//Det er første gang jeg laver en reklame på noget, håber i kan overleve den XD//
Dette er et sted hvor man kan komme og være så kreativ som man overhovedet ønsker, det er sikkert ikke for alle. Da man på denne side i stedet for virkelige mennesker, skal bruge animated karakter, så som Ash fra Pokemon eller Scoopy doo fra ja... Siden forgår på i vores tid, hvilket betyder der er elektronik, mobiler, biler, maskiner osv. Den forgår i Japan, hvilket er grundet dens navn.
Der er forskellige racer derinde. Dragon slayers. Geass. Priestess/Priest. Elver. Ghouls. Vampyr. Incubus/succubusser.
Vi håber at i vil kunne finde meget glæde i det, og Adminnernes gode humør og underlige humor. OBS! Siden er helt ny, hvilket vil sige at vi først lige er blevet enig om at den kan spilles på, så der er næppe mange bruger endnu. Vi håber inderligt at der vil komme flere bruger på, og at i alle selvfølgelig finder siden hyggelig at være på ^^ Skynd jer gerne, vi vil nødig hive jer ind på siden, mens i sover ^^!
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Tokyo City reklame 15/11/2015, 20:55
Hej Gæst,
Jeg vil bare lige ønske held og lykke med siden. Og hvis jeg en skønne dag for lyst til at vær en tegneserie figur-SÅlægger jeg vejen forbi :)
Pøj pøj -Millicent
PS... Er det kun anime eller kan man være.....tornerose ? Ô.Ô
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12