Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 18/7/2014, 11:26
finder en sød lille mus til dig desvære har den fået den frygtede T-virus fra residents eivel og forvandler sig til en kæmpe mutant og flår dine indvolde ud og leger med dem.
jeg ville have super kræfter
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 18/7/2014, 23:22
Giver dig kræfterne fra Arm-fall-off-boy. (En real superhelt... look it up.) Du kan selv regne ud hvad hans superkræft er, men for en god ordens skyld så kan han få sine arme til at falde af, hvorefter han slår sine fjender med dem.
Jeg vil gerne have en ny bil, men det skal være en cool en der virker, og kan bruges.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 9/8/2014, 23:25
du får en ny bil og den virker og kan bruges og er cool, desværre er den bare så cool at du ikke må få den ^^
ønsker mig AL CHOKOLADE I HELE VERDEN!!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 10/8/2014, 10:10
du var al chokoladen i hele verden. begravet i det. uden chance for flugt.
ønsker mig en stol jeg kan sidde på uden benet falder ud.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 11/8/2014, 17:19
det får du, BING, og med den følger ekstra ben, hvis der nu skulle ske noget, men du når ikke at se stolen før du er død
ønsker mig to tær
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 11/8/2014, 17:29
giver Phoenix 2 tær men desvære går det galt i laboratoriet og hun bliver til en snøvsen
jeg ønsker tomatsuppe xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 11/8/2014, 19:35
Du drukner i tomatsuppe!!! Faktisk drukner alle i tomatsuppe!!!! *Ser rundt...* Fuck.... *Løber!*
Jeg vil have nogle seje solbriller :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 24/8/2014, 21:07
puf! du har dem, men de er så seje at man slår ihjel for at få dem ^^
ønsker jeg kunne være to steder på en gang :3
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 25/8/2014, 08:12
Du er 2 steder på en gang, men pludselig mødes de to Phoenix's også går verden under! :D
Jeg ville ønske jeg kan læse tanker! :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 25/8/2014, 16:54
Du får lov at læse mine og tuder dig selv til en depression og slukker dit lys.
Jeg ville ønske jeg kunne vågne op glad
Nochi Leder.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 25/8/2014, 22:06
Du vågner op glad, og er verdens lykkeliste person! :) Alt du ønsker dig helt ned i din kerne er gået i opfyldelse. Desværre vågner du op og finder ud af det er en drøm...
Jeg ønsker mig evnen til at glemme.....
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 4/9/2014, 20:24
bing du får den.. men glemmer hvordan man skal bruge den
ønsker evnen til at rejse i tiden
Nochi Leder.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 4/9/2014, 21:22
Du kommer til at rejse så lang tid tilbage at du er i dinosaurer alderen. Og der er der en stor dinosaurer som kommer til at trampe på dig lige i det du er kommet :3
Også er det Payne! :D
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 15/10/2014, 21:33
ønsker du dig payne? o.o okay så ^^ *BING* Payne ender desværre med at mase dig da du ikke griber hende ordenligt ^^
hm... ønsker at kumme flyve !!!!
Selena First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 15/10/2014, 23:49
Phoenix for nogle store vinger og flyver højt op i himmelen og næsten ud i rummet. desvære forsvinder ønsket efter noget tid og Phoenix falder med flere miloner kilometer i timen og bryder i brand og lander lige ned i Medusa's SM klub og er dømt til og blive hendes evige slave :i med bran sår på.
jeg ønsker mig mango frugter :i
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/10/2014, 13:06
mangofrugterne er gærede, så du bliver meget fuld af at spise dem, og da du sættet dig bag rattet køre du galt og er paralyseret fra halsen og ned
jeg ville ønske at solen ville skinde
ps. jeg finder dette emne ret racistisk over for djinn, at kalde en djinn en lampeånd er det samme, som at kalde en sort mand for en slave, jeg kræver en undskyldning
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/10/2014, 21:08
Solen skinder og den skinder, men så kommer månen ind foran solen så det bliver meget koldt, og månen flytter sig ikke fra solen igen.
jeg ønsker at blive alfaen over alle alfaer
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/10/2014, 21:16
varulve fra hele verden kommer og udfordre dig dag og nat, og du dør af søvnmangel
jeg ville ønske at der var nogen der bare var halvt så god til at danse som mig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/10/2014, 21:20
Blig* en person kommer dansende hen til Lazumbra, og begynder at danse med hende, men snubler og falder ned af en kløft og hiver Lazumbra med sig i faldet, og de lander i noget vand og drukner.
vil ønske at jeg var den bedste forfatter i verden
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 25/10/2014, 20:45
Det bliver du, men ingen læser dine bøger, faktisk hvis nogen gjorde det, så ville de blive ultimative kannabaler(da de indser, at cannibalisme is the greatest love), så du bliver låst væk bag lås og stål til evig tid for dine gerninger imod den offentlige orden :D
Jeg vil være den bedste mama admin ! :D
Lazumbra Fifth Class
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 25/10/2014, 22:41
da alle fol hørte om hvor fantastisk en admin du er, strømmer de til siden, dar kommer faktisk så mange at danskforums servere brander sammen, og når de får en ny op og køre er alle filerne der indeholder Newworld forsvundet (men hvorfor ville du ønske at du bliver til noget du allerrede er)
jeg ville ønske at alle mennesker er glade
PS. som sidens Djinn kan vi så ikke få ændret denne legs navn til 'den onde djinn' da lampeånd er et yderst krænkende ord for min art
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 26/10/2014, 07:04
Ja men nu er denne leg ikke ingame baseret, i hvert fald ikke 100% :P så nej jeg vil ikke ændre det uden vedkommendes tilladelse, som startede emnet og vedkommende er desværre en bruger, som har forladt os XD
Alle mennesker bliver glade, men tilgengæld alt den tristhed, surhed og andre negative følelser, som de havde, er nu proppet ind i dig XD
jeg ville ønske, at the new world var en ægte verden XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 3/12/2014, 08:43
BANG det sker, men ingen af os er i live til at se det, da vi ikke kunne overleve radioaktiviteten i Danmark ^^
Hm... ønsker mig at være en varulv :3
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/12/2014, 13:38
Bang, du er en varulv, men blir syg, og dør af det da du ikk klare forvandlingen xD
vil ønske alle folk var søde xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/12/2014, 22:13
Alle folk bliver lavet om til sukker.
Jeg ville ønske at Justin beiber aldrig lavet musik mere.