Outgame Titel: : Tidligere Admin Race : Cyborg Navn. : Aaron Kane Alder : 23 år Evner/Classes. : Marskman (class) Bosted : Occulta Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 339 Reputation : 12 Join date : 10/05/15
Emne: Gone with the wind 25/8/2016, 16:33
På grund af manglende interesse og aktivitet har jeg valgt at fratræde som admin. Et valg der er helt mit eget og intet har med sidens brugere at gøre.
For at siden skal kunne fortsætte kræver det et aktivt admin-team og aktiv vil jeg i øjeblikket ikke kalde mig selv. Kan heller ikke rigtig mærke lysten til at fortsætte og den bliver nok ikke meget bedre med et nyt semester der starter lige rundt om hjørnet. Derfor har jeg valgt at tage konsekvenserne deraf og aftræde. Det vil give en åben plads, men yderlig info herom vil de to admins komme med.
Jeg vil stadig kunne ses nu og her på siden da jeg ikke sletter min karakter, men forvent ikke den vilde tilstedeværelse.
Held og lykke med folks karakterer - og ikke mindst siden. - Aaron
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Gone with the wind 25/8/2016, 19:34
Jeg savner dig allerede :0
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Gone with the wind 25/8/2016, 19:39
Du ved jeg havde ønsket det anderledes med dig og os / siden.
Jeg respekterer din beslutning dog , fordi det er sandt at aktivitet er et omdrejningspunkt - ellers havde jeg formentlig drevet dig til vanvid xD
Jeg er dog glad for vi ser skyggen af dig i ny og næ - og håber meget din lyst til at emne her måske kan spire på et tidspunkt igen.