Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden. Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden. Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden.

Go down 
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden. Empty
IndlægEmne: Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden.   Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden. Icon_minitime26/3/2013, 15:47

Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden. Living10

//Hvis i vil bruge hende her i jeres emner, så kontakt en admin, så kan vi sætte et emne op for jer, som involvere hende her//

Seria the bloody Mamba.
Seria er den mest kendte forbryder i denne del af verden for hendes i særdeleshed uortodokse metoder, hvor hendes kyniskhed syntes ingen grænser af have, hvor ærekodexet er lige så fjernt for hende, når det ikke gavner hende. Hun er top forbryderen af alle, og ingen har kunne fange hende endnu og endnu færre af dem, som har forsøgt, har kunne overleve hende.
Man ved ikke hvor hun er, og hun syntes aldrig at kunne blive fundet, når man ønsker det. Dog er der vidner, som fortæller, at hun er tit i Louisville, hvor ingen ville nogensinde turde at ligge en finger på hende.

Korte faktaer om Seria.
Navn: Seria Vloran De Amariels.
Kendenavn: Bloody Mamba
Race: Bloddæmon og cyborg.
Fødested: Louisville
Evner: Body weaponiz/Korruption. Man ved ikke 100% hvad hendes evne er, men man ved bare, at hun kan forvandle våben til en del af hende, som hun bærer. Det er derfor, at hun er kendt for sine dæmoniske våben, som hun kontrollere langt bedre, som de færreste overhovedet kan, da våbnene er blevet en del af hende. Men om evnen også involvere andre aspekter, det ved man ikke.
Dusør:Hun er både eftersøgt af Mafiaen og Militær Militsen, hvor de begge samlet vil give 10.000.000 dollars for hendes hoved.
Kendetegn: Hun har metal vinger, som hun tit aldrig har trukket inde, så har hun en dæmonisk udseende i menneskeform, hvor horn og skællignende hud er i hendes pande. Hun har også en drabelig metalhale, og hun går altid med den dragt, som kan ses overfor i billedet.
Personlighed:Ingen andre i verden er værd for hende end hende selv, hun er kynisk og værdisætter slet ikke andres liv. Derfor har hun flere mennesker på sin samvittighed end de fleste. Hendes grådighed er meget stor og derfor har hun begået med sin lille flok elite "venner" mange røverier af allerslemmeste grad, hun har selv lagt små landsbyer øde, og har dræbt flere større grupper af soldater fra både Militær Militsen og the Calvarinos Mafiaen. Hun er også kendt for sit ildetemperament, som enhver bloddæmon er kendt for.
Historisk set: Så er hun meget kendt for de mange slagtede byer og grupper af væsner. Ellers er hun også kendt for sin hærgren med sine enkelte få mænd på købmænd og rejsende.


Et vidneudsagn.
Knap nok nåede jeg ud af byen, før jeg mærkede de hede flammer imod min krop, mens min store landsby på de ca 70 huse brød i en eksplosiv brand. Lige før det havde en håndfuld mytiske bandemedlemmere hærget vores by for værdier, mens de lovede os, at så længe vi gav dem, hvad vi ejede, så ville der intet ske os. Da de så var væk, havde jeg åndet lettet op, da det nu så var forbi. Mens straks lød eksplosionerne, og hvor et flammehav havde omringet byen og tog den fat i sin grumme sultende gav. Kun en vej var åben ud af byen, og det var der, hvor jeg så de 6 styks. Min had var stor, og jeg løb hen imod dem med et vredesskrig, hvor min store varulvekrop brød ud og jeg gjorde klar til at flå dem fra hinanden. Men med et skud i benet var jeg lige faldet ned for fødderne af leder skikkelse, som stod foran hende. Aldrig havde jeg set sådan en slags kvinde før, aldrig havde jeg set den fryd over, at flammernes skær var også hendes øjne, og at skrigene fra mine venner og familie dødede først hen efter lang tid, mens flammerne fortærede deres krop. De andre kiggede dog bare neutralt ude over byen, så det var tydeligt for mig at denne kvinde, som havde kaldt sig Seria, var den, som havde været grunden til alt denne ødelæggelse. På bare 30 min var hele ca 200 mennesker døde i hendes gerning, og hun syntes bare kun at stråle af det. Hun var ond! aldrig havde jeg set sådan en dæmonisk ondskab som hende. Med en let bevægelse løftede hun min store tunge krop, som nu var i menneskeform igen over hendes hoved, så mine ben hang livløse og dinglede frem og tilbage.
"Jeg er Seria, og jeg vil lade dig leve, så du kan sprede rygterne om mig, og jeg kan allerede sige til dig, at du aldrig kommer til at tage din hævn, for det vil blive din død før du nogensinde kommer tæt på det"
Hun efterlod mig med et såret ben. Heldigvis havde flammehavet skabt sådan en røg, som kunne ses de ca 50km væk i denne store ørken, så nogen kom og reddede mig. Men jeg glemmer aldrig hendes veltilfredshed, da hun havde taget det sidste kære, som var folkenes sjæl i min landsby.
Tilbage til toppen Go down
 
Den legendariske Seria, den mest skumle forbryder i verden.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den mest eksklusive fødselsdags hilsen - til Mama Admin
» Kort over hele verden.
» Generelt om våbene i verden.
» min verden er sort og hvid ( digt )
» Hurtige fakta omkring New World som verden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Regler og information ::   :: Alt om New World :: Legendariske og specielle væsner-
Gå til: