Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 16/12/2014, 22:35
Bang Justin beiber laver aldrig mere musik, men han nåde at lave en hitliste inden han stoppede som blev spillet i alle radioer, og man ikke kunne undgå at høre, og alle døde af sangen da den var så dårlig.
Vil ønske at mennesker kunne flyve uden fly og anden form for elektronik xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 9/1/2015, 14:05
mennesker får vinger, takke være random shit magic, men det bryder englene sig ikke om, og starter en krig, og slagter mennesker i masse vis owo
ville ønske at sandelvere var mere naturskabte xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 9/1/2015, 17:57
Bang... Sandelverne bliver mere naturskabte. Dette betyder desværre at de mister alle de gode magiske kvaliteter de end måtte have og i stedet alle sammen lever i klamme jordhuler og dør af zars.
Jeg ville ønske at alle mennesker, havde abehaler.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 10/1/2015, 08:38
Alle mennesker får en abehale hvilket er tilsvarende den hale på den mindste aberace. :P
Jeg ville ønske ikke noget!
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 10/1/2015, 10:25
Du får intet, aldrig nogen sinde mere vil du få noget som helst.
Jeg ønsker at Jehovas Vidner aldrig vil forlade deres hjem, nogen sinde.
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 10/1/2015, 11:06
Det gør de heller ikke, men problemet for dig er nok, at nu bor alle johovas vidner i dit hus og du kan ikke slippe ud(fordi de jo heller ikke skulle kunne slippe ud) XD
Jeg ønsker den bedste ting i verdenen, som jeg ikke kan miste
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 10/1/2015, 13:13
du får den bedste ting i verdenen, som du ikke kan miste, men du blir slået ihjel for den, fordi det er den bedste ting i verden, Chivalry 12! XD
i want more booz o_o
Lazumbra Fifth Class
Race : Djinn (ånd) Navn. : Lazumbra Efritt Alder : 2900 men liner en på 22 Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild Bosted : i en lejlighed over den bar hvor hun danser Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger Antal indlæg : 348 Reputation : 2 Join date : 22/09/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 11/1/2015, 00:28
jeg hælder en flaske vodka ud over dig, og sætter ild til dig, fordi at du kalder mig en lampeånd (og det finder jeg yderst racistisk)
jeg vil gerne have at stopper med at kalde Djinn for lampeånder
PS. jeg vil fra nu af skrive at jeg sætter ild til dig som svar til praktisk taget alt her for det er hvad Djinn gør
Veronika Fourth Class.
Race : kamæleon Navn. : Veronika Corona Alder : 18 Evner/Classes. : Beskytter Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende Partner. : Maybe Slaver. : N/A Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD Antal indlæg : 604 Reputation : 1 Join date : 03/11/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 11/1/2015, 00:40
Folk stopper med at kalde Djinner for lampeånder, men i stedet får de øgenavnet flaskeånder xD
Vil ønske jeg kan styre hvornår Veronika skifter fra hvilken race til hvilken
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 4/3/2015, 23:43
det kan du, men da går kludder i det, så du bliver en slags mega blandet hybrid, som alle finder underlig og undgår ^.^
jeg ville ønske jeg holdt længere i sengen xD
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 00:05
Du holder nu så længe at du aldrig får en orgasme igen............ Det underligt at skrive O.o
Jeg ønsker jeg snart var færdig med skolen!
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 06:34
Dit ønske går i opfyldelse, dog dagen før sidste skoledag går fortryllelsen i lnude og du skal nu opleve den samme dag om og om igen :3
Jeg ønskermig CHOKOLADE :D
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 07:08
Du får en chokoladefontæne!!! Men falder i den, også bliver du forsejlet i chokolade!!
Jeg ønsker mig flere penge :3
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 07:30
Du får massere af penge :3 men de er falske xD
Ønsker mig en dør o.o
Nochi Leder.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 08:23
En dør?..... Okey? Du får en dør? Du kan gå igennem?...... WAOW
Jeg vil høre musik!
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 08:26
jeg tryller en kæmpe højtaler op foran dig den er så stor du kan hører den over hele verden og den begynder spille tysk slager musik og dansk top birdekær og den slags samtidig bliver du forvandlet til en dværg og ender i et soveværelse med bubber
jeg ønsker mig pizza (vegetar)
Samanta Nybegynder.
Ingame Titel: : Ravneunge(AKA Medusas gudbarn) Race : skyggedæmon og Succubus Navn. : Samanta Kurosaki Tuhkan Alder : ukendt men omkring de 17-19 Evner/Classes. : Skyggebarn at manipulere skygger læs nærmere i profilteksten Bosted : hvor hun kan komme til Partner. : single Antal indlæg : 97 Reputation : 2 Join date : 11/09/14
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 08:28
jeg tryller en kæmpe højtaler op foran dig den er så stor du kan hører den over hele verden og den begynder spille tysk slager musik og dansk top birdekær og den slags samtidig bliver du forvandlet til en dværg og ender i et soveværelse med bubber
jeg ønsker mig pizza (vegetar)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 08:58
BANG PIZZA OVER det hele *O* men du dør da du spiser for meget af det D:
jeg ønsker at jeg får en ny mobil :D
Nochi Leder.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 09:31
Du får en kæmpe mobil der lander på dig. Og dræber dig :#
Jeg vil have fri! :P
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 09:33
Du får fri! men skolen kommer efter dig og fanger dig xD
ønsker mig verdens bedste ven :D
Nochi Leder.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 5/3/2015, 09:51
Du får verdens bedste ven!!! Og han vil altid være der for dig!!! Indtil du mister ham ligepludselig for at gøre dig gladere!
Avis vs tv nyheder
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 26/3/2015, 10:01
Nochi dit fæ, det her er ikke vs legen XD det er den onde lampeånd legen XD
Nå men Nochi får masser af aviser og nyheder XD men de er alle så dårlige nyheder, at Nochi skyder sig selv, for at slippe væk fra den dårlige verden XD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 21/1/2016, 10:18
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.], fordi du ikke har sagt et ønske kan jeg ikke give dig noget andet valg end at ønske noget andet xD
jeg ønsker mig at det ikke er fucking koldt her i damnark o.o
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Den onde lampeånd(leg) 21/1/2016, 10:43
Danmark bliver så varmt, at det er ulideligt at bo her, og intet liv kan leve her :b
Jeg ønsker en verden fuld af regnbuer og sindssyge enhjørninger, der prutter regnbuer XD