Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Please Red Mig! Vincent

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime12/3/2016, 21:03

Han smiler svagt af hun griner over at hun ikke har sammen syn som ham, nej det var der god grund til at hun ikke havde, da menneske ikke har noget overnaturlig over sig, han gik rolig videre og nikke kort til det med at hun kun ser fordi hun havde, tager sine beskyttebrille på, han gik rolig og lytte på det hun havde at fortælle om hans biologi, som viser sig at være mere over dæmon race og ikke kun skygge dæmoner, som han var en del af, han kiggede sig kort over skulder da hun stoppe med at snakke, for af viser at han lytte efter.

” Helbredet så hurtigt behøver ikke at være en del at vores race, der findes ting der kan nemme på det” sagde han og kiggede kort tilbage på hende, mens de har gået og snakke har han følget dem længe ind i by, der var stadig ikke særlig mange at ser på gader men da var da nogle ud som også kiggede efter dem når de gik forbi dem, han stoppe kort op og kiggede rundt for at få et overblik, kort efter begynde han at gå igen og kiggede sig kort over skulder for at ser om hun stadig var med.

Der gik måske 5min hvis der gik så længe før de kom til en bygning der var lidt større end de andre, han åben dør og gik ind og holdt den så hun også kun kom med ind men var stadig foran hende, ”finde du os ikke et bordet, så få jeg fat i noget mad og et værelse” spurgte han og kiggede kort på hende, end han gik op mod bar, hvis hun hørt det som værelse som et var det rigtig nok, da han ikke regne med at hun vil havde et værelse alene her i by.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime12/3/2016, 21:22

"Sandt nok. men det var et eksempel" sagde hun og gav et lille smil over han ikke havde forstå det, men han havde forstået lidt.. at alle er forskellige.. men os ens på nogle måder. hun opdaget hun var begyndt at gå bag ham igen og satte farten lidt op. så de gik siden om siden, med hinanden..
"Det svært at forklare. men når man helbrede, bruger man ikke kun medicin men os en slags kontant til ånderne og magien.. går an på, hvad man skal gør." hun stoppede lidt, hvorfor prøvede hun at få ham til at forstå. hun var virkelig dårlig til det med person til person kontrakt.

hun blev stille nu og sagde ikke noget, gik blot ved siden af ham. hun tænkt dybt over noget, mens hendes blik bevægede sig rundt i området. undersøgte det nyserigt, men forsigtigt.
Så hun ikke vækkende folk opmærksomhed på hende..

Hun kiggede på ham, da han spurgt til hende omkring bordet "Jo, kan jeg godt" sagde hun med en stille men rolig stemme, hun kiggede rundt i rummet. Der var ret fuldt, flere sad og drak sig væk. nogle få fik noget at spise.. en enkelt sad med en stol mod væggen og hold øjne med rummet, person virkede farlig ved første øjekast, så hun valgt et bord i den anden ene af rummet.
hun satte sig. bordet var ved væggen, med et vindue ude til. hun sad med sin hage i sin hånd og albue i bordet, med ansigt vendt mod vinduet "hm" sagde hun. mens hun tænkt videre..

Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime12/3/2016, 21:39

Han smiler svagt af hende da hun begynde at forklar måde men kun helbrede folk på, han sagde ikke noget til det da han godt vidste til medichealer, deres arbejde måde og form at gør det på, men hele punktsigt hvordan de gør det ved han så ikke, da han af god grund ikke var en del af dem, han gik op til bar da hun svar på at hun godt kun finde et bord til dem, han kiggede på mand som stod bar bag og læner sig lidt ind over barbordet, han snakke lidt frem og tilbage med mand og gad han til sidste nogen pengeseddel.

Hvor han gik over til hende ved bordet og tog plads overfor hende og kiggede kort rundt på de andre som sad her, han ladt også godt mærke til ham som sad for sig selv og tydeligvis holdt øje med alt i rummet og dem som var i rummet, han tog fat i sin maske/hjelm og tog den derefter af og lad den i en lom, han havde stadig hætte over hoved, han har brune øjne og brunt hår, meget mere vil hun ikke kun ser, ”mad og drikkes kommer om lidt og har fået fat i et værelse” sagde han og smiler svagt nu hvor hun kan ser at han smiler.

