Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Pm til Augustus ( post kasse)

Go down 
+6
Selena
Evan
Dust
Millicent
Makuro
The Eye.
10 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime17/6/2013, 14:06

Jeg er i særdeleshed ikke en bi? o.o for jeg ville nemlig være en bidronning XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime19/6/2013, 18:29

Du KAN altså ikke være en bidronning uden at være en bi, Medusa!
Så skal du virkelig være ret...dygtig xD

Men med dig ved man jo aldrig ; )
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime20/6/2013, 14:03

Det er jo nemlig lige det, som er Pointen kære lille Millicent, som minder om en millies XD

nej for ingen ved eller har gidet at anerkende endnu, at jeg er rent faktisk en 45 årig gammel pædofil fed og halvskaldet klam mand, som elsker at spille som en ung pige XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime15/7/2013, 05:46

Vi alle ved godt, at du er det Medusa XD både en bidronning, som ikke er bi alligevel og så en gammel pervers mand XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime20/7/2013, 08:02

45 ? ARE YOU KIDDING ME??
Jeg har sku da altid troet du var oppe og ringe ved de 60!
Jeg mener... Det rollator tempo dine emne altid kører i ? :P

☀ håber du nyder sommeren mama admin, og at resten af bumlebierne her på siden, gør det samme.

Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime22/7/2013, 04:53

O.o
Den gamle og klamme perverse mand begynder at knurre af Millicent :D
Ja men jeg plejer nu at svare meget godt på de emner, som du er med i, f.eks i vores fællesemne sidder vi og kun venter på dig XD Og desuden har du stadigvæk fuldstændigt glemt I lousville emnet med dig, mig(Valetta) og Angelique, så hvem er den gamle dame her :D

Det tror jeg i hvert fald at både jeg og de gør :) Og håber også, at du gør det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 10:44

I know , i know....men Auriel er på ferie, så jeg ved han ikke svare forløbig- jeg skal nok have lagt svar inden han er hjemme :)

Jeg ...synes bare altid at gabe over for meget,..man kan vel sige at jeg grovæder fordi maden er så lækker og min appetit så stor- og så ender jeg ud med at må lægge mig med en fæl mavepine o.o

:)   You are always on my mind....you are alwayyyys on my miiiind.......sammen med Robbie Williams, ham så jeg i aftes i parken! Oh my.....he's a very bad boy!!! Still a little drunk on him, i think xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 10:49

Søde dejligt mama admin, vil du ikke godt linke fællesemnet( igen) med Valetta og Angelique til Dumbo her? :flower: 
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime23/7/2013, 13:17

Helt finr ^^ har også lagt mærke til at han er mindre fraværende :D

Ja og det spøjse ved det hele er, at du har endnu ikke lært at lade vær med det endnu :D

Da du skrev den sangtekst der, så tænkte jeg på en sang, som var i den totale modsatte grøft i forhold til den dims der, som du har hørt i går :P
fra den kære gyser cultserie Silent hill XD https://www.youtube.com/watch?v=ztspD7xr97o

Og her er linket ^^
https://newworld.danskforum.net/t120-the-butterfly-effect-a-chess-piece-of-the-gods-capricious-gameangelique-and-millicent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 19:41

Well vi skulle jo skrive til din åben Pm XD Så her er den :3
Efter at have stalket lidt dit nyeste emne *host host* Så har jeg indset, hvor meget jeg dog savner at emne med dig! o.o
Min profil er endnu ikke perfekt, men som sagt ved du jo allerede så meget om min kære karakter, at det nok ikke er et problem :3

Så ja pointen er, skal vi tage et emne? I vores eget tempo of couse? da livet trækker i os begge? ^^

Jeg havde tænkt lidt på, at måske Millicent ved et tilfælde støder ind i Crasie. :)
Jeg tænkte faktisk på en stor fest, bal agtig noget, som dog ikke ender i noget som helst i det andet bal, som du ved nok XD

Tænkte måske på måske en mindre fredelig bal? måske sådan for mere pøblen af befolkningen men uden at de er den virkeligt hårde ende. :) Sådan måske i the new Miami, hvor den lokale regering holder et lokalt gadebal/fest i to af deres tilknyttet hovedgader, og hvor de tilfældigvis støder ind i hinanden, da Crasie havde lovet Isabella, at mindst en gang om året, så skal hun til en eller anden social komsammen, selvom hun ikke ligefrem har lyst? ^^

Men jeg skal dog sige, at jeg holder denne samme storyline med crasie som da vi første gang emnede, med den undtagelse, at Crasie kom til denne verden lige efter krigen, fordi så passer det med ca lige de 1800 år gammel, som hun er. (Krigens atombomber og magi fra væsnerne osv har gjort verdens membran meget tyndere mellem de andre dimensioner og verdner) så Crasie er "født" lige kort efter den store krig og dens kaos, men hvor hun så har fået en forkærlighed for de gamle og mere traditionelle ting fra fortiden af. (derved er hun stadigvæk ligesom Crasie i the lost world)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 20:00

Im in !
Du er nu sød. Du lyder helt omsorgsfuld og beskyttende ' bare rolig lille skat , der sker dig intet...vi DANSER kun ' XD
I think i can deal with the read head :P * driller* og den skønne Crasie.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 20:06

Åhh Milli blobmus, du er min kærlighed *synger jeg mens jeg spiller guitar, men stopper så og ser mig omkring* Milli blobmus jeg elsker diiiig XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 20:32

tsk tsk, jeg ville ønske, at vi havde en DUST-støvsuger. :)

Men yeah Millicent ved jo ingengang, hvad hendes mission går helt ud på endnu ssssåååååå XD
Men så laver jeg emnet, og så tager vi det bare stille og roligt :3 Og skal nok lade vær med at gå for meget amok med for meget krea. XD Især på Payne og mig niveau XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 21:11

Her er den :D https://newworld.danskforum.net/t988-dance-for-life-dance-for-death-dance-for-someone-millicent#21832

og husk at millicent har den lille apperat(kan ikke huske hvad de hedder, et eller andet med person, de der hvor man kun kan sende beskeder til, hvis ens tilstedeværelse ønskes) :) Og det er den, hvorfra hun kan få flere informationer om sin mission.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 21:15

Har jeg et apparat ? Altså ud over den i min toilettas...ehhhh....har jeg et apperat? XD

Dust . Hvis du er sød kan du få lov at dukke op i en gæste rolle til vores bal XD
* hvisker til Crasie * kan man binde ham fast et sted ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 21:18

Ja det havde du fået, sådan en lille sort dims med en lille bitte skærm, hvor du kan modtage beskeder fra, så snart du har indtastet en lille kode, som beviser, at du har fundet "missionen" :)
og når ja glemte at beskrive, hvilke informationer du har fået om Crasie,
"Hendes navn er crasie,aktisk ved vi ikke rigtigt noget om hende end det. Da vi har så mange forskellige beretninger om hendes udseende. Men det siges, at hun er ret lav og angiveligt skulle have lilla øjne, men det vides ikke sikker"

No! Han skal ikke blive inviteret med, kun for Millicent-awesome personer XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 21:49

* fnis* nååååå DET lille elektroniske apparat !!!! Okay - vi ser med svar. Det min arbejdsweekend . Men jeg er ski ved at bukke under med lidt hals ballade. Er spændt på om jeg kan komme gennem dagen imorgen XD det jeg vil frem til er .... Hvis jeg ligge mig syg her jeg gid tid . Hvis ikke kniber det XD. Men .... Det kommer før eller siden. :)
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 22:02

Jeg er så awesome, at jeg kun vil komme med hvis Millicent af sit gode hjerte, invitere mig med XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime3/4/2014, 22:38

Har JEG et hjerte XD * årets joke * XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime4/4/2014, 07:56

Du tager bare din tid Millicent, som jeg sagde tidligere, vores emne skal kun køre efter vores eget tempo ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime27/4/2014, 18:48

*kaster med snask I millicents uprivate besked boks* XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime5/8/2014, 22:04

*tonser rundt i Millicents pm boks, mens man venter på emne besvarelse :D *
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.
Dust


Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Bosted : everywhere and nowhere
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4415
Reputation : 43
Join date : 17/09/12

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime6/8/2014, 07:53

Jeg vil også lave merkwurdige ting, i millimus'es uprive besked boks :D *bytter rundt på mit tøj, så mine bukser sidder på hovedet, og trøjen sidder om mine hofter* jeg er en humstragub, se på miiiig XD *Løber rundt i cirkler som en lammende idiot*
Tilbage til toppen Go down
Evan
Third Class.
Third Class.
Evan


Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Bosted : Stort, armeret køretøj.
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1140
Reputation : 11
Join date : 25/12/13

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime6/8/2014, 09:12

*Svinger mig ind i rummet via en lian, hvorefter jeg laller rundt iført hospitalsforklæde og en finsk hat. Jeg har en levende hammerhaj over skulderen som jeg svinger tilfældigt rundt med, imens jeg synger den Litauske nationalsang.*
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime6/8/2014, 09:45

Se .... DET er jo god, klassisk og stilfuld opførelse i der ligger for dagen :)
Total uimodståelig xD

Og for at anerkende det har jeg hjemmebrændt lidt boller ( eller biller - alt efter smag )
Såå bare fang an !
Jeg tager dog ikke imod klager vedr tænder eller obstipation ! XD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Pm til Augustus ( post kasse)    Pm til Augustus ( post kasse)  - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pm til Augustus ( post kasse)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» Tid til hygge og af slapning - Augustus
» gratis post apocalyptic RPG bøger

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Hyggehjørnet-
Gå til: