den kontante forretningsmand og kriminalitets konge og alle slutter loyalt op og danne en jernring omkring hændelsen. Dog har Læge Walden Mabuto , med speciale i den alternative praksis konfirmeret at et mordforsøg har fundet sted , og at offeret var en af Vladimirs private gæster.
Vi tør kun gætte på det har skabt stort vivar , især hvis der er et gran af sandhed i spekulationerne der hænger i den kølige efterårs luft , at Mordforsøget var tiltænkt en ærkeengel, som Vladimir skjuler i sit hjem. Dr. Mabuto bekræfter at ingen er kommet alvorlig til skade ved hændelsen.
Sem'ya Doma
Argentum skrev:
Mordforsøg i Sem'ya Doma.
Sen Tirsdag aften fik fæstningen Sem'ya Doma en alvorlig krakkelering ,i dens massive mure. Det kan hermed bekræftes at et mordforsøg er forsøgt udført , i Sem'ya Doma, Vladimir Von Calverinos hjem.
Sem'ya Doma betragtes ellers som et af de mest sikre steder at opholde sig, da notoriske Vladimir von Calverinos er kendt for at have en høj grad af sikkerhed . Grundig bemandet af vagter døgnet rundt, har den store borg et ry for at være umulig at trænge ind i, uden en invitation da Vladimir som forretningsmand gennem årene har skabt sig ligeså mange fjender som formuer.
Det har ikke været muligt at få en kommentar fra Vladimir selv , som formodes at være deltagende i en Petanque turnering, og derfor har måtte informeres om hændelsen over telefon.Vladimir selv er i live og er rask som en havørn- Mordforsøget skulle ikke være med ham for øje. Hans stab synes har alle fået mundkurv på af den kontante forretningsmand og kriminalitets konge og alle slutter loyalt op og danne en jernring omkring hændelsen. Dog har Læge Walden Mabuto , med speciale i den alternative praksis konfirmeret at et mordforsøg har fundet sted , og at offeret var en af Vladimirs private gæster.
Vi tør kun gætte på det har skabt stort vivar , især hvis der er et gran af sandhed i spekulationerne der hænger i den kølige efterårs luft , at Mordforsøget var tiltænkt en ærkeengel, som Vladimir skjuler i sit hjem. Dr. Mabuto bekræfter at ingen er kommet alvorlig til skade ved hændelsen.
Sem'ya Doma
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 18/10/2015, 14:52
Ja øøhm så fik jeg vist hevet den her pænt frem igen xD
Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 18/10/2015, 21:07
hmm. en kort besked fra Dallas og han's crew.
vi finder dig, din lille hund.. prøver og nakke vores folk? vi snuser os frem til dig.. fanger dig.. og så vil du ønske du ikke var blevet født..
( ide til emne, hvis nogen er fristet til og lade sig tage på, måske nogen da ved noget om hændelsen, som Dallas og han's flok opsøger, eller andet :3 )
Malaika Nybegynder.
Race : Mutant Navn. : Malaika Ives Alder : 22 år Evner/Classes. : Phasing - Pass through solid matter. Bosted : En lille lejlighed i Vegas Tilhørende klan. : None! Partner. : None Slaver. : I can't afford that!? Antal indlæg : 52 Reputation : 5 Join date : 09/08/15
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 19/10/2015, 17:33
Jeg er ikke helt med på hvad jeg har med det hele og gøre xD Can someone explain xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Mordforsøg i Sem'ya Doma. ARTIKEL 19/10/2015, 19:29
Ja øhm eeh altså @Malaika , det er jo sole klart hvad der er sket her :) Tydeligvis har @Makuro jo flyttet mit indlæg hertil - det indlæg jeg ellers havde skrevet i @Argentum s artikel om dig ! * palmface* 0.0