i mit tilfælde, kort, så kort så jeg er kronraget xD
hmmm i en kamp, kæmpe til den anden overgiver sig, eller bare banke ham sønder og sammen? xD?
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 24/8/2013, 22:47
jeg er en mand af ærer IRL : D så man slår ikke på folk der ligger ned : D men vi slår dem ud i første håk : D
tjal eller skung : D kun til dem som har prøvet begge dele xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 24/8/2013, 22:49
i mit tilfælde, så banker jeg dem til de selv forsvinder xD slår uanset om de står eller ligger ned, for mig gælder alle kneb :P
hmmm, tjald, men er dog stoppet xD
hmmmmm næverne, boldbat eller *indsæt* våben til og forsvare huset med? owO
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 24/8/2013, 22:51
jeg vil sige næverne udstyret med knogjern : ) gerne noget og have på kænene også med et boldbat kan din modstander med den ratte teknink som jeg har prøvet lidt på og lære gribe fat i dig og sparke dig i maven vis du ikke er hodig til og give slip og så har han våbnet
sushi eller makral salat xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 24/8/2013, 23:19
i know, derfor man brækker kraniet på dem først xD det er det da gør det sjovt ;D
hmmm makral salat ;D
pizza eller kebab? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 11:17
Pizza!!!!
Sushi eller burger?
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 11:18
SUshi : D dude for ever
cola eller cocio :i
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 11:22
Cola xD
Burgerking eller Mcdonals?! :O
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 13:27
ingen af delene, sorry to say it xD
kylling eller okse :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 13:48
Okse xD
Rødvin eller hvidvin?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 14:03
Hvidvin, hvis man endelig skal have det underlige stads XD
Er du alkoholiker? eller tæt på? :D
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 15:02
ha! jeg drikker ikke xD er aldrig begyndt ^^
lavet noget spændende her til morgen?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 15:49
Nope, kun skuleting noget. :)
Hvis du kunne være en film karakter eller anime karakter, hvem skulle det så være?(hvis du ikke kan beslutte dig, så vælg endelig op til 3 styk)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 15:59
Itchigo kurosaki fra Bleach! zaraki kenpachi også fra Bleach! xD rin okumura fra Ao no Exorcist!
ser du Anime? hvilke?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 16:31
ja gør jeg, og for det meste anime'er om død og ødelæggelse, forude krig eller lign ting :3
hvis du kunne ødelægge noget, hvad skulle det så være?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 16:47
Alting :twisted:
Hvad er din yndlings non-anime serie? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/8/2013, 16:50
en russisk serie da hedder noget med a fighter's life, om en bokser, da kæmper ulovligt, og dræber sine modstandere, ret spændenen og se hvis man kan lide real kill.
hvad er din yngling's kamp stil?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 04:09
Craw magaw XD
Hvad er din livret?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 10:05
Pølse i svøb XD Ej det er nok pizza. :)
Hvorfor bliver man hjerneskadet af Medusa?(min humør er så meget blevet smittet af Medusa's fucked up humor)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 16:01
i mit tilfælde, er jeg allerede hjerneskadet, så tror faktisk det har en positiv effekt på mig xD
hvorfor kan jeg lide ost? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 18:57
Fordi ost virker afhængig og det er uden løgn :D Der er rent faktisk et stof i ost, som kan gøre os osteafhængig :)
Hvis jeg skulle fortælle dig noget randomt, hvad skulle det så være? (paradokssalt er dette et randomt spørgsmål) :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 19:04
hmm... lyder faktisk rimeligt ! XD!
noget random? i mit hoved kunne det være: jeg har tabt min ostemad!!!, og så uden at have en o.o'
hmmmmmmmmmmmmmmm hvad ville du gøre, hvis du stod over for en type som mig, i en slås kamp? owo?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 19:19
Jeg ville så sandelig håbe på, at jeg havde min karakters evner, hvilket kun nok ville give mig en mikro sanse for at klare mig ellers ville jeg ønske, at jeg var nået til det stadium, hvor jeg var blevet dæmonleder, fordi så kunne jeg sende mine herlige hellhounds efter dig XD
. eller , ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 21:26
jeg mente real life, Demyan, men fair nok haha XD det var osse et snyde spørgsmål, og dog ja hehehehe ;D
i dunno XD
hmmmmm muscle and no brain or no muscle and brain xD?
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/8/2013, 22:51
Hvad hjælper det at være klog, hvis man ingen muskler har? :O hvis du ikke har nogen muskler, kan man ikke bevæge sig overhoved XD som en anden benløs kylling, fra ko og kylling XD
Hvad vil du helst have, vinger på ryggen, eller pigge på armene XD