Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 16:09
Det er godt at høre fra to af sidens hybrider :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 16:51
Vi piver når man presser os på maven ! - god weekend :)
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 17:00
*lister om bag ved Millicent og prikker hende roligt på maven* det vil jeg da lige afprøve!! xD og tak! jeg er sikker på at vi nok skal finde på et eller andet sjovt når tiden kommer til det :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 17:05
* hviner * piiiiiv Makuro din bisse !
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 17:09
*ond latter* muhahahaha ja det er mig! xD
SÅ har jeg fået opdateret min historie så den passer til posten som leder :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 17:30
Ja ja ... Leder og baggrunds historie er da meeeegeeeet godt , MEN det da langt mere sødt og vigtigt at Selena står anført som partner ! Nuuuuuuhr :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 17:41
-.- har jeg brugt hele dagen og det halve af gårsdagens nat på at skrive en historie til at du kun siger at den er god -.- og så du bliver langt mere opmærksom på de 2 ord jeg har skrevet under partner xD
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed) 25/10/2013, 18:25
Er du et pivedyr? O.o *Står og have kæben hængende på brystkassen* må man prikke til dig? XD
Du ved Makuro, kvinder prioriterer forskelligt, derfor er jeg glad for at være en mand! XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nye ledere og journalister ^^ (admin nyhed)