Så må han ser hvordan hun tager det med værelse, at der ikke er to seng men kun en, en dobbelt seng, mand havde ikke andre værelse til to end dobbelt seng, selvom mand tilbud to værelse som lyder som en dårlig ide efter hans hoved, der gik ikke så lad til før mand kom ned med to tallerken med mad og to krus med øl, efter han havde stille det fra sig gik han op til bar og stille sig bag den.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime6/4/2016, 12:31

hun havde sit hoved lagt på sin hånd, og albuen i bordet. hun brugt den som en støttepæl til hovedet. hendes blik var mod vinduet, så hun kunne se lidt.
Hun havde ikke taget hætten af, så vi man kiggede på hende bagfra, lignede hun en lille dreng. hun hørt han satte sig foran hende og hendes blik faldt mod ham.
hun gengældt hans smil med en venlig smil "Lyder godt" sagde hun, at de delt værelse havde inden betydning for hende, hun havde ikke seksutalt følelser for ham. han var en venlig sjæl og dem møder man ikke mange af.

Hun lagde godt mærke til hans brune øjne og hår. men alt andet var ikke synligt for hende, da han var til dækket os. han kunne dog godt se hendes ansigt og hår. men det var det! inden figur eller noget i den stil.

"Så hvad er planen" spurgt hun, mens hun lagde hovedet på skrå i sin hånd, da hun faktisk kede sig lidt. men vil ikke udtrykke det for ham. det havde han ikke brug for at vide.

Da manden kom med maden, blev der stille ved deres bord. hun gav ham et beroligende smil "har det fint nok med at del værelse med dig, håber du okay med det?" hun sagde mest dette for at snakke om noget. hun tog noget at drikke. men duftede til den første og kiggede i det.
*det er øl og ikke forgiftes* tænkt hun
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime6/4/2016, 20:13

Han kun ikke lad være med at smiler af hende, da hun lige dufte til øl end hun vil drik af den, han tog selv en tår af sin øl end han begynde at spise stille og rolig af sin mad, ”hvad plan er, at få noget hvile og et bad, så må vi tager dag i morgen” sagde han og kiggede på hende end han tog en tår mere af sin øl, han spise rolig videre og drikke lidt af sin øl engang imellem, ”jeg har heller ikke noget problem i at del værelse med dig” sagde han og smiler rolig til hende, han spise rolig videre og skubbe sin tallerken lidt ind på bordet efter noget tid, da han var færdig med af spise eller han havde ikke mere mad på tallerken.

Han tog en tår af sin øl som han stadig havde lidt tilbage af, ”nu var problem ikke at del værelse med dig men at der kun er en seng, en dobbelt seng, ellers skulle vi have to værelse” sagde han og kiggede over på hende og smiler svagt, han læner sig tilbage på stol og lukke kort sine øjne, hvorefter han drak det sidste af sin øl og stille krus fra sig på bordet, han fandt nøgle frem til deres værelse og lad den på bordet foran hende, ”jeg vil tager mig det bad, så må du selv bestem om du bliver her eller gå op på værelse” sagde han og smiler til hende, end han rejse sig og går over mod en dør.

Han forsvandt ind bar dør og lås den, hvor han klæde sig af, hvor han tog sig et langt varm bad, efter badet klædt han sig på også med hans maske/hjelm, hvor han lås dør op og åben den og gå ud af rummet og lukke dør bag sig, hvor han kigge sig rundt for at ser om hun stadig var i kro stue, hvis hun var, vil han gå over til hende og siddet sig overfor hende, og hvis hun ikke var, vil han gå op til deres værelse og banke på dør end han gik ind, nu hvis hun var i gang med noget som hun ikke vil forstyrre i.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime6/4/2016, 20:38

Hun tog en enkel tår mere af sin øl, før hun begyndt at spise sin mad. hendes manner... Jah. hendes manner var dårlige. hun var dog sulten og lige glad, hun lignede et barn mens hun spist.. og nikkede som et svar "Lyder som en plan" sagde hun og tog en tår af sin øl.

Hun kiggede underende på ham "øhm" sagde hun tænkende og lagde hovedet på skrå. da han rejste sig fra sin plads. hun kiggede forvirrede rundt *sagde jeg noget forkert*

Hun spist hurtigere.... "ow" sagde hun lavt og rejst sig fra sin stol. hun løb efter ham, men han var allerede væk. da hun rejst sig.
hun så forvirret rundt og lagde mærke til en dør der lukkede sig, bagefter ham. hun begyndt at gå efter ham og stod foran døren. Adriana bankede på døren. men ingen svarede.

Hun gled sig ned af væggen ved siden af døren "Hm" sagde hun og så mod loftet med et underende blik "hvad så nu" sagde hun og så sig rundt.

Hun vidste ikke hvor lang tid der var gået. da døren gik, så hun op på ham "Har ikke noget mod at dele seng mig dig." sagde hun. hun virkede helt rolige omkring det og gav ham et smil.
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime6/4/2016, 21:05

Da han kiggede rundt for at ser om hun var i kro stue opdage han at det var hun, dog ikke ved et bord men op af vægge ved side af dør, han ryster kort på hovedet af hende og gik over til bordet, de havde siddet ved under mad, hvor han tog nøgle til deres værelse, der var de heldig at den stadig lå der, han havde ikke tager sig af hendes måde at spise på, han gik op til bar og bestil en flaske whisky og betale for den med det sammen og tog to glas, hvor han gik over til hende og rakte den en hånd ned til hende, for at hjælp hende op af stå.

”Har du tænk dig at bliv sidder der eller vil du med op på værelse” spurgte han og kiggede ned på hende, i den anden hånd havde han flaske med whisky og de to glas, hvis hun tog imod hans hånd vil han hjælp hende op af stå, end han vil begynde at gå op mod deres værelse for natten, han låst dør op og åben den derefter, hvor han gik ind på værelse, hvor der ikke var det vild, en dobbelt seng, et skrive bord med stol til, et klæde skab og det var det so m var på værelse, han stille flakse og de to glas på skrive bordet, hvorefter han stille sin taske fra sig på gulvet og lad derefter sin våben fra sig, som bestå af to pistoler, et maskingevær og en sniper, alt sammen speciel bygge og så alt hans kniv som han lod bliv i rustning, som han brugt nogen min på af tage af bagefter.

Udover de brune øjne og brunt hår som hun havde set og så hans højde på 190cm, var han slank bygge men dog veltræner, han havde også lagt nøgle til værelse på skrivebordet, han åben flaske med whisky oh hælder op i det ener glas og kiggede derefter over på hende og smiler svagt, ”vil du have et glas med” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime7/4/2016, 18:04

hun kiggede mod ham, da han kom ud af værelset. hun skulle lige til at sige noget før han gik. hun sagde nu med let åben munden og kiggede efter ham, med et spørgende blik. Da han kom tilbage, skulle hun igen til at sige noget, da han spurgt hende.

'skal du sidde der hele dagen' hun rystede på hovedet som et svar "Nej, havde jeg ikke tænkt mig, vil bare ikke forstyre dig og du låst døren". Hun tog i mod hans hånd og kom op at gå "tak" sagde hun og flugte efter ham ind på værelset de havde lånet. hun lukkede døren efter dem og låst den.

Adriana havde lagt mærke til whisky flasken, men spurgt ikketil den. hun kiggede rundt i lokalet. her var alt hvad man havde brug for og mere til. hun gik rundt og kiggede i lokalet "hm" sagde hun lagde sin taske og hættetøjre på stolen og efter hun havde lagt noget i den. sætte hun den på gulvet ved siden af døren. Adriana kiggedemod ham og gav et lille smil over hvad han lavede.

"man skal ikke gå ned på udstyr var?" sagde hun, som hentydning på våben han havde. hun begyndt først nu at undersøge hans udseend. Han var endeligt flot at kigge på, men det var stadig ikke hendes interessant. hun selv sad i en top og et par militær-bukser. hendes hår hang løst ned af siden. det var ret lang, helt ned til midten på ryggen.

"Jo tak." sagde hun og tog i mod glas, som han havde hældt op til hende. hun smagt på Whisky, den er okay tænkt hun og så mod ham. mens hun selv slappede af i stolen og nyde stilheden i øjeblikket
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime7/4/2016, 18:31

Han smiler svagt af hende, over af hun ikke vil forstyrre ham, ”jeg vidste ikke at du vil med mig i bad” sagde han kiggede over på hende, han havde sagt til hende at han vil smut i bad end han havde rejse sig fra bordet, hun kun godt havde været kommet med ham i bad men regne nu ikke med at det var noget hun vil, han hældet whisky op i det andet glas også da hun også vil have og rakte hende derefter glasset, han smiler af hende da hun snakke om hans udstyr, ”nej det gå ikke, men har bruge for nogen forskellig ting, så er det nemme at have det med sammen” sagde han og kiggede over på hende.

Han gik over sat sig på kant af seng og tog en tår af whisky, end han stille glasset fra sig på gulvet og tog fat om sin en armskin og tog den af og tog derefter den anden af, hvor han lad dem begge på gulvet og skubbe dem over til resten af sine ting, han havde gemt at tag dem af, da han var gang med at smide sin rustning, han tog derefter glasset op i hånd end han tog en tår af det, hvor han række sit blik over på hende og smiler svagt, ”hvad var det du vil sige, ned i kro stue” spurgte han, hun havde, ligner en som vil sige et eller andet men ikke kom ud med det.

Han tog en tår mere af sin whisky og lukke kort sine øjne, end han kiggede ud af vindue, der var ikke rigtig noget at ser da det var mørke udenfor, han tog en tår mere af glasset og række derefter blikke over på hende og afventer rolig et svar fra hende, så kun han også prøve at aflæse hende om hun lyve eller prøve på det, hvis hun sagde noget.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime3/5/2016, 20:36

Hun blikkede voldsomt med øjnene, da han nævnt det med 'han ikke vidste hun vil med i bad'. hun rystede på hovedet "Vil jeg heller ikke, grund til jeg ventede" sagde hun, hendes stemme var blevet lidt lysere, fordi hun var overraskede over det han havde sagt.

hun nikkede bare til det næste han sagde, hun vidste hvad han ment "Vi kan kigge på det imorgen" sagde hun mens og igen faldt til ro i stolen, hun lavede en cirkel bevægelse med sit glas. hvor efter hun tog en lille tår og ventet sit blik mod Vincent, der nu var på sengenkanten.

Hun tænkt lidt over, hans spørgsmål. Hvad vil hun havde sagt i kroen... overraskelse fortideligere havde slettet hendes hukommelse omkring det. der kom en lyd fra hende, som vist hun tænkt "mmmm". Hun bevægede sin læbe til den ene side og kiggede på ham "Kan jeg ikke huske, var nok ikke vigtigt" sagde hun og gav ham et smil

Adriana hentyd ikke på noget tidspunkt at lyve. faktisk det helt modsatte, hun virkede åben som en bog, faktisk var hun nem at aflæse.. "Noget galt, du kigger sådan.. lidt underligt på mig?" spurgt hun. da hun synes han havde stirre lidt for længe på hende. hun rejst sig fra stolen og bevægede sig roligt over ved siden af ham. hvor hun tog et tår af sit glas
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime5/5/2016, 19:41

Han smiler svagt af det første hun sagde, det havde også overrasker ham at hun vil havde været med ham i bad, da hun ikke virker til at være den tyde som var gå i bad eller i seng med hver og en, han nikke kort til det næste hun sagde med at de kun ser på det i morgen, så var det bare hvad de skulle laver nu, han vidste han selv skulle ned og spiller kort senere, da han lad mærke til et bord ned i kro stue som sad og spiller om penge, men det havde han heller ikke noget problem i af spiller om, da han ikke stod og mangle, det skulle bare ikke være alt for sent for han skulle også kun nåh at få noget søvne.

”Nej det var nok ikke vigtigt og nej der er ikke noget galt, det er en gammel vane” sagde han og kiggede kort på hende, end han tog en tår af sit glas, det var en gammel vane for ham af skulle aflæse folk, for af ser om de lyve men han kun ser på hende af det gjort hun ikke, udover det var hun nem aflæse, det må være et tegne på at hun ikke lyve så tit, det var noget andet i forhold til ham som gjort det tit, han tog en tår mere af sit glas.
Tilbage til toppen Go down
Adriana
First Class.
First Class.
Adriana


Outgame Titel: : Journalist
Race : Menneske (udenfor i Nordamerika)
Navn. : Adriana Sherzad
Alder : 21
Evner/Classes. : First class Medichealer
Bosted : lidt her og lidt der
Tilhørende klan. : tilhøre ingen
Partner. : Single
Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors
Antal indlæg : 77
Reputation : 4
Join date : 17/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime8/5/2016, 18:38

"Du gør det igen?" sagde hun og kiggede ham lige i øjne.

Adriana gav ham et venligt smil, da han fortalt det var en gammel vane "mmm!" sagde hun med en nysgerrighed i tone "Og hvordan kan det være?" spurgt hun og tog en lille tår af sit glas.
Hun flyttede igen sit blik væk fra vincent og kiggede rundt i rummet, for at få alle indtryk ind. Det var efterhånden lang tid siden, hun havde sovet indendøres. Et smil breddet sig ved synet at hendes oppakning, der lige nu lå i et hjørne, det var tydeligt at se, hun var en vandre, en som levede på vejen. Hun gik hvor vinden lod hende gå.

Hendes smil blev utroligt blidt et øjeblik, mens hun virkede langt væk. hendes tanker vandre tilbage til hendes familie og den tid, hvor hun ikke tænkt på ondskab i folkens hjerter, dengang hun stadig troede at alle var gode og ikke ønskede en noget ondt. hun vidste bedre, men havde taget sit løft, vil hjælpe alle. lige meget hvem de var.

Hun kom tilbage til virkeligheden, da hun opdagede hendes glas var tomt "Er der noget du skal nå" spurgt hun og kiggede på ham med et venlig smil. "For jeg havde tænkt mig at ligge mig til at søvn "
Adriana sætte sit glas fra sig på bordet og kravlede tilbage i seng og kiggede på ham ventende, på hvad han ville nu
Tilbage til toppen Go down
Vincent
Nybegynder.
Nybegynder.
Vincent


Race : Skygge dæmon
Navn. : Vincent
Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25.
Evner/Classes. : Umbra
Bosted : Lidt rundt omkring
Tilhørende klan. : The Blood Eagle
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 157
Reputation : 5
Join date : 20/02/16

Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime8/5/2016, 19:19

Han smiler svagt af hende over den måde hun kun siger det på, ”min træner og mit arbejde, gør at jeg ikke bare lige ligger den vare fra mig, da jeg bruge den daglig” sagde han og smiler svagt af hende, han lad godt mærke til at hun var væk i lidt tid da hun kiggede over på hendes ting, som hun tænke over et eller andet men hvad det var, kun være lige meget, da han jo ikke kender hende særlig godt, han tog selv en tår af sit glas og fylder det op bagefter, han var lige var at tilbud hende at fylder hendes op men gjort det ikke, da hun snakke til ham, om han skulle når noget da hun vil smut i seng og få noget søvn.

”Ja, havde planer om at gå ned i kro stue og spiller kort, så af der var nogle som sad og spiller” sagde han og smiler svagt til hende, han drikke hurtigt resten af indhold i glasset end han stille glasset fra sig på bordet, hvor han rejse sig op og gik over mod dør, men stoppe op end han åben dør, ”kan du få noget fred at falde i søvn i” sagde han og kiggede kort på hende, end han åben dør og gå ud og lukke den bag sig og låser den, hvor han så forsvandt ned i kro stue for at spiller kort.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Please Red Mig! Vincent - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Please Red Mig! Vincent   Please Red Mig! Vincent - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Please Red Mig! Vincent
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Hovedvejene :: New road-
Gå til: