Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Tror du, at en badeand tænker på (digt) 10/9/2013, 13:48
Jeg tager ingen credit for denne her :D Men synes, at det er et super spøjst digt, som er skrevet af min bedste ven. My dear Cupcake :) Så kunne ikke lade vær med at dele denne herlighed XD XD XD
Tror du, at en badeand tænker på. At når den svømmer rundt mellem boblerne Kan det hænde, at den deler vand med en lidt for tyk mand Og at bølgerne, den troede, den så glad svømmede rundt i Faktisk stammer fra hans lidt for voldsomme bevægelser når han rejser sig
Tror du en badeand tænker på At den svømmer rundt med en nøgen mand Og at en badeand er skabt til at lege med i badet
Får en badeand mon også menstruation Er det i dette tilfælde blødning af gummi, og kan man så kalde det for beskyttelse Og ved en badeand, at dyresex er lovligt, så længe der ikke lides overlast I det tilfælde, har en badeand så stadig lyst til at svømme glad rundt mellem boblerne?
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Tror du, at en badeand tænker på (digt) 10/9/2013, 15:15
hvad fanden er det for noget fucked up noget? xD flad af grin! :D burde vi ikke også få kagefilosofien postet her på siden? xD kan ikke huske hvor den er! ellers havde jeg selv postet den :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Tror du, at en badeand tænker på (digt) 10/9/2013, 16:06
Ja den er genial, det er sjovere, at mig og ham har holdt det som en tradition at sende den over lectio til alle elever hvert år i 4 år og jeg skal have sendt den snart, så det bliver 5 år XD
Nej det tror jeg rent faktisk ikke, at vi har :DDen er på the underworld under kreative ting :P
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Tror du, at en badeand tænker på (digt) 2/4/2015, 22:23
Nogle gange er det helt klart bare bedre, ikke at snude rundt XD Hils du cupcake sig tak for oplevelsen XD
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Tror du, at en badeand tænker på (digt) 3/4/2015, 11:43
det er det i særdeleshed :D Man lærer det hurtigt på den hårde måde XD XD