Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 15:04
Hej alle jer dejlige dimser, på new world ^^
Kuuma og jeg snakkede om det, og vi kom ind på den ide, at new world skulle have en kom sammen IRL ^^ tanken var lidt at vi lavede mad, og hyggede os sammen hos mig i Slagelse, og så kunne dem der ville komme alle sammen ligge lidt i puljen, til denne her hygge dag ^^ så hvad synes i her på new world? ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 15:30
Well jeg ville i hvert fald gerne deltage. :) Bor nu heller ikke langt væk derfra, men i skal altså ikke blive skuffet over, hvis der ikke kommer mange, da mange vil helst forblive anonyme eller så er slagelse bare alt for langt væk ^^
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 18:09
Det da forståeligt nok ^^ men dem der nu vil er da velkomne ^^
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 18:12
:D kunne godt være klar ^^ har os tænkt hvem der bag XD skærmen nogle gange :)
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 18:48
Hvem har ikke tænkt på det XD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 19:30
Well hvis i kan finde en, som måske gerne vil holde det, men som bor i Fyn, så kan det være, at flere vil komme, altså hvis dem fra lang bortistan i Jylland, måske så har lyst, når det er noget nærmere ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 19:34
Well det ikke nemmere for mig, så enten vil de komme eller os er de lost XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 19:42
bare et forslag :D
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 20:23
Du ved jeg kan lide forslag fra dig smukke XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 20:36
Jamen du har ikke taget imod det forslag, at du skal omdøbes til Helle i stedet for Hellhound XD
Når men jeg er out anyway, så kommer jeg ikke til at ødelægge tråden :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 20:40
er blevet usikker på om jeg kommer, da jeg er lidt nervøs ved tanken, men jeg vil se det an, ved først og fremmest at mødes med en i Slagelse her d. 21 owo
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 20:45
Er det mig? Sig det miig XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:12
nope, sorry to say it :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:19
Kuuma er du bange for os? xD og jeg er helt klart med :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:23
haha, det sku ikke fordi jeg er bange for jer.. jeg har bare min egen, hvad skal man sige det? måde og være på :3
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:27
Det gør da ikke noget Kuuma, du skal ikke være bange for os, så vi ikke bange for dig XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:29
haha, det ikke fordi i skal være bange for mig heller, men jeg har bare en meget special måde og være på, altså ikke så special, men ret anderledes xD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:31
Kuuma bare rolig! vi har alle vores egen syge måde at være ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:33
haha ja, men tja, hvis i mødte mig, ville i forstå, og ikke bryde jer om det xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:34
hahaha lad nu vær med at tro det kun er dig som er sygt skruet sammen xD jeg er en voldelig fyr som elsker at lege med ild :D og der er kun overfladen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:35
den dag du forsøger på at kvæle en til døde, fordi han gav dig et uventet kram, så ja, come at me xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:36
well i belive i can match that xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:39
fair nok så, cool nok xD men anyway, er usikker på om jeg kommer :3 mest fordi hvis da sker noget jeg mentalt ikke kan lide, så brænder lokummet først xD
Makuro First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:40
bare roligt vi gør dig ikke noget :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 9/9/2013, 21:44
haha det mere hvis jeg gør XD og mener ikke i den forstand, men jeg kan blive, tja, sindsyg negativ, og så er jeg 100% en sammenkomst ødelægger, trust me, kan ødelægge alt med min negativitet xD og vi må ikke spamme >w<
men PT, regner jeg ikke med og komme, men måske gør jeg, det er ikke PT fastlåst :3