Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Auroras Pub- Admin nyhed 27/2/2016, 15:19
Brian Nybegynder.
Race : Fuldblods Varulv Navn. : Brian O'Connor Alder : 27 Evner/Classes. : Berserker ( Mixed Martial Art ) Bosted : i BlackWood, i The Wolf's Den. Tilhørende klan. : Aurora's ulve. Partner. : jeg havde en.. hun er væk nu.. Slaver. : slaver? det jeg meget imod! Evt. bemærkninger. : jeg er ung, men jeg lever for noget i denne verden, da lyser min dag op. Antal indlæg : 192 Reputation : 11 Join date : 18/08/15
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14