Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 A Shreksy christmas (emne søgning)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime2/12/2017, 05:05

Hej alle i dejlige newworld væsner ^^

Nu er julen over os, og jeg ved vi alle kan have lidt travlt, med alt julegaveræsset, herlige julefrokoster og hvad man ellers kan finde på at lave, her i den familie hyggelige højtids måned ^^
Men skulle det alligevel være, at du der sidder og læser denne emnesøgning, føler at du har tid og overskud til det, hvad siger du så til et hyggeligt emne? For det er jeg i den grad frisk på :D

Jeg er med på lidt af hvert, hvad angår emner, og jeg tænkte det kunne være sjovt med lidt juletema, hvis nogen er med på den, men det er ikke et krav fra min side af ^^
Desuden har jeg ikke så mange krav selv, faktisk er det ikke mere end at man skriver forståeligt, kan tilføje substans til ens svar, og at man nogenlunde kan give emnet tid til et svar ^^ når det så er sagt har jeg intet imod korte svar, og jeg gør selv hvad jeg kan for at opfylde mine egne krav ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime5/12/2017, 10:26

Jeg undskylder for emne-steds-rodet! Jeg har været væk et par uger, er lige flyttet og får forhåbentlig snart net igen, så jeg kan få emnestederne op og stå igen! :)

Men når det er sagt, savner jeg lidt emnesiden af NW. Jeg kunne være frisk på at emne lidt, når jeg har fået net igen! Hvilket forhåbentlig er på onsdag :)

Ellers glædelig december!
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime5/12/2017, 18:11

Jeg er helt klart frisk på et emne med dig, så jeg venter gerne til du er klar til at køre på med et emne :D
Hvad siger du til, at når nu vi lavede et emne sidste gang, hvor vi fokuserede meget på et aspekt af Dust'es liv, via den rejse med bygningen, hvor Sean tilfældigvis kom med ved et uheld, så kunne vi denne gang lave et emne, hvor vi fokusere mere på et aspekt af Seans liv, hvor Dust tilfældigvis bryder ind midt i det hele, og giver en hjælpende hånd med? ^^

Et umiddelbart forslag kunne jo være, at Sean sniger sig ind et sted for at stjæle noget, fra for eksempel en mafia ring eller lignende, opgaven bliver pludselig en del mere besværlig, da et element af kaos bryder ud, det kunne være et bande krigs opgør eller noget i den retning, og fordi død flyver om ørerne bliver Dust selvfølgelig tiltrukket, for at ordne den udgang af sjæle der pludselig dukker op, og derfra begynder deres lille eventyr så ^^
Via dette eventyr, kunne de opleve nogle aspekter af hinanden, som de indtil videre ikke har set, Sean kunne blandt andet se nogle af Dust'es arbejdsmæssige sider, nogle af hans gamle træk som en skurk og måske hans sværd brug, og Dust kunne se hvordan Sean er som Umbra, hvordan han plejer at arbejde, og hvad du ellers kunne finde på at vise ^^
Tilbage til toppen Go down
Sean
Bruger Admin
Sean


Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Bosted : Las Vegas, somewhere
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 528
Reputation : 16
Join date : 11/07/12

A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime7/12/2017, 09:01

God ide!
Det lyder fint. Har du nogle tanker til sted, eller skal vi bare sige jeg opretter en "start" snarest? :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime7/12/2017, 15:26

Stedet gør mig ikke den store forskel, så du finder bare et passende sted så tager vi den derfra ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A Shreksy christmas (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: A Shreksy christmas (emne søgning)   A Shreksy christmas (emne søgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A Shreksy christmas (emne søgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hello, it's me~ I was wondering if you'd like to... Emne?
» Søgning af dimsenotter
» Christmas all around ((Millicent))
» venling informations søgning? (Maria)
» House of confession - fællesemne søgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Plots og søger-
Gå til: