jeg er *indsæt positivt ord* idag, fordi at der skete noget *indsæt positiv sætning da sket* xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 13/9/2013, 19:13
Jeg er glad i dag, fordi at der skete noget nemlig min mor der ikke ringede til mig XD
kakao *Indsæt et menings givende ord* fordi *Indsæt hvorfor*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 14/9/2013, 17:28
Kakao er et energi givende produkt fordi da er en del sukker og energi ting i det xD
Kuuma er en *positivt frækt ord* fordi at han er så super *positivt dumt ord* xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 15/9/2013, 10:33
Kuuma er en hanrej fordi at han er så super bummelum XD
Rune klan er min *Indsæt* fordi han er så *Indsæt* når han *Indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 15/9/2013, 23:28
Rune Klan er min favorit fordi han er så sjov når han optræder ^^
jeg elsker *indsæt positiv ting* fordi at det er en *indsæt positivt ord* ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 27/4/2014, 18:56
Jeg elsker kage, fordi at det er nogle bløde herlige ting :D
hvis du var sammen med mig på en *indsæt*, ville du så *indsæt*
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 26/8/2014, 16:42
hvis du vilrkelig føler så er det da klart at du bokser på alfer