Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Æh, hai guys! 25/5/2016, 19:50
Mine damer og herre! Små som store! Levende som døde! MÅ JEG BYDE EN VELKENDT ULV VELKOMMEN!!! *Publikum går amok og skriger* Goooooodmorning vietnam!!!!!! Ej ;) Supernatural til side, majhaha… ej hallo igen Newworld :D jeg har været meget fraværende her det seneste år (surprise) sååå nu hvor jeg snart har læseferie er jeg på vej ind igen, bare lige for sommeren også må vi lige se om jeg er der efter ferie (forhåbentligt). Men i hvert fald, im on my way back! (This time for real). Jeg har nogle små tricks I ærmet med Phoenix, men hvad det er må I finde ud af senere ;) Men nu da jeg er her, vil jeg lige sprede mine dejlige Phoenix-vinger, og logre lidt med halen, fordi jeg vil svare på alle mine emner som jeg har kørende, og forhåbentligt skabe lidt liv på siden igen :D
Jeres elskede og sindssyge Ulv med ild i røven, Phoenix
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Æh, hai guys! 25/5/2016, 20:36
Dejligt at se dig igen Phoenix- velkommen tilbage girl :D
Håbet du vil kaste din krea ud over vores verden og hygge dig max med det imens XD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Æh, hai guys! 25/5/2016, 20:39
jeg satser på at smide lidt med noget krea :D (Eller noget helt andet ;) ) ej, glad for at være tilbage :D
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Æh, hai guys! 25/5/2016, 20:43
Sean har talt om sin elev i nogle emner- så det end a fedt hvis i kan emne videre med det plot XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Æh, hai guys! 25/5/2016, 21:12
enig o.o vil gerne have noget mere på hende så en af mine overraskelser kan komme på banen o;)