Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 20:39
haha jeg er med på hjemlighed legen! :D men jeg ved både hvordan medusa ser ud og dust xD ja og bloodknight ikke at forglemme ^^
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 20:39
hahaha tag den Vladimir :D!!! Vi har alle busted dig og dine hemmeligheder XD
Diana First Class.
Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Clomans Navn. : Diana Alder : 500 år Evner/Classes. : beastcaller/sharman Bosted : Skoven uden for Occulta Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet. Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage. Antal indlæg : 676 Reputation : 3 Join date : 04/12/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 20:42
Ej jeg er slet ikke klar på den slags kuvøseguf der XD Min mor vil ikke engang lade mig være alene med min fyr for helvede XD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 20:44
:D HAHAHA lige omvendt med mig XD min siger altid gå nu væk gå nu væk xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 20:50
Well Diana..... Måske er din mor imod fyrer, men hvad med brunstige kvindemennesker? XD XD XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 12/9/2013, 21:00
er da frisk på at give min skype ud, så har jeg flere at skrive med, da jeg keder mig lige nu XD
theheavy3, men skriv lige hvem i er, så jeg ikke tror i er en flok random dude stalkers shit xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 13/9/2013, 12:58
Vil er dine stammers XD ej kan vi lige få samlet hvad vi har fundet ud af indtil videre? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 14/9/2013, 16:47
jeg ved ikke hvad vi har, men hvis alt går godt, så kommer jeg med ^^ og så kan vi jo finde ud af når det er, hvad vi skal lave, istedet for at planlægge en masse ting, udover maden self ^^!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 20/9/2013, 12:17
Min tanke var lidt, at vi mødes i Slagelse og dem der har brug for det, kan blive hentet på stationen, og så foregår det hjemme hos mig ^^ vi kunne jo så mødes ved eftermiddagen, og nyde dagen sammen, handle de ting ind vi skal bruge og dem der har brug for overnatning, eller rettere sagt lyst til at overnatte kan skrive til mig, og så finder vi ud af noget ^^
Men kan vi ikke få samling på hvem der vil med? ^^
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 20/9/2013, 12:21
jeg vil med :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 20/9/2013, 12:29
Bobo er frisk på det, bare han kan blive hentet og sendt afsted med toget xD
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 20/9/2013, 18:37
Er klar ^^
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 21/9/2013, 19:19
Jeg er med så længe datoen passer med mig ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 21/9/2013, 20:17
Så er vi da 5 indtil videre, og vi kan nok blive mindst en mere, hvis jeg kan lokke Rapheal med ^^ men hvad synes i, hvilken dato vil i gerne have? ^^ jeg foreslår da vi tager noget om måske en måneds tid, så alle lige som har mulighed for at planlægge det, og sørge for de har fået det ind i kalenderen ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 21/9/2013, 22:39
så længe det ikke er i oktober ferien, da kan jeg ikke ^^
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 21/9/2013, 23:08
Hvornår ligger oktober ferien dude? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 22/9/2013, 12:36
12 til den 20, så der kan jeg ikke owo
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 22/9/2013, 15:44
Hvad synes folk om den 26. oktober? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 22/9/2013, 15:47
det cool med mig :3
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 11:38
Er det den 26 at festen bliver afholdt? O.o :P
Selena First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 12:35
^^ skal have med ^^ hvor er det
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 13:23
Ja den 26. bliver festen holdt, siden der ikke er nogen der siger mig imod ^^
Og det bliver afholdt på min adresse i Slagelse ^^ er det for tidligt hvis vi går efter at starte halløjet, mellem 13:00 og 14:00? ^^
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 13:27
Jeg er yderst interesseret i et møde med det meste af galskaben herindefra, men er det ikke ret tidligt at fastlægge en dato? Især når der faktisk er overraskende kort tid til den dato, og flere af folkene jo kommer hele vejen fra Jylland... ôwo
Dust First Class.
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 14:05
Tja der var jo ikke nogen der sagde mig imod, så jeg gik ud fra folk var enige XD men hvad foreslår du så? ^^
Seyah First Class.
Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Mutant (Naga) Navn. : Seyah Gizanis Alder : Ukendt pga. mutationen. Evner/Classes. : 1. Evne: Karakterskift - 2. Evne: Kort kontrol. Bosted : The Black Mamba Tilhørende klan. : I Tyveklanens besiddelse, men oprindelse fra Mafiaen som Blackguard. Partner. : Alt for mange. Slaver. : I don't need 'em. Evt. bemærkninger. : Forholdsvis 'kendt' for sine fænomenale spilevner. (Bemærk også, at under karakterskift, så er den grønne hans daglige udseende mixet med ava) Antal indlæg : 116 Reputation : 3 Join date : 08/01/13
Emne: Sv: En new world kom sammen ide 30/9/2013, 14:12
At vi foreslår nogle flere datoer, måske lidt længere ude i fremtiden, men også den vi har nu, så folk eventuelt har et par dage til at stemme om det? ^w^