Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Evaluering om world event :) afstemning  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Evaluering om world event :) afstemning  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Evaluering om world event :) afstemning

Go down 

World eventet.
Har vi et world event? o.o Det vidste jeg ikke.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Synes, at det var mega dårligt.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det kunne have været bedre.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap8%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 8% [ 2 ]
Ligeglad.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det var ok.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Det var fint i sig selv. :)
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap23%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 23% [ 6 ]
Det var super fedt ! :D
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap12%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 12% [ 3 ]
Ved ikke.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
......................................
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap8%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 8% [ 2 ]
Jeg vidste stadigvæk ikke, at vi havde et world event.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Har ikke brugt det, men har tænkt på det.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap23%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 23% [ 6 ]
har brugt det 1 gang.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
har brugt det 1-3 gange.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap8%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 8% [ 2 ]
har brugt det flere end 3 gange.
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap18%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 18% [ 5 ]
Har brugt det i alle mine emner siden world eventetXD
Evaluering om world event :) afstemning  Vote_lcap0%Evaluering om world event :) afstemning  Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 26
 

ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Evaluering om world event :) afstemning  Empty
IndlægEmne: Evaluering om world event :) afstemning    Evaluering om world event :) afstemning  Icon_minitime30/10/2013, 13:03

Hejsa rollinger :)

Jeg ved, at det er nok gået lidt sløvt for sig med dette world event, håber i kan tilgive mig :)
Men jeg vil stadigvæk gerne vide, hvorvidt i har brugt det, hvad i synes om det, og hvad i synes, at der kan gøres bedre ^^

I skal svare 2 gange,
en gang i de øverste felter, hvilket er spørgsmålet omkring, hvad i synes om selve world eventets tema, ingamenyheder og om de relateret scenarie og episke emner(det kan godt være at i ikke har været med i nogle af dem, men de kan jo stadigvæk være med i jeres helhedsindtryk af selve world eventets funktion på siden )
De andre spørgsmål er, hvorvidt i har brugt world eventet i jeres emner, enten hvor i har brugt det som rygter, eller direkte relateret i jeres emne enten via zombier eller nogle af de andre world event relateret ting :)

De ting, som jeg allerede ved, som skal gøres bedre er:
- Det episke emne har jeg totalt svigtet :oops: 
- Mangel på måske lidt flere ingame nyheder.
- Flere opfordringer til folk af bestemte world event relateret emner :)
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Evaluering om world event :) afstemning  Empty
IndlægEmne: Sv: Evaluering om world event :) afstemning    Evaluering om world event :) afstemning  Icon_minitime1/11/2013, 09:15

Ingen der personligt vil sige, hvad der kunne forbedres? :P
Tilbage til toppen Go down
 
Evaluering om world event :) afstemning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» TRONFØLGEREN - WORLD EVENT
» World event + artikel! (vigtig nyhed)
» World event: Sydamerika!! (Admin nyhed)
» world event bliver rykket til d 20. (admin nyheder)
» Vil i have? (afstemning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: