Outgame Titel: : Journalist Race : Menneske (udenfor i Nordamerika) Navn. : Adriana Sherzad Alder : 21 Evner/Classes. : First class Medichealer Bosted : lidt her og lidt der Tilhørende klan. : tilhøre ingen Partner. : Single Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors Antal indlæg : 77 Reputation : 4 Join date : 17/02/16
Emne: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 21:10
Sidst rettet af Adriana 27/12/2017, 19:59, rettet 1 gang
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 21:17
Super sej og flot artikel , Adriana .
Tillykke med den først fødte xD
Adriana First Class.
Outgame Titel: : Journalist Race : Menneske (udenfor i Nordamerika) Navn. : Adriana Sherzad Alder : 21 Evner/Classes. : First class Medichealer Bosted : lidt her og lidt der Tilhørende klan. : tilhøre ingen Partner. : Single Evt. bemærkninger. : Har afgivet sit blodløfte (Medichealers kodex), bære altid sit sølv kors Antal indlæg : 77 Reputation : 4 Join date : 17/02/16
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 21:18
Mange tak. lad os håbe der kommer mange flere. og sikke mange timer jeg har brugt på det XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 21:42
Wohoo! Tillykke med den første artikel! :D
Jeg er ret vild med designet af den. Ligesom en rigtig avis :P
Ps. Hvordan kom du på navnet? :o
Adriana First Class.
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 21:48
En del af navnet er latin for post XD
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 22/2/2016, 22:12
How smart is that xD
Ryo Nybegynder.
Race : Elver Navn. : Ryo Alder : 23 Evner/Classes. : Ranger Bosted : Varierer Tilhørende klan. : Endnu ingen Antal indlæg : 29 Reputation : 1 Join date : 08/02/16
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 23/2/2016, 08:26
Nice one :D
Sean Bruger Admin
Outgame Titel: : Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Sean McLeon Alder : 944 Evner/Classes. : Umbra. First class. Bosted : Las Vegas, somewhere Tilhørende klan. : Ingen Partner. : no one... Slaver. : no one...again... Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide? Antal indlæg : 528 Reputation : 16 Join date : 11/07/12
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 23/2/2016, 14:32
wow!
Ærlig talt - Det er den flotteste artikel (eller ligefrem - hel avis?) jeg nogensinde har set! Så flot, så kreativt! Normalt gider jeg sjældent læse folks artikler, men din gjorde mig rigtig nysgerrig. Godt arbejde! :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 25/2/2016, 17:19
Jeg vil også sige noget så meh :b
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 13/3/2016, 21:03
* bump*
Amphitrite Nybegynder.
Race : Lympha Navn. : Amphitrite Antal indlæg : 36 Reputation : 1 Join date : 07/03/16
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 13/3/2016, 22:20
Jeg er enig med Sean!! Wow sikke en flot artikel/avis. Det er kreativt, og virkelig flot ^^ Indholdsmæssigt også ganske interessant!
Adriana First Class.
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 6/4/2016, 11:19
Mange tak :) Jeg er i gang med at arbejde på næste stor nyhed.. Så vis folk er interesseret at komme med nogle selv. så skriv en pm
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 6/4/2016, 12:26
*my girl*
Eithan Nybegynder.
Race : Skytsengel Navn. : Eithan Easifat Shatawia Alder : 1400. 19 menneskeår Evner/Classes. : Umbra niveau 3 Bosted : En lille bjergehytte i Nordamerika Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Ingen. Endnu. Slaver. : Nej Evt. bemærkninger. : Min fortid er mørk. Tør du kende den? Antal indlæg : 162 Reputation : 5 Join date : 03/07/15
Emne: Sv: Udgivelse af Rostium (Artikel - Avis) 6/4/2016, 15:10