Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: våben med Lazumbra season 2 ep1 sværd og skjold 12/12/2015, 00:49
hey damer, herre og aller jer andre er er der endnu en artikel om våben denne bliver en smugle kort, men fortvil ikke jeg kommer med en (som er meget længer) mere lige bag efter
det første jeg vil sige om at kæmpe med sværd og skjold er ''glem hvad du tror sværd og skjold kamp handler om'' et skjold er ikke som spil og film vil have dig til at tro en mur du kan gemme dig bag, med et skjold sjal man altid tænke aggressivt, det er et værktøj til at bryde gennem din modstanders forsvar, f.ex mod et spydkan det bruges til at skubbe din modstanders våben væk, mod et længere sværd kan det bruges til at kæmpe dig ind til din rækkevidde, dette er alt jeg har at sige om dette. ses til næste episode, som bliver meget længere