Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Gone with the wind (temporary) 26/4/2016, 18:30
Så kommer vi til det "sjove" igen: Eksamen. Mit forårssemester er ved at være nået sin ende og jeg skal til at kaste mig ud i to nye eksamner med en studiegruppe der er en anelse - for at sige det mildt - stresset. Så vi starter tidligt. Derudover køer jeg på et højt søvnunderskud så skal også lige have indhentet det gerne her inden weekenden. Kommer helt sikkert ikke til at ske, men man har vel lov til at håbe. Jeg vælger derfor at skrive mit fravær nu og så kigger jeg nok ind fra tid til anden.
Eftersom vi er to admins der sidder med snuden i bøgerne (på universitet) vil jeg nok kunne ses dappe rundt og lave lidt admin arbejde af og til, men ingen tråde ... fordi dem har jeg jo også mange af. Host. Anyways: Det jeg forsøger at sige er at min aktivitet vil være mindre end den jeg har nu (er det overhoved muligt?).
Aaron returns sker nok et tidspunkt i starten af juni og en måneds tid, før jeg så igen må forlade jer af andre årsager. Men det bliver en historie til andre tider!
ps. var der nogle der fattede hvad jeg skrev må i gerne udbrede mine ord. Er lige vågnet op fra en lur så er stadig halv-zombie.
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Gone with the wind (temporary) 26/4/2016, 21:20
Held og lykke med det hele. Pas på helbredet , ik :)