Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 21:38
You got that right!
Jeg ville klart tage dem fra en ende af. Det første lyder simpelthen ulideligt >.<
Studerer du eller arbejder du som noget? Hvis ja, hvad studerer du eller hvad arbejder du som/med? (Jeg blev student i sommers fra STX, og nu arbejder jeg som vikar, men søger et fuldtidsjob, imens jeg planlægger nogle udlandsrejser med noget frivilligt arbejde :3)
Selena Morrison Nybegynder.
Race : Cyborg Navn. : Selena Morrison Alder : 26 Evner/Classes. : Umbra Bosted : Der hvor der nu lige er plads Tilhørende klan. : Hunter's Guild Partner. : Ingen Slaver. : Nope Antal indlæg : 186 Reputation : 3 Join date : 01/12/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 21:43
Det er ulideligt >_<
Jeg læser 10. klasse så jeg kan komme på HF efter sommerferien og derefter noget politiskole ^^
Jeg kan ikke huske om der er spurgt om det før men fritidsaktiviteter? (Live role play og computer. No I'm not a geek I'm a gamer xD)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 21:44
Nørd på fuldtid xD
har du nogle sære venner? (hell yeah!!)
Race : Cyborg Navn. : Selena Morrison Alder : 26 Evner/Classes. : Umbra Bosted : Der hvor der nu lige er plads Tilhørende klan. : Hunter's Guild Partner. : Ingen Slaver. : Nope Antal indlæg : 186 Reputation : 3 Join date : 01/12/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 21:48
Sær i forhold til hvad? I forhold til mig? Nej. I forhold til normen/flertallet? That's a yes xD
Har du en helt særlig ven/inde, som bare kan noget, ingen andre venner kan - uden at det skal lyde forkert xD (sådan en har jeg :3)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 22:00
Ja (:
Hvad kan du lide at lave? (Se TV, spille og lignende)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 22:02
alt muligt!!!
har du mødt nogle af dem bag skærmen på en RPG side? (yup en del ^^)
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 22:05
Temmelig mange efterhånden xD
Hvordan har du det med at møde folk som du kun kender fra internettet af? (Temmelig afslappet efterhånden. Det startede ret tidligt, men jeg lærte altid personerne at kende inden, og sørgede for, at det kunne bevises, at det var dem, som jeg skulle mødes med. Jeg er selvfølgelig stadigvæk forsigtig, men man er lidt mere vant til det nu, så jeg vil nok fortsætte med det :P)
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 1/2/2016, 22:12
Uhm..Jeg har ikke mødt så super mange bag skærmen, selvom jeg gerne ville (velkommen til pengemangel, når alle rp'ere bor i Jylland xD), men jeg har et meget afslappet forhold til det. Jeg har aldrig mødt nogle fakes.
Så... Har du nogensinde været interesseret i en, du aldrig havde mødt? (Yup :3)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 2/2/2016, 08:42
Ja, det har jeg. Dejligt at kunne dagdrømme , men ikke alle drømme bør leves ud :)
Hvor år var du sidst klædt ud, og som hvad ?( for nogle år tilbage til en halloween fest , lidt kliché som bloody nurse ) xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 2/2/2016, 08:59
Sidste halloween og jeg var klædt ud som en sværd gut XD
Har du overvejet hvad dit næste kostume skal være? Hvis ja så hvad? (Ja jeg skal være voodoo gut XD)
Payne First Class.
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 19/2/2016, 23:17
En løve, Alice fra Eventyrland, et skellet eller en Sheik. Jeg er fuld af gode idéer xD
Yndlingshøjtid? (Det må julen og/eller Halloween! Jeg ved, at vi ikke rigtig har Halloween herhjemme, men jeg elsker undskyldninger for at klæde mig ud xD Og julen er bare så super hyggelig!)
Dust First Class.
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 20/2/2016, 00:50
Jeg kan lide en hver undskyldning for udklædning, så højtider der indbefatter kostumer, det er lige mig XD
Hvad er din yndlings pokemon, fra den originale serie? :b (jeg har gengar og snorlax, til at konkurrere om min førsteplads, gengar fordi den er et sejt spøgelse, snorlax fordi den er så bamsede, og som regel vejer den 5 ton, og lever af at spise 4 ton mad, tage en måned lang lur, og derefter vågne for at starte forfra XD)
Payne First Class.
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 20/2/2016, 01:11
Tilståelse! Jeg har altså aldrig rigtig set eller fulgt med i Pokemon, så jeg har desværre ikke den helt store viden omkring det >.< Men jeg synes at Pikachu, Snorlax og Squirtle er ganske søde!
Hvilket dyr kunne du se dig selv som? (En panda! Jeg minder også lidt om dem, har jeg fået at vide xD)
Dallas Nybegynder.
Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 20/2/2016, 21:43
"Techno bajer", tak. Jeg er mest til sødt drikkelse :P
Har du nogensinde taget stoffer? (Nope, og jeg ønsker heller ikke at prøve det!)
Dallas Nybegynder.
Ingame Titel: : Oberstløjtnant. Race : an Elder. Navn. : Nathan Steele AKA Dallas. Alder : 44 krop's mæssigt. har levet mere end 3000 år. Evner/Classes. : Marksman ( Mafia Blackguard Elite ) Bosted : i mafia'en hovedbase. Tilhørende klan. : Mafia'en. rang: BlackGuard Elite, medlem af den berygtede The Clown Crew. Partner. : havde engang, men hun blev taget fra mig. Slaver. : slaver er for de svage. Evt. bemærkninger. : naah, ingen bemærkninger, jeg overlever bare som alle andre. Antal indlæg : 189 Reputation : 5 Join date : 27/06/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 20/2/2016, 21:43
ja det har jeg, men ikke det hårde, men hash og piller og forskeligt :)
boksning eller fodbold? :P ( boksning, helt klart, haha xD )
Payne First Class.
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 20/2/2016, 21:50
Boksning!
En bestemt sport du godt gad prøve at gå til? (Kickboksning eller fægtning :3)
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 10:26
svømning
er der nogle døde musikere du ville ønske at du kunne se live? (freddie mercury, elvis presley, kurt cobain, michael jackson, jimmy hendrix og mozart)
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 10:39
Adam and The Ants ( de godt nok ikke døde som sådan : men de er opløst og giver ikke koncerter og så der det oprindelige DR. Hook , men samme beskrivelse de ikke døde men der er ikke koncert med den oprindelige gruppe. Der er sikkert mange jeg kunne nævne der ER døde , men kan ikke huske dem lige nu. Jo DEAN MARTIN !!! Er han død? XD )
En bog der skuffede dig meget ? ( engle og dæmoner af D. Brown - fandt den al for forvirrende. Måske jeg bare ikke var i humør - men den fængede mig slet ikke. )
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 11:13
Robinson Crusoe... Selve temaerne var gode, men selve romanen alt for langtrukken :)
Hvem er den bedste/mest indflydelsesrige oplevelse du har haft på en RPG side? (Jeg ved det simpelthen ikke - der er så mange gode )
Dust First Class.
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 12:02
Øhh det ved jeg ikke hvordan man svare på, min hjerne ser meget forskelligt på RPG verdenen og virkeligheden :b
Hvad er din yndlings evne, som du har brugt på RPG sider? (: (jeg synes bedst om bones evnen, jeg har brugt flere gsnge, hvor man kan styre sine knogler :b)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 13:03
Puha ... den er svær ... for jeg har brugt mange ... og kan ikke huske nogle af dem xD Well (nej, gik ikke lige ind og tjekkede om Kane havde evner): Det tror jeg må være at ... kunne manipulere med strøm. Det er den eneste jeg kan huske ... høhøh ...
Hvilke Disney sang passer bedst til dit liv lige nu?
Auriel Bruger Admin
Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken Race : Engel Navn. : Auriel Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25 Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet. Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami. Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da! Partner. : Ingen i øjeblikket. Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ? Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved. Antal indlæg : 2195 Reputation : 62 Join date : 23/08/12
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 13:11
Efter andet semester på uni er begyndt må svaret være "ill make a man out of you" fra Mulan xD
Hvad er den værste Disney film du kan komme på? (Mit svar må nok være klokkeren fra notre dame 2)
Aaron First Class.
Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Sv: spørgsmålleg season 2 21/2/2016, 13:17
Junglebogen må det nok være ... har ikke set så mange, men dét eventyr har aldrig fanget mig.
Hvilken superhelt minder mest om dig ... og hvorfor?
Auriel Bruger Admin