Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 08:35
hvis du virkelig er træt, så er det da klart at du ikke skal gå sent i seng! xD
igår var det *indsæt*, og jeg havde *indsæt* !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 08:52
igår var det * klip et får dag på landet *, og jeg havde *klippet en ko istedet* !
Vil du gerne * indsæt* ? Så tror jeg nok at * indsæt * vil gøre Keld Og Hilda miskundelige !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 12:13
Vil du gerne sove? Så tror jeg nok at Millicent vil gøre Keld og Hilda misundelige!
Roser er *indsæt*, violer er *indsæt* *indsæt sætning* *indsæt sætning*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 12:23
Lol
Roser er *gule*, violer er *små* *mit hjerte er dit * *jeg må passe på*
Have you ever really * indsæt * a woman ? You have Got to * indsæt* her the * indsæt * Way - or * indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 15:28
have you ever really loved a women? you have got to leave her, the hard way.
twinki, twinki, *indsæt* im gonna to *indsæt* when you not *indsæt*.
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 16:36
Twinki twinki gothig girli om gonna kill you when your not awake XD
Im a *Indsæt* and you *Indsæt*
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 16:39
Im a *dogshit* and you *muffin*
jeg æder tofo fordi *indsæt* jeg godt kan li at *indsæt en sætning* og jeg synger lalalala når jeg *INDsæt sætning*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 16:48
jeg æder tofo fordi at jeg godt kan li at spise usunde ting, og jeg synger lalala når jeg er glad fordi jeg tager lykkepillet.
jeg er en *indsæt* fordi at jeg kan *indsæt* og når jeg *indsæt* så er det fordi jeg er en *indsæt.
^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 17:53
Jeg er en skurk fordi jeg kan flyve og når jeg flyver er det fordi jeg er en unicorn XD
Jeg elsker *Indsæt* fordi jeg *Indsæt* og så er jeg en *Indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 21/8/2013, 18:05
fuckt op svar, Dust, cool anyway xD
jeg elsker kamp, fordi jeg bokser, og så er jeg en galning xD
hmmm er jeg *indsæt* fordi at jeg *indsæt* og måske er en smule *indsæt* xP
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 23/8/2013, 12:03
hmmm er jeg sur fordi at jeg snerre og måske er en smule træt xP
Lige nu har jeg lyst til *indsæt* men min mor siger *indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 23/8/2013, 13:05
lige nu har jeg lyst til kamp, men min mor siger fyfy xD
hmmm jeg har virkelig *indsæt* og så skal jeg *indsæt* når jeg har *indsæt. xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 11:23
Jeg har virkelig spist og så skal jeg sove når jeg har spillet
Jeg synes at *indsæt* ville passe godt ind her
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 12:30
Jeg synes at *et kys * ville passe godt ind her
Er der nogen der vil * indsætte * med * indsætte * - så lover medusa at hun vil * indsætte *!
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 12:37
Er der nogen der vil hoppe rundt i træsko med latex suite på - så lover medusa at hun vil tage en video af det, og så vil i blive det nye youtube hit XD
Millicent *indsæt* bare fordi at hun *indsæt* det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 13:31
Millicent hopper bare fordi at hun kan det.
hmm jeg syntes det er *indsæt i *indsæt fordi at da er *indsæt i *indsæt* ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 15:57
//sikke en sjov leg :P //
hmm jeg syntes det er *irriterende* i *nummi* fordi at da er noget i den ^^
*indsæt* tænder så meget på *indsæt*
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 16:01
Kuuma tænder så meget på Diana! xD
//sry Kuuma :P
jeg er *indsæt* *indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 25/8/2013, 16:40
det gør min karakter ja xD
jeg er skide ensom.
hvorfor kan *indsæt* ikke bare *indsæt.
Dust First Class.
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 27/8/2013, 04:17
Hvorfor kan *Medusa* ikke bare *danse disco* XD
Medusa er *Indsæt* fordi Millicent elsker *Indsæt* men alle ved at *Indsæt navn* er den *Indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 27/8/2013, 13:06
Medusa er "misundelig" fordi Millicent elsker at være med i "mafiaen" men alle ved at "jeg" er den "smækkelækker"
et *indsæt* da *indsæt* fordi *indsæt* dødbaby *indsæt* dildo *indsæt* koldskål *indsæt* elsker dig :D
Dust First Class.
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 27/8/2013, 22:30
Et *monster* da *flyver* fordi *Vladimirs* dødbaby *elsker* dildo *i dens* koldskål *og ikke kan sige* elsker dig :-D
Jeg *Indsæt* stand-up *Indsæt* det *indsæt* Vladimirs *Indsæt* XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 28/8/2013, 19:29
jeg elsker stand-up fordi det vladimirs yngling's show XD
jeg *indsæt* fordi at *indsæt* og så når *indsæt* kommer *indsæt* så skal det nok blive *indsæt* xD
Dust First Class.
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 28/8/2013, 23:20
Jeg ornanere fordi at det sjovt og når det kommer ud skal det nok blive klistret XD
jeg *Indsæt* fordi *Indsæt* Diana *Indsæt*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Indsæt *BIP* (Leg) 29/8/2013, 13:20
jeg lytter fordi at Diana snakker ^^
jeg *indsæt* da jeg *indsæt* men jeg kan *indsæt / indsæt* fordi at jeg *indsæt* xD