Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime22/10/2013, 16:41

aner ikke om det er det rigtige sted jeg laver indlægget så admins bare flyt det det rigtige sted hen hvis det er ^^

okay jeg håber i lige vil bruge lidt på at læse dette igennem og kom med jeres holdning og mening om det.

det er fordi, jeg har spillet RPG i mange år efter hånden og her derfor været så heldig at se hvordan tingene har udvilket sig i løbet af årene og det er godt at se, men en ting jeg har lagt mærke til er når man kæmper med en anden karakter ser jeg mange der er OP altså over power. det synes jeg egentlig er lidt ærgeligt.
jeg kan ikke lige huske om der står noget i reglerne om dette på denne side, men jeg ved nogle af dine gamle sider kan jeg huske der stod i reglerne at man ikkke måtte være OP og altså på den måde at man var uovervindelig i kamp mod andre karaktere. det jeg vil hen til er, at min holdning er at en fed kamp mod en anden karakter (det vil sige ikke en NPC) der synes jeg faktisk der er sjovest, hvis det er muligt at kunne unvige modstanderens angreb og eller ikke altid selv rammer modstanderen. jeg ved at mange gerne vil vise deres karakter er stærke på denne side og der er mange der har stærke karaktere og der er meget få karakter der betegner sig selv for mere svag. det gør det svære at have en kamp med en anden karakter, fordi man ikke har en chance for at undvige.. okay det jeg vil hen til er egentlig at høre hvad i synes om dette og hvordan i helst vil have en kamp mellem to karaktere skal forgå.

min holdning er at den fedeste kamp mellem to karaktere er hvor begge parter sørger for at man ikke rammer hvergang og ikke altid unviger et angreb. og at man giver ens modstander muligheden for at vælge om man vil blive ramt eller ej (der skal modstanderen selvfølgelig være fair og lade sig ramme også).. uhm ja


håber i forstår hvad jeg skriver Konan gjorde og det gjorde mig glad XD men ja lad mig høre hvad i tænker ^^
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime22/10/2013, 16:53

der er jeg 100% enig! nu er det så sådan at jeg ikke har kæmpet særlig meget mod andre karakterer på siden o.O hmm, bør jeg nok få ændret. anyway. selv forsøger jeg så vid muligt i kampe mod andre karakterer at faktisk også blive skadet! men også imod ncp'er efter som man altid vil lave fejl eller møde en stærkere modstander... fedt at du tager det op!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime22/10/2013, 16:55

ja tak godt, fedt du siger det med NPC'erne også for det er jo også rigtigt.. jeg har bare lagt mærke til at der er mange der er for perfekte i kampe og det er da lidt ærgeligt hehe og helt personligt synes jeg også det er fedest man selv komme til skade så der også er lidt spil efter kampen heh ^^
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime22/10/2013, 17:00

er ny inden for dette RPG ^^ og er sprunget ud i en anden side violet ^^ og her kan jeg følge dig ^^ med hensyn til kamp tror jeg også det komme rhelt and på hvad ens evner er ^^ eller kamp stil ^^

tag udgangs punkt i selena ^^ giv hende et sværd og hun er en mester giv hende en økse der mega stor som næsten kun Kuuma kan bære og selena vil bare få tæsk ^^

tror det meget med stilen og gøre og den måde vi tænker på ^^ selena har en af disse væsner med der har de her 5000 grader varme haler den ligger under krybdyr under new world ^^

syns ikke det over poweret at bruge den til kamp mod en mega robot der lidt langsom springe op på dens sværd og så lade dyret løbe rundt og smelte alle ledninger ^^

men have selena lagt den ned alene jep over poweret ^^
den anden side jeg har været på har jeg erfraet at det figuren der er kraften og ikke altid omgivelserne ^^

der også af og til omtanke ikke falder mig ind hvor jeg senere ser ahhhh det var ikke lige fedt ^^ og prøver ratte det men er også ny inden for dette ^^

men må give dig lidt rat ^^ evnerne skal man meget tænke over ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime22/10/2013, 17:11

ser det du siger og vi give dig ret, men du skal også bare tænke over hvis du har en eller anden vild evne (overnaturlig evne) så skal du også blive lidt svækket af at bruge den, ellers er det jo bare ikke fair. foreksempel er min evne ret unfair, hvis altså ikke at det kun var i nogle få sekunder og hvis hun holder tiden stille i længere tid jamen så bliver hun meget svækket af det. det gør den jo fair.

og self er der nogle der har stor talent for forskellige kamp stile, i dit tilfælde sværd og i mit tilfælde skyde våben og nævekamp. vi har alle vores talenter, men man må lade sin karakter fejle en gang imellem ellers bliver det bare nederen for modparten. foreksempel hvis vores karaktere kom op at slås ville det jo være ret nederen for dig at jeg stod med en skyde våben og bare kunne ramme dig plet hver gang så vilel du heller ikek have nogle chance, så det jeg prøver at sige at man kigger lidt på modstanderes evner og talenter og går ud efter det (eventuelt aftale noget privat før spillet om hvordan man tænker kampen skal være fair eller ej)

og det hele går helt klart ud på modstanderen, for hvis du er en lille pige som Violet så kan hun foreksempel ikke bare vælte sådan en som Kuuma omkuld, men omvent ville Kuuma måske heller ikke kunne bevæge sig helt lige så hurtigt som violet.

jeg ligger bare mere g mere mærke til på forskellige side at folk har alle mulige gode og stærke talenter, men nærmest ingen svagepunkter og det er lidt urealistisk og tænker at selvom verdenen her ikke er så realistisk skal sådan nogle ting altså være lidt realistiske ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime24/10/2013, 13:14

Godt, at du tager dette op. :)

Altså der er regler om på dette forum, at man ikke må spille powerplay eller godmode. Så det adminstrative er i orden, problemet er jo, at vi admins kan ikke holde øje med jer alle :) Så vi kan i hvert fald ikke stoppe powerplay eller godmode altid, men der kan i jo altid give os et hint, som vil blive anonymt :)

Well jeg kan personligt sige, at jeg er en spiller, som altid har haft en hang til at spille karakterer som er powerfulde meget endda O.o Men det som nemlig gør, at det ikke blive powerful er, at jeg lader uheld ske, og jeg aldrig siger, at jeg rammer (andet hvis det er uundgåetligt, hvilket er sjældent) hvor jeg så lader brugeren selv bestemme, om de vil blive ramt eller ej.
Men det som gør allermest, at mine karakterer ikke er powerfulde at ofte har jeg forsynet mine karakterer med arrogance eller andre svagheder, som gør, at de måske ikke er så klarsynet, så derfor begår de fejl eller undlader at dræbe en f.eks fordi de enten ser det æreskrænkenden, eller så ser de det ærefuldt at kæmpe ærefuldt, eller så bruger de ikke evnen ofte eller fordi de nemlig gerne vil have chancen for at lege med vedkommende.
Men også at jeg lader mine stærke evner ofte tære på mine karakterer f.eks
Min Medusa kan styre metal, hvilket er enormt powerful i sig selv, men det kræver, at hun spiser ca 100.000 kcal om dagen for ikke at tabe sig. Hun er relativ god til nærkamp, men hendes humørsvingeri og hendes legelyst kommer ofte i vejen. :)

Med min vladimir, han er dog super beregnende og derfor kan ofte forudsige andres angreb, men normalt lader jeg ham aldrig komme i kamp og hvis han gør, jamen der sker jo ofte fejl, selv for en som kan beregne super godt. :) Og han er baseret på sandssynligheder og der er jo altid folks træk, som ikke er inden for det almindelig gennemsnit :)



Men jeg ville gerne have din vurdering Violet, hvorvidt du synes, at folk spiller for meget OP herinde eller ej? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime24/10/2013, 15:22

Jeg tror også det handler hvor man sætter "baren" for hvornår en karakter bliver for magtfuld/dødelig/kampekspert-agtig. Hvis man har en karakter der er kampekspert indenfor 10 forskellige kampstile med en dødelighed på 93%. Det vil jo være enormt overpowered på et board, hvor den generelle standart er på niveau med Jordbær Marie... Men hvis det er på et board hvor alle andre også er eksperter i minimum 100 kampstile og med en dødelighed på næsten 100%, så er det jo pludseligt meget lidt.

På New World synes jeg tendensen er at folks karakterer er overdrevent dødelige når det kommer til kamp og brug af alle våben på alle måder i alle situationer. Og tilføj så magier og racetilføjelser og så ender vi med noget der vil kunne måle sig med dem fra Dragon Ball ;)
Og det har da sin charme, når man får lov til at gå så meget amok. Og jo, folk er meget OP herinde i forhold til andre sider. Jeg har spillet i over 10 år og aldrig set noget lignende XD

I selve rollespillet synes jeg ikke det gør så meget. Man ved at niveauet er højt og hvis man laver en svag karakter i forhold til andre er det et bevidst valg, for det er meget svært at undgå at lægge mærke til hvor psykopatagtige andre karakterer er. Det var i hvert fald noget af det første jeg opdagede, da jeg skulle melde mig til.
I kamp mod andre karakterer kan det måske været et problem (men det synes jeg nu altid det er). Lige meget niveau, evner, styrker osv. Det er ikke helt nemt at vurdere alle faktorer.
På den første side jeg spillede på (en fantasyside) var der en der kunne skyde md bue og pil, der var en der kunne slås med sværd, der var en der kunne 3 mindre magier, der var en der kunne heale. Niveauet var meget, meget lavt.... Og selv der havde vi den der snak om powerplay ;)

Jeg kan dog ikke lade vær med at tænke at måske er det ikke powerplay som sådan. I mine øjne er powerplay når man tilføjer evner mv. der ikke står på ens karakterark eller ikke er accepteret af adminen. Men her er der jo intet der skal accepteres (og hurra for det) og det er helt frit hvad man vil skrive i profilen. Så de kræfter man bruger i kamp er måske ikke opstået ud af den blå luft, for at man kan vinde... Måske er de bare glemt i profilteksten eller personen var for doven til at få dem med ;) For der sidder jo nogle der vil skulle udfylde 4 A4ark, hvis de skal have alt med..
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime24/10/2013, 18:25

Well jeg håber lidt inderst inde, at du har været uheldig med at møde de meget powerfulde
men selvfølgelig dette board ligger op til at være lidt mere powerful, da det er sådan set kun de stærkeste, som overlever i denne meget krævende verden.
Men jeg ville meget gerne personligt have det meget realistisk stadigvæk, det er jo derfor, at vi admins skal godkende jeres specialracer og blandingsracer for at undgå, at i laver for OP racer.


Well jeg kan fortælle, at vi har jo regler om hvorvidt evnerne må være stærke (peger på vores bekendtgørelser)
Desværre har jeg ikke tid til at kigge emner igennem osv, men generelt prøver jeg altid at tjekke nye brugers profiler ud for at se, om der er powerplay f.eks der var en, som havde valgt, at hans dæmonform var en 20 meter høj dæmon. Det er et no go XD

Men jeg ville personligt meget gerne opfordre, at hvis der er for meget overpowerethed i jeres emner, så det enten er godmode eller powerplay, så sig til.
Da dette er et board, som ikke er ment til overpowerhed. Ja stærke væsner ingen tvivl om det, men ikke total overpoweret, niks nej ^^ Det er i hvert fald ikke min vision for denne siden ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime25/10/2013, 17:04

Personlig forsøger jeg at spille så realistisk som det nu lader sig gøre i en fantasi verden. 
Det vil sige at jeg modtager mange slag og nogen gange er hellig at få nogen ind. 
Ikke kun evner og styrke eller størrelse spiller ind. 
Omstændigheder , mental styrke , snuhed , træthed , modløshed, hovmod, overvurderet eller undervurdering.  Og så der ren og skær held eller uheld osv osv.  
En god kamp er som et forhold .. Man giver og man tager ..
Nogle gange vi der Man og andre gang får andre en sejr. 
:)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime25/10/2013, 18:22

Det er lige det, som jeg ønsker mig Millicent ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime27/10/2013, 13:25

fedt at se folk holdning, jeg er dog nervøs for nogle har misforstået mig, men fedt at se jeres holdninger ^^

jeg er begyndt meget på når der skal være kamp mellem brugere lige at skrive en PM til min modstander og lige hurtig snakke igennem hvilke forbehold vi vil have og eventuelt hvem der vinder(vel og mærket begge parter vil være med til at aftale det) ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:09

^^

Det der lyder som en super god løsning ^^ Men nogle gange skal tingene også bare blive random.
Man kan jo også spille med terninger, hvis man endelig gerne vil have, at det blive retfærdigt, men uden at det bliver bestemt ^^ hvor man kan spille med f.eks 100 terningen og hvor det viser præcisionen, eller man kunne sige at alt under 50 betyder, at man ikke rammer og alt over 50 viser at man rammer.
Eller så kan man også bruge det til skade procenter f.eks 100 er maksiumskade og 0 er ingen eller evt backfire, hvor man så vurdere hvad man gør efter hvad terningen viser f.eks:
Hvis terningen viser 70 og man er f.eks en nærkampskæmper, jamen så kan det være, at du får lov til at lave et ordenligt kæberasler eller nyreslag,
mens ved f.eks 20 så prøver du at ramme med et nyreslag men så rammer du ved for højt oppe og for meget ved siden, så dit slag kun rammer lidt og glider langs personens side.

Det er en i hvert fald en mulighed ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:16

er enig, mere behøver jeg ikke og sige ^^

får jeg så osse mere sex? XD?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:39

Madusa det er en ret god idé tror jeg jeg vil begynde at bruge, skal bare finde ud af hvordan man bruger det xD

Kuuma dit sex glade dyr, der er også andet i verden x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:43

er enig med Lille ulv, det lyder godt, og kan ikke sige nej til en smuk og varm lille laber varulv sorry ^^ ;) men klager dog ikke xP ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:54

Altså i det minste er du tilfreds xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:55

med dig som ulve mage, forude Diana? er meget tilfreds, mmmm ;) nam :3 ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:56

der burde også være mere en rigeligt der XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime29/10/2013, 21:58

hehehe er det skam osse, hehe ^^ :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime30/10/2013, 09:25

Husk at i ikke må spamme :)
Og der er et fint link til terningerne ude i genvejen :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime30/10/2013, 20:41

ved det men forstor ikke beskrivelsen >< har ikke helt forstået hvordan man bruger det, jeg er ikke så god til at forstå sådan nogle ting x3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime1/11/2013, 09:20

Du skal bare skrive denne kode:
[-roll="100"][/roll] hvor du så fjerner bindestregen. Og så når du er færdig med indlægget så dukker den op :) og skriver som f.eks her

The Eye. carried out 1 launched of one 100 :
63

og så kan du bruge tallet til dit næste indlæg ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime3/11/2013, 19:20

Jeg bliver nød til at indrømme at jeg nok er en af dem der har tendens til powerplay, og det er jeg sgu ked af. Jeg plejer generelt at spille mere eller mindre usårlige karakterer, men Rage er jo en gammel baby of mine, og hun er simpelthen så latterligt OP i hendes historie at det er besværligt at scale hende ned i NewWorld-niveau (så er I også advaret, jer der tråder med mig xD)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime4/11/2013, 07:45

Well du må forsøge dit bedste med at ikke begå powerplay eller godmode, ellers kan det jo være, at du får en admin advarsel :P Hvilket gælder for alle, som spiller det for meget :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^    tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
tag lige nogle minutter og læs, har nemlig noget jeg gerne vil høre jer om ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New world! Læs lige det her tak! :3
» danmark, kan i høre os?! ( Sang )
» Nogle admins er offline :) Pas nu godt på de andre! [Admin nyhed]
» noget med Kage XD
» (SPAMTRÅD) Lad os få sat noget snak igang :d

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: