Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed

Go down 
+4
Sean
Auriel
Selena Morrison
Aaron
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 19:42

Okay, i forbindelse med Dallas' kommentar, valgte jeg dykke dybere ned i Classes og se hvad jeg kunne støve op af information.

Først og fremmest: Det ville være en ide at skrive de nye ændringer ind i selve classes'ene - I har skam min tilladelse til at ændre Umbra, som jeg har skrevet, men som jeg kan se endnu trænger til at blive rettet igennem for småfejl og mangler en historie....

Men det til side!

Faktisk slår det mig et jeg er forvirret og måske ikke helt forstår ændringerne til fulde -
Så man kan vælge en class i stedet for en evne. For hver rang man stiger, kan man noget nyt/bliver bedre til sin class, i forhold til de niveau der er. Når man når E-rang, kan man få first class, som er det bedste man kan opnå i sin class - Dog kan man ikke få hverken en class eller evne mere?

Så ved at have en class...

Hvis jeg har forstået det overstående korrekt, kan jeg pludselig godt se Dallas pointe -
Man vil få en "evne" mere som First class - Men er det "nok" i forhold til folk, der ikke vælger en class, men at have to evner i stedet?

Og hvad med gamle brugere, der så havde både en evne og first class? - Eller to classes?

Dette er selvfølgelig kun hvis jeg har forstået ændringerne rigtigt. Bliver niveauerne egentlig også slettet - Så man kan en ting, når man har valgt en class og må vente til E-rang før man kan noget mere? I så fald starter man ret..."sølle" - I forhold til folk der måske har en vild evne?
Hvilke fordele er det så i lover, som ingen andre kan få del af?
Blot med min class, Umbra - En person kan være tyv (selvfølgelig ikke LIGE så godt som en class, men hvor ligger grænsen?) og have en evne der gør personen lige så hurtig og smidig som en umbra. Eller en evne til at gå igennem ting. Hvem skal så have at vide de ikke kan det, de prøver på?
Som E-rang, måske begge evnerne?

Det er ikke negativt ment, men blot nogle tanker jeg kaster ud. Som nævnt, er det også KUN hvis jeg har forstået ændringerne rigtigt - For det er jeg ikke helt sikker på jeg har xD
Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:05

Altså uanset hvordan og hvorledes man bærer sig ad, så skal man stadig være e-rang for at have to evner. Tidligere "levellede" man heller ikke op (jeg startede med at lave Selena på niveau 3 xD).

Og man kan jo ikke tæve alle som en class. F. Eks. Held og lykke som bersærker med at tæve en sniper xD. Og sådan kunne vi blive ved med at argumentere frem og tilbage. Men tag noget som en cyborg. Den har i forvejen forøget styrke og hastighed, inden man vælger evne eller class. Så er man umbra i class, og når man så bliver e-rang kan man så lige oven i hatten vælge at have en evne, der fryser alle til is inden for ti meter xD

Fordi det er jo ikke stærkere end at have to evner eller være s-class. Jeg må indrømme, at inden ændringerne blev lavet, så jeg ingen fordel i at være s-class. Så hellere have en evne, der gjorde en endnu stærkere. I mine øjne er det blevet lidt mere balanceret nu.
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:10

Lol!
Jeg havde forstået systemet på den måde at man skulle stige i rank, før man kunne stige i niveau i sin class xD
En mindre detalje, dog, der ingen betydning yderligere har for mine tidligere spørgsmål. :)

Nej? Det er ikke så meget om man kan tæve alle, men om man har en realistisk mulighed for at tæve bare nogen, såfrem det er hvad man vælger ens karakter skal kunne.

- Jeg havde forstået det som om at man som first class IKKE måtte vælge en evne ved siden af? - Så ville jeg vel netop ikke kunne have en evne til at fryse nogen som helst?

Jeg må indrømme jeg aldrig har spillet som andet end first class og derfor fik "goderne" med det samme. Derfor har jeg ikke lagt mærke til om det er bedre at have en class som s-class nu, i forhold til tidligere.
Dog er jeg i tvivl om hvorvidt de overhoved er det værd at have som first class?


Sidst rettet af Sean 13/12/2015, 21:11, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:10

Til Dallas ,

Vi er glade for alle meninger der tilkendes gives - feedback er altid godt At få, så tak for den :)

Vores intention med at ændre class systemet var beskrevet af Aaron i første indlæg , vi gik efter at forenkle det .

Alle fire admins har godkendt dette , ingen undtagelser :)

Jeg vil gerne bede om der IKKE trækkes ting ind her, der IKKE har noget at gøre med class og må stå for din egn regning . Her mener jeg hele snakken om nye og gamle brugere og hvor mange antal indlæg som man har.
INGEN bruger her på siden har en større betydning end andre - uanset hvem man er og antal indlæg og det er ikke en del af vores beslutnings process :)
Her er alle Velkommende !

Dejligt du er enig med Vladimir - selv om jeg ikke er helt med på hvad du er enig i xD


Man kan spille godt eller udbytte ( edit =udnytte) sin karakter og et class system , uanset hvilket class system man har - det er i hvertfald min egen erfaring på samtlige sider jeg er eller har været på.
En stor del af dette ansvar ligge hos os selv - hvordan vi spiller og bygger med de redskaber der er :)

Jeg er sikker på det nye class byder på Ligeså meget spil som det gamle - og hvis nogen synes de bliver handicappet vil vi meget gerne hjælpe dem med at twiste evner osv så der kommer spil ud af det :)

Og med DEN bemærkning vil jeg gerne UNDERSTREGE at mit første indlæg IKKE betød at der er forskel på nye og gamle brugere - eller nogen skal have særregler !!
Det jeg forsøgte sige var at ingen skal blive ramt af denne ændring på en måde at de ikke kan emne videre , og skulle dét virkelig ske vil vi selvfølgelig stå klart til at finde en god løsning på dette :)

GENERELT vil jeg gerne bede om al den kritik i har lyst til kommer ud , men jeg vil henstille til det sker uden sarkasme og nedladenhed , da vi admins rent faktisk gør hvad vi kan for at få en glad side og holde liv i den !

Vi elsker udfordringer og en god debat.


Sidst rettet af Millicent 13/12/2015, 21:28, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:13

Jeg er stadig ikke sikker på om jeg har forstået ændringerne rigtigt? o.o xD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:27

Du skal nok få svar Sean, jeg vil bare rigtig godt have nogle af de tre andre Admins med ind over her....
@Aaron havde faktisk lovet at stå på mål i den tråd og dukker han ikke op så får han altså ikke noget i hans jule sok i morgen ! ;)
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:35

Millicent skrev:
Undskyld for det sene svar :)0

Målmand Aaron er øøøh måske på Mac D , og da du ikke skal flagre her så længe så svare jeg lige : 


1. Hvis du har brugt det meget i dit spil så vendt det evt om og spil på hvor frustreret det er ikke at kunne mere . Så har du på den måde faktisk en masse krydderi til emnerne på den måde :)

2. Nej det kan du desværre ikke :( 
   Og ånderne bliver ikke synlige og andre kan ikke tale med dem. 
   Som jeg har forstået det :) 
   

Du er tilgivet for det sene svar ;-)

… Men jeg må dog indrømme, at specielt "Tilkaldernes" classændring ærger mig rigtig meget. Nu er det hovedsageligt den, som jeg har fokus på, eftersom class'en spillede en stor den af min karakters rolle. Jeg forstår godt, at I forsøger at forenkle de her classes, men jeg må sige, at jeg føler I har fjernet en kæmpe del af det, som tidligere udgjorde en summoner. Min karakter spillede rigtig godt sammen med evnen og eftersom hun er blind, så gjorde hun god brug af åndepåkaldelse eller almindelig snak med sin guide ånd til daglige gøremål. Jeg har svært ved at se, hvordan jeg pludselig skal forklare med karakteren, hvordan hun ikke længere kan de ting? Pludselig er hendes guide ånd forsvundet tilbage i åndeverden og pludselig har hun ikke længere kontakt med andre ånder, og kan heller ikke summone dem? :-(
Jeg må sige, at det er lige før, at det bliver helt kedeligt. Vi kan nu "kun" snakke med én enkelt ånd. Potentielt flere gennem tiden. Jeg kan ikke se, hvordan det kan hamle ret meget op med at tage en evne for åndepåkaldelse i stedet for, når det ellers passede perfekt ind? Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal forklare mig bedre end det. Selve Class'en Tilkalder og lidt af classsystemet er (ifølge min egen holdning) blevet degraderet voldsomt…
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:49

Xexilia skrev:
Millicent skrev:
Undskyld for det sene svar :)0

Målmand Aaron er øøøh måske på Mac D , og da du ikke skal flagre her så længe så svare jeg lige : 


1. Hvis du har brugt det meget i dit spil så vendt det evt om og spil på hvor frustreret det er ikke at kunne mere . Så har du på den måde faktisk en masse krydderi til emnerne på den måde :)

2. Nej det kan du desværre ikke :( 
   Og ånderne bliver ikke synlige og andre kan ikke tale med dem. 
   Som jeg har forstået det :) 
   

Du er tilgivet for det sene svar ;-)

… Men jeg må dog indrømme, at specielt "Tilkaldernes" classændring ærger mig rigtig meget. Nu er det hovedsageligt den, som jeg har fokus på, eftersom class'en spillede en stor den af min karakters rolle. Jeg forstår godt, at I forsøger at forenkle de her classes, men jeg må sige, at jeg føler I har fjernet en kæmpe del af det, som tidligere udgjorde en summoner. Min karakter spillede rigtig godt sammen med evnen og eftersom hun er blind, så gjorde hun god brug af åndepåkaldelse eller almindelig snak med sin guide ånd til daglige gøremål. Jeg har svært ved at se, hvordan jeg pludselig skal forklare med karakteren, hvordan hun ikke længere kan de ting? Pludselig er hendes guide ånd forsvundet tilbage i åndeverden og pludselig har hun ikke længere kontakt med andre ånder, og kan heller ikke summone dem? :-(
Jeg må sige, at det er lige før, at det bliver helt kedeligt. Vi kan nu "kun" snakke med én enkelt ånd. Potentielt flere gennem tiden. Jeg kan ikke se, hvordan det kan hamle ret meget op med at tage en evne for åndepåkaldelse i stedet for, når det ellers passede perfekt ind? Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal forklare mig bedre end det. Selve Class'en Tilkalder og lidt af classsystemet er (ifølge min egen holdning) blevet degraderet voldsomt…

Det kan jeg godt forstå du oplever det som, og hvis du ønsker hjælp til at finde en måde , en god måde, at omgåes det her på så send en PM til Auriel :)
Han vil så ( sammen med os andre og dig naturligvis ) gøre sit ypperste for at det vil virke.

Men det er da sandt at vi mener der skal kunne være en graduering af hvor man er i rang og hvor meget man kan ;)

Tilbage til toppen Go down
Selena Morrison
Nybegynder.
Nybegynder.
Selena Morrison


Race : Cyborg
Navn. : Selena Morrison
Alder : 26
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Der hvor der nu lige er plads
Tilhørende klan. : Hunter's Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Nope
Antal indlæg : 186
Reputation : 3
Join date : 01/12/15

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 21:54

Sean - Det med ekstra evne var inden de lavede det om xD

Det står klart og tydeligt rødt (mener det er rødt, men min hukommelse kan tage fejl) på sort under "rangsystem" xD. Med mindre det selvfølgelig er blevet ændret.

Jeg kan godt se, at du ikke får meget ud af lige netop den nye umbra, da din karakter har kunnet det hele tiden. Jeg siger bare, at inden ændringerne var der stort ser ingen forskel på rank 3 og s-class (sådan som jeg så det) og ville derfor have valgt en sekundær evne, men den "nye" s-class i forhold til den "gamle" er blevet opgraderet, og man får jo faktisk en ekstra evne tildelt. Den er bare ikke valgfri.

Jeg kan til gengæld også godt se det fra @Xexilia's side, summoners har fået noget af et nerf o.o
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 22:01

Vi ville rigtig gerne kunne tilfredsstille alle typer af spillere, alle racer og alle folk på en og samme tid - Vi har bare ikke fundet den gyldene opskrift på det xD

Nogle vil synes tingene bliver for udvandet nu og før var der nogen de synes at meget var al for frit og op xD vi forsøger finde et leje at ligge på og når vi emner så har jeg fuld tillid til at folk nok skal få deres evner og talenter i fuld spil .... Det plejer ikke være et problem her hos os da xD

Vi gør vores bedste, vi noterer os selvfølgelig alle de forskellige meninger vi får her OG dem vi får PM.
Tilbage til toppen Go down
Auriel
Bruger Admin
Auriel


Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2195
Reputation : 62
Join date : 23/08/12

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 22:04

Jeg hopper lige ind imellem bøger og eksamens læsning !
Desværre har jeg ikke tid til at læse alle jeres indlæg igennem og komme med svar - det håber jeg aaron kan nå når han logger på, men jeg vil lige understrege nogle hovedpointer :

1. Der er ingen brugere , nye som gamle, der bliver forfordelt . Det har ikke været meningen med dette. Meningen har været at forenkle systemet.

2. Mest til Dallas: rangsystemet står stadig ved magt, selvom der er 'løse tøjler'.
En nybegynder vil ikke kunne kaste sig ud imod en First Class og forvente at vinde med lethed. Self kommer det an på karakterende og hvad spilleren ønsker, så hvis en "First Class" karakter ikke er interesseret i at være stærkere end en begynder , er det selvfølgelig noget andet :)
Men vi har faktisk prøvet at dele det lidt op, så der åbner sig flere kompetencer og evner , jo mere erfaren spilleren bliver :)

3. DETTE SKAL IKKE ØDELÆGGE NOGENS SPIL.
Føler man, som Xexelia at ens karakter er blevet "udhulet"
Kan man sende en pm til mig, også finder vi en løsning ! Så kan vi lave nogle justeringer for at i ikke behøver ændre jeres gamle karakter for meget efter det :)
Tilbage til toppen Go down
Aaron
First Class.
First Class.
Aaron


Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Bosted : Occulta
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339
Reputation : 12
Join date : 10/05/15

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime13/12/2015, 23:36

Jeg har læst alle svar fra en ende til en anden og håber dermed at få alt med på vejen. Derfor vil jeg også opfordre folk til at kigge efter deres navn specifikt i dette indlæg da jeg selvfølgelig nok skal gøre det klart hvem jeg henviser mig til :)

Ud fra Selenas kommentar vil jeg lige tilføje her oppe: Der er ikke tænkt på racer, da class-systemet blev ændret, men hvad de forskellig class systemer står for.

Vladimir:
Vi har sikkert to forskellige meninger omkring dette og det kan der sikkert ikke ændres så meget på - og gør det egentligt så meget? :)
Hvordan mener du at vi giver de gamle fordele som nye ikke havde? jo, måske nye fordele, men så kan folk beklage sig over, at vi tramper på de gamle bruger? Vi kan desværre ikke gøre alle tilfredse og derfor holder vi os til 'de gamle regler'. Når man kommer i e-rang som class får man fordele, uanset om man er ny eller gammel.
Rosen tager jeg til mig. Elsker den slags blomster :P

Sean:
Dine karakterer vil altid være unikke!

Dallas:
Du skal fortsat have 200 indlæg for at få din e-rangs evne og man vinder ikke ved bare at være stor og grum.
Du efterspørger en udvikling: Det er jo op til dig personligt at skabe den. En class er et middel til at hjælpe din udvikling ved at den kan blive bedre og har specialer, men du skal også selv give input til din karakters udvikling og bare fordi der er en der har et mere præcist sigte betyder det lagt fra, at vedkommende altid rammer.
Personligt vil jeg fortrække at alle classes kan slåes på en eller anden måde. At balancere spillet. Alle har svagheder, selv en stor stærk dæmon.

Sean 2.0
Du får en e-rangsevne når du kommer i e-rang. Det vil svare til din anden evne ellers. Dette skal måske gøres mere tydeligt.
Du har faktisk to evner, den anden er bare forudbestemt for dig - plus du har fordele i din class som ingen normale karakter kan have. Du vil derfor, selvfølgelig afhængigt af dit spil, kunne være stærkere end en normal karakter.
Der er ingen planer om at fjerne de andre rangs af, hvad jeg ved så der er mulighed for at stige og karakterer med selvvalgte evner kan ikke bare løbe alt og alle over ende. Desuden er der jo mulighed for lidt armplads til at øge sin karakters styrke i et enkelt tilfælde for historiens skyld. Vi forventer her på siden, at folk kan lege ordenligt med legetøjet.
Fordelene: Class er ganske enkelt bedre til det de laver, end noget andet væsen. Det er kun Umbra'er der er så sindsygt dygtige til at liste afsted på tåspidserne. Selvfølgelig kan man sagtens lave en tyv der ikke er umbra, men vedkommende vil aldrig nå op på en umbras niveau.
I forhold til dit umbra eksempel: En umbra class vil altid være bedre end en ikke-umbra-tyv. Her kan man så spille, hvordan man vil. Selvfølgelig vil en e-rangs tyv være bedre end en nybegynder umbra, men en umbra vil hurtig få muligheden for at indhente tyven i list og lærdom.
Alt feedback er dejligt ... og nu håber jeg at jeg har forstået hvad du mente :P

Selena 2.0
Det er ikke muligt at vælge en valgfri e-rangs evne som class. Disse er fastlåst, men en mulighed.

Sean (igen igen :P)
Er en karakter bygget til kamp kan den altid tæve nogle. Det handler jo ikke kun om styrke men også om intelligens og hjælpemidler. I et vildt eksempel vil en e-rang godt kunne slåes af en nybegynder med en stor potion held igennem muligheder der tilbyder sig og måske hjælp fra allieret? Dette vil ikke være normalt, men intet er umuligt i en verden med så mange magiske væsner.
Nej. E-rang kan ikke få en ekstra evne, netop for at undgå at de bliver OP.

Xexilia:
Super træls, men jeg er sikker på, at vi kan finde ud af noget. Som Millicent skrev, smid en PM til Auriel og så finder vi ud af noget. Måske en special-race kunne friste? Jeg lover intet nu, men du kan eventuelt ansøge omkring det og så er jeg rimelig sikker på, at folk er med på at hjælpe til at din karakter kan fungere på den mest optimale og ønsket måde :)


Selena (godt med nogle fastholdende debattører :P)
Okay ... bare glem det jeg skrev ovenover så med evnerne xD
s-rang er stærker en nybegynderne. Det er den fordel de har lige pt. Kort og godt. Rang er til at afmåle en karakters styrke generelt. Ikke definitivt :)

Ja ... læs Auriels kommentar, han opsamler det hele rigtig godt! Lige ovenover denne post, hop op og læs! :)

... og så lige en lille reminder til folk: Class, rang og alt andet her på siden er lavet som legetøj som i kan bruge. Der er lavet regler for at vi alle spiller nogle lunde efter samme regelsæt i forhold til alt, men det betyder ikke, at der NOGLE steder er plads til lidt ekstra kreativtet. Som nævnt kan en First Class ikke bare lige slåes af en nybegynder, men det er ikke umuligt ... selvom chancen er næsten ikke eksisterende. Folk har frihed under ansvar. Ingen OP karakterer uden svagheder, men hvis en b-rang slår en rang over sig selv eller ligne, så dør verdenen altså ikke. Lad kreativiteten blomstre og find på sjove måder at slå de store stygge karakterer :)

Der syntes at mangle lidt klargøring på nogle punkter. Har folk forslag til dem må i meget gerne skrive og så vil jeg se på det når jeg ligesom Auriel også engang kommer ud af mine eksamner.
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime14/12/2015, 07:28

Åh, jeg troede almindelige brugere kunne få en ekstra evne...Og det ville være lidt synd for class-agtigt, fordi de næsten ikke kan noget...o.o

Og dog bliver jeg alligevel forvirret af @Aarons svar -
Har jeg to evner, hvoraf jeg må selv vælge den ene? For det var slet ikke sådan jeg forstod det...Jeg troede kun jeg må have dem der stod i min class og ingen andre?

Jeg føler mig så forvirret nu -.-

Jeg tror jeg vil trække mig tilbage og se hvor debatten fører hen og måske melde mig på banen igen, hvis yderligere spørgsmål dukker op...
Jeg ved ikke længere om jeg er fortaler for det nye class-system, faktisk føler jeg mig bare forvirret, så ville sikkert ikke kunne komme med noget konstruktivt alligevel o.o
o.o
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.
Natasha


Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Bosted : Borgen Sem'ya Doma.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125
Reputation : 0
Join date : 28/08/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime14/12/2015, 15:36

Tak for alle svarerne. Jeg har henvendt mig til Auriel som anbefalet :-)

Men jeg håber dog, at I kan se min stadigvæk gældende pointe. Tilkalder class'en har simpelthen mistet sin charme og en del af det, som udgjorde selve class'en. Hvad sjov er der ved at kunne tale med en halvfremmede ånd nu og da, gennem stort besvær, når de fleste andre class' kan bruge deres egenskaber stort set dagligt uden det store besvær. Her taler jeg bl.a. engineers, marskmans, beastcallers osv. Mening med den tidligere summoner class (følte jeg) var også lidt, at de fik et personlig kendskab og kontakt med disse ånder. Derfor denne specielle guide ånd, som altid var hos dem :-/
Tilbage til toppen Go down
Mordheim
Nybegynder.
Nybegynder.
Mordheim


Race : elder one
Navn. : Gerath Mordheim
Alder : too old to count now
Evner/Classes. : trick hunter
Bosted : i am nowhere and everywhere
Tilhørende klan. : i belonged to a clan long gone, maybe it shall be revived for the sake of mankind
Partner. : i have no time for such foolish things
Slaver. : none
Evt. bemærkninger. : beware my blade for it is thursty
Antal indlæg : 21
Reputation : 2
Join date : 10/11/15

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime14/12/2015, 15:43

en skam at phoenix er væk, kunne godt have fundet på at lave en boom expert
Tilbage til toppen Go down
Dallas
Nybegynder.
Nybegynder.
Dallas


Ingame Titel: : Oberstløjtnant.
Race : an Elder.
Navn. : Nathan Steele AKA Dallas.
Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år.
Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite )
Bosted : i mafia'en hovedbase.
Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew.
Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig.
Slaver. : slaver er for de svage.
Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre.
Antal indlæg : 189
Reputation : 5
Join date : 27/06/15

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime14/12/2015, 17:23

tak for svar, sorry, vi havde lidt en kæmpe diskution her, men vi har løst det, takke været svar :D da var intet negativt ment i det :3 - Teddy.

nope, men who the fuck is dis Mordheim? he looks like a angel of death o_o - Dallas.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime14/12/2015, 22:07

Know Teddy :D
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed    CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
CLASS SYSTEMET - Admin Nyhed
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Vores Nye admin (ADMIN NYHED; VIGTIGT)
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Nyt fra jeres IT admin! (Admin Nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: