Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 09:30
Se på de mennesker du kender? O.o Mennesker er fucked. Vi er det eneste "dyr" der slår ihjel for sjov. Insekter, dyr, vores egne artfæller. Selvælgelig bliver man nød til at slå dyr ihjel for at overleve. Til mad og ligne, men at mishandle en hund og ligne bare for sjov... Det er bare forkert.
Hvad er din største bedrift?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 09:57
Min største bedrift er nok... Hm... Tror det var da jeg scorede top karakterer i dans prøven, og fysisk er det nok da vi havde bibtest og jeg var den eneste der blev ved^^
Hvordan kan fugle flyve?? 0.0
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 10:36
De fleste fugle kan flyve, hvilket adskiller dem fra de fleste andre dyr. Flyvning er den vigtigste form for bevægelse for de fleste fuglearter og bruges under reproduktion, fødeindtagelse, og for undgåelse af fjender. Fugle har forskellige tilpasninger der gør dem egnede til at flyve, inklusiv et let skelet, to store flyvemuskler (som udgør cirka 15 % af fuglens totale vægt), og et modificeret lem (en vinge). Vingernes form og størrelse afgør normalt fuglens flyvemetode; mange fugle kombinerer kraftfulde vingeslag med mindre energikrævende svæveflyvning. Cirka 60 fuglearter kan ikke flyve, hvilket også var tilfældet for mange nu uddøde arter. Manglende evne til at flyve er ofte opstået på isolerede øer, sikkert på grund af begrænsede ressourcer og fraværet af rovdyr. Selvom de ikke kan flyve så anvender pingviner samme muskulatur og bevægelsesform når de »flyver« igennem vandet.
Man har for år tilbage vha. "primitve" fysiske betragtninger kunnet bevise, at en humlebi ikke kan flyve. Men humlebien flyver alligevel, for den har ikke forstand på primitiv fysik. Dette fordi at fugle og humlebier basker med vingerne, og det gør flyvemaskiner ikke. Så sammenligningen mellem flyvemaskiner og fugle holder ikke: Fuglevinger "skubber" aktivt til luftmassen, så ud over vingearealer, angrebsvinkel, hastighed, egenvægt, osv., skal der mere kompleks fysik til.
Kilde---->Egen viden og [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Kat eller hund? Og hvorfor?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 11:12
omg Nochi -.- shit du har lavet meget i denne time! ^^
jeg hund, kat DET HELE! :D jeg kan godt lide dyr :3
hvorfor har jeg ikke bare fri? -.-
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 11:18
fordi jeg har fri :D og du ikke fortjener det :D
Nævn en underlig ting i jeres rum :D
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 11:25
Hvis vi snakker rum som det jeg er i nu, så er det mit klasse værelse: En plakat af en af mine klassekamerater som er Socialdemokrat og stiller op til Kommunalvalget. Og den er bliver overtegnet! :D Det er så meget vi støtter ham ^^ Ej Eller mit eget værelse: Et udstoppet egern? Har ingen ide om hvordan jeg har fået det. Men har bare altid haft det.
Hvor mange venner er der i din tætte omgangskreds?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 11:31
Hvis det er totally close: så kun 1. :) Hvis det er i sig selv meget tætte: så er det 5 nok, I think? :P I dunno, det er svært at vurdere.
Har i nogen som er lune på jer? :P
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 11:54
well gætter på min kæreste er det xD
er du lun på noget :P :3
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 12:13
På noget? :D Hmm jeg kan godt lide min dyne? Tæller det? Men hvis vi snakker om personer så nej ikke lige pt.
Lyver du tit?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 12:47
Nej :) til tider er jeg desværre for ærlig i nogle af mine ting :D
Er du lun på nogen/nogle :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 20:56
Nej. Heldigvis.
Hvor er du i dit liv lige nu?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 21:19
Hvor jeg er? I København :) med min klasse ^^
Hvilken del af landet bor du i??
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 21:20
Nordsjælland. Frederiksværk.
Har du gået til eller stadig går til sport? Hvis ja, hvilken?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/11/2013, 21:23
Elite svømning på højt plan ^^
Hvad er det vildeste du har gjort :)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:30
Det vildeste jeg har gjort som jeg lige kan komme i tanke om må være da jeg første gang stod på ski. Det var for et år siden. Jeg var lige begyndt og havde kun lige lært at stå op og holde balancen. Der blev jeg taget med op på toppen af bjerget... Og derfra skulle jeg bare kæmpe mig ned fra bjerget. Jeg overlevede. Dog med nogle skrammer. Men jeg troede at jeg skulle dø da jeg stod der oppe og vidste ikke hvordan jeg skulle komme ned. Men jeg tror aldrig jeg havde lært at stå på ski så hurtigt som jeg gjorde, hvis jeg ikke var taget der op. Det var en af de fedeste og vildeste oplevelser jeg lige kan huske.
Hvad laver du til daglig?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:34
3g'er med studieretningen bioteknologi A, Mat A og fysik b. :) transport hjem og studier/lektier. :)
Glæder i jer til det nye world event? ^^
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:41
JA jeg glæder mig :3 xD
hvad tror du det næste world event er om? :O
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:46
Nøøøøjjj det ved jeg slet ikke XD
Hvad tror du, at den handler om? :P (og i ledere må ikke afsløre det)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:49
Hmm, jeg tror det handler noget med Drager!! :D jeg kan godt lide drager :3
hvad tror i andre? :O det kan jo være alt mellem himmel og jord ^^
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 10:55
Jeg tænkte også noget med drager. Men ved det ikke. Det kunne jo være så meget. Noget med en ny race det komme til new world? :D Kunne være fedt :D
Andre ideer? Ellers kan i bare svare på mit spørgsmål. Hvad er jeres mening om DSB? Godt eller dårligt?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 11:02
Igen jeg kan ikke besvare det :D DSB ER DÅRLIGT BASTA :D DSB er et synonym for dårlighed :P Og nej jeg brokker mig ikke over, at de har forsinkelser om sommeren eller om vinteren pga frost eller varme skinner, da jeg vil hellere køre sikkert end ikke :) Men det er deres service, deres alle andre ting. :)
Kan du lide DSB? :P
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 11:13
Personligt kan jeg heller ikke lide dem. Jeg har også haft mange dårlige oplevelser med dem. Og generelt har de bare dårlig service. Deres hjemmeside kan ikke bruges. Og man kan ikke få dem til at lave noget selv om man ringe til dem. Dårligt som noget kan blive
Hvorfor er bruger vi så meget tid på at lave ting vi enlig ikke har lyst til?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 11:21
Fordi der er mange ting i livet, som ikke handler om lyst. :) Og så fordi vi nogle gange måske er bare lidt uheldige eller dumme, så vi ender i situationer, som vi ikke vil.
Fortæl en fakta om dig selv, som du normalt ikke ville fortælle til dine venner. :)
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 13:40
Arr den er svær! Hvis man ikke vil fortælle sine venner det, så har man heller ikke lyst til at fortælle det her :DSå skal det være et mellemsted i hvad man vil fortælle til "fremmede" og hvad man ikke vil fortælle til sine venner.
Men hvis jeg skulle finde på noget, kunne det måske være: Jeg er måske lidt over sentimental da jeg bliver ked af det når jeg ser andre græder eller er kede af det. Kan næsten selv begynde at græde eller bare få tåre i øjne. Dont know why. Men det er ret irriterende til tider.
Hvor mange søskende har du?
Makuro First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/11/2013, 13:52
2 store brødre, som jeg er højere end xD :3 og så to halv-lille brødre ^^