Race : Cloman Navn. : Maggie Flowers Alder : Fysisk er hun omkring de 19-20. Psykisk set variere hun mellem noget, der passer til hendes fysiske alder og meget yngre. Hun blev skabt for to år siden Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : Gaderne...bare gaderne, hun flakker fra by til by og forsøger at gøre dem til sine egne Partner. : What? You wanna play the queen's consort? Slaver. : Uuuuh, see that could be fun couldn't it Evt. bemærkninger. : This girl is a dangerous as she is childish Antal indlæg : 7 Reputation : 0 Join date : 11/08/16
Emne: Mad girl in search for friends and others 11/8/2016, 17:42
Hej ^^. Ja som I nok kan se New World folk. Så er jeg ny her på siden. Derfor søger jeg (obviously) nogle emner, således, at jeg kan komme i gang med den her tossede tøs kendt som Maggie Flowers xD. Angående plots er jeg meget hit me with your best shot ish. Ja jeg er generelt set åben overfor ideer. Angående relationer søger jeg basically alt, minus fortidsrelationer, da hun er relativt nyskabt og derfor ikke rigtig har nogen fortid...ja...eh...håber, at I dejlige kreative væsner har lyst til at emne.
Flowers is out xD
Vincent Nybegynder.
Race : Skygge dæmon Navn. : Vincent Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25. Evner/Classes. : Umbra Bosted : Lidt rundt omkring Tilhørende klan. : The Blood Eagle Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 157 Reputation : 5 Join date : 20/02/16
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others 11/8/2016, 18:40
Hej og velkommen til siden, håber du falde godt til ^^
Men jeg vil da gerne smide Vincent ind i et emme med hende, hvis du kan bruge ham til et eller andet ^^
Maggie Nybegynder.
Race : Cloman Navn. : Maggie Flowers Alder : Fysisk er hun omkring de 19-20. Psykisk set variere hun mellem noget, der passer til hendes fysiske alder og meget yngre. Hun blev skabt for to år siden Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : Gaderne...bare gaderne, hun flakker fra by til by og forsøger at gøre dem til sine egne Partner. : What? You wanna play the queen's consort? Slaver. : Uuuuh, see that could be fun couldn't it Evt. bemærkninger. : This girl is a dangerous as she is childish Antal indlæg : 7 Reputation : 0 Join date : 11/08/16
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others 11/8/2016, 18:46
UH THIS CALLS FOR A KILLING SPREE I DON'T KNOW HOW BUT IT JUST DOES xD.
Uh måske kunne de være blevet taget til fange af nogle skumle typer et eller andet sted og så er de nødt til at kæmpe sig vej ud??? xD
Vincent Nybegynder.
Race : Skygge dæmon Navn. : Vincent Alder : 7987år ligner dog en på omkring de 25. Evner/Classes. : Umbra Bosted : Lidt rundt omkring Tilhørende klan. : The Blood Eagle Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 157 Reputation : 5 Join date : 20/02/16
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others 11/8/2016, 18:49
Kan godt lide ide, ved bare ikke lige hvordan de har fanger Vincent
Maggie Nybegynder.
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others 11/8/2016, 20:00
Eller at kalde mig selv helt ny på siden er måske så meget sagt...jeg havde en bruger herinde i sådan...2012 eller 13 kan ikke helt huske det faktisk, men...jeg har været her før...for noget siden xD
Cora Nybegynder.
Race : Cloman. Navn. : Cora Vovisko. Alder : 24 år. Evner/Classes. : Phoenix. Bosted : Skiftene, på nuværende tidspunkt opholder hun sig i Vegas. Tilhørende klan. : Ingen. Partner. : Ingen. Slaver. : Ingen, hun har selv været en. Antal indlæg : 4 Reputation : 0 Join date : 03/12/16
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others 3/12/2016, 15:45
Kunne godt være frisk, to farlige kvinder sammen. Det kan da kun gå galt? Ej Cora er faktisk ikke så farlig igen, hun mere tilbageholdene af natur, med mindre at stå et glas whisky foran hende. Cora hører til på en bar, hvor hun tit spilder alle hendes penge væk på alkohol eller mænd. Hun er pyromanisk, hvilket er utrolige farlige for dem som hun har et personlig had til. Faktisk blev kendt, da hun sin til brændte hendes herskers hus ned til grunde, mens at manden stadig var der inde. Men jeg tænker at Maggie og Cora kunne blive veninder eller bare drikke veninder? Om ikke andet kunne Cora godt bruge lidt bedre selskab end de mænd som tit ender i seng med, hver nat.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mad girl in search for friends and others