Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 18:31
Klart! Du har ikke skræmt mig væk endnu^^
Hm... din ynglings skuespiller??^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 18:49
John Malcowich og Nicholé Kidman :)
Kan du lide chippendales??
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 19:08
De er underholdende :3
Hm... Kan du lide Limp bizkit??^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 19:12
Af det sange, som jeg har hørt af, hvilket er få, så virker de da gode nok i sig selv ^^
Hvem vil deltage i det nye epic emne? XD XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 19:21
jeg har til meldt mig ,og vil gøre mit bedste ^^
hvor mange tror jeg kan være en god vovse i 24 timer? xD?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 19:26
Ikke mig XD
tør du at se dette link? [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/9/2013, 19:42
har set det, hmmm naah nope xD
hmmmm hvad ville du gøre hvis du viste jeg havde en sygisk lidelse da gør jeg tager afstand til folk ved og være totalt grov og aggressiv? owo?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 07:32
hmm... tror jeg ville være det samme hvis du er grov over for mig er jeg grov over for dig^^
Hvor mange negle har du i alt??^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 07:42
O.o forhåbenligt 20? o.o Men hvis falske tæller med, så har jeg nok 120 XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 08:25
Du mangler et spørgsmål medusa^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 08:36
nej det gjorde hun faktisk ikke xD
nej medusa det har du ikke xD du mangler en finger :Peller det kommer du til! :D*finder en kniv frem* skal vi spille the five finger game? :D(https://www.youtube.com/watch?v=_t2bnp8aoXw)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 08:40
Klart, :3
Hmm.... Jeg føre kniven, mister jeg en finger?? ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 08:44
hmm så vid jeg kan læse mg til så er du igang eller skal til at lære at bruge knive ordentligt med Dante xD så nej :D
men mister jeg mon en? :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 11:59
Nej du mister den ikke^^ du har den stadig, men kun halv delen :3
Hvorfor skal vi spille det her spil? ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 12:02
Fordi vi elsker spam og det her er et godt alternativ for på ^^
Hvorfor vil folk ikke bare have mig, hvad angår jobmæssigt? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 12:17
kan jeg ikke svare dig på, tja hehe owo
hmmm hvornår tror i jeg er en god vovse og hvornår ikke? XD?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 12:33
Når du sover er du sød og når du er vågen, er du slem^^
Hmm.... Hvordan kunne du spørge om det??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 12:51
fordi alle har sine meninger, så det kan til tider være sjovt og spørge ^^
hmmm hvorfor kan jeg ikke finde på nogle kreative spørgsmål? XD?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/9/2013, 13:34
Fordi du er en smule blank^^ ej ved det ikke^^
Hmm... hvad tænker du når jeg skriver billeder?^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/9/2013, 23:40
min pik er hord *sort mand's sprog*, nå ej, ved det ikke, det cool i sig selv :3
nogen da har nye lege til os? xD?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/9/2013, 23:43
ikke nogen du er klar til ;)
burde jeg gå i seng?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/9/2013, 23:57
Pixy, du skal ikke udfordre vovsen, du ender med og have det sjovt næste morgen ;) XD
med mig? ja da, alene, naaah XD
hmmm burde jeg opføre mig pænt bare en enkel gang? XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/9/2013, 08:44
Nej, der er ikke noget sjov, hvis du er sød :)
Burde jeg få en ny telefon??? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/9/2013, 09:31
Med mindre du har den heeeelt nye iPhone er det da et helt klart NEJ xD
Har nogen bestilt ENDNU EN OMGANG HALSBETÆNDELSE til mig ? :)
Phoenix First Class.