Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:18
Yes en naruto fan XD kan allerede lide dig mere XD
At betale det jeg skylder de gamle, forkælde mig selv med nyt tøj og noget manga, og gemme minimum halvdelen af pengene XD
Hvis du fik en brødrister, hvor der stod i manualen som det første, at man ikke må stikke sin diller eller en gaffel i den, mens den er tændt, ville i så gøre en af delene alligevel? XD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:20
xD nej men jeg vil lokke en ven til det ^^
hvis man ønsker sig en blender til 22.000 hvad er man så?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:27
Hvem er ikke Naruto-fan for tiden?~
En latterligt materialistisk person.
Hvilken er den bedste hunderace? C:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:42
De der meget små nogle der ligner rotter xD
LoL eller Dota?
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:44
Medusa er foreksempel ikke XD kuuma er heller ikke så vidt jeg ved XD eller Angelique, Valetta og Vladimir XD
Alle racer der elsker mennesker, og er totalt dejlige at nusse med XD elsker at nusse med dyr, de er så søde, når de elsker opmærksomheden XD
Hvis du skulle kaste en bog efter nogen, hvilken bog ville du så kaste? XD
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:45
Ups var for langsom XD
Aner ikke hvad Dota er, og spiller ikke Lol gider det ikke XD
Samme spørgsmål som før XD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 18:52
jeg vil kaste min største kogebog ^^
og Rage såre mig med dit svar D: D: den kan alt muligt for optimere smagen D: har varme lemer og alt muligt D:
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 19:04
Stadig væk har Rage ret XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 20:58
Dust og evt jer andre skal huske at stille et spørgsmål ellers kan legen ikke rigtigt forsætte.
Den mest psykologiske påvirkende film, som i har nogensinde set?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 21:06
gyser filmen Cecilie..... hader den......!
Pop eller rock??:D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 21:22
rock ^^
hmm vovse eller bamse? XD?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 21:59
vovse^^
sange eller melodier?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 22:31
22fucking-tusind kroner? Jeg vil hellere have et par alienwares~
Sange.
Bedste chokolade?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 22:36
lys med knas^^
Hmm... den bedste tude/tøse film^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 22:43
hmm.. ved jeg faktisk ikke.. xD
hmmmm fortrækker du slem vovse eller god vovse? ;)
Selena First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 8/10/2013, 22:47
xD fortrækker ikke at vågne med min vens rottweiler der vil have pandekager før han flytter sig ^^ så god vovse
hvis du skulle skrive et digt til becon eller en kærlighed erklæring hvad skulle der så stå
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 08:37
Bacon, my love sizzle on my pan, baby please don't leave.
DONE!
Bedste hjemmeside ~ ud over den her.
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 08:39
Facebook^^
Det største øjeblik i dit liv?? :D
Dust First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 09:23
Hvad er det? XD sådan noget har jeg da ikke XD kun bacon og nuddelsuppe XD
Den mest spøjse sætning du nogensinde har hørt? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 11:30
Noget som jeg lige kan huske pt... 'Lusene knepper ikke i vores hår'. Ja... ja.
Det smukkeste kattedyr?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 12:17
Canadisk los ^^ Eller en twoface flerfarvede langhåret kat eller skovkat :D
flotteste hund?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 12:42
En husky eller en irsk ulvehund, kan sgu ikke bestemme mig~
Flotteste øjenfarve?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 14:26
gule øjne, eller grønne ^^ :3
hmmm fanta eller cola? :3?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 15:04
Coca cola ftw~
Hvad har du af talenter/ting du er gode til?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/10/2013, 15:06
øhm.. er god til våben.. som i alt for god ifølge min egen mening xD