Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 21:43
ikke altid... men har været til noget som hedder: Politiker for en dag. Med min klasse og der var ret spændende... men ikke noget jeg gider at sætte mig vildt meget ind i^^'
Hvad er det dårligste ved politik?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 21:52
at det er så svært at forstå at man ikke altid gider at sætte sig ind i ^^
hvorfor snakker vi om politik, kan vi ikke snakke om noget som er mere spændende?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 21:54
fordi i startede og egentlig burde snakke om mig XD
hvorfor snakker vi ikke om mig? x3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:08
Det ved jeg ikke^^ det var nok ikke faldet os ind ^^'
Hvorfor skulle vi snakke om Demian?? xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:11
fordi jeg er mega sej! x3
hvorfor føler jeg dette kan blive akavet Oo xD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:13
Fordi vi kan snakke om dig og alt det pinlige du har gjort^^
Hvad er det underligset Demian kan have gjort? x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:33
uhm det underligste jeg har gjort.. se jeg tror jeg gør underlige ting hver dag, men det jeg lige kan huske lige nu var nok at jeg gik ind i op til flere lygtepæle på en strækning af 500 meter i bland alt for mange mennesker Oo (jeg gik ikke med min mobil, jeg gik bare i min egen verden og derfor så jeg ikke lygtepælene. xD
hvad er det underligste Phoenix har gjort????? :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:37
Det undligste jeg har gjort... Tror det var da jeg var lille, og mente helt bestemt at H-Ø-N-E betød kylling.... ^^ eller også var det da jeg løb ind i en glas dør... ^^'
Hvorfor skal jeg balandes ind i det her? 0.0' ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:43
jeg har også løbet ind i en glas dør Oo og det skal vi fordi jeg var nysgerrig x3
hvad skal vi mere snakke om mig om? ^^
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:45
Ved jeg ikke men har et spørgsmå mere ^^
Er Demian faldet for Phoenix? X3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:48
hmm jeg er ikke sikker, hun gør hvertfald et eller andet ved ham xD
hvorfor er jeg så dårlig til at komme på spørgsmål? ;)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:50
Ved jeg ikke er ikke inde i dit hoved, og halleluja for det^^ har nok i mit ejet^^
hvad er din øjen farve? :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:53
de er brune med gule krater inde i midten (jeg har studeret minde øjne meget Oo )
hvor social er du sådan til daglig? ;)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 22:54
Sådan okay social.. Har min lille gruppe på min skole og der står munden ikke stille på nogen xD
Hvad er din hårfarve?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 23:00
blå lige i fortiden ^^
hvad er sin øjn og hår farve?? :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/11/2013, 23:03
BLÅ?! Awesome :3
Øm, øjenfarve: havblå, med en sort ring i yderkanten^^ hårfarve: leverpostej med en smule brunt i^^
Nå vil gå i seng nu, vil du også det? Og det er som i sove^^