Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Vil i have? (afstemning) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Vil i have? (afstemning) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Vil i have? (afstemning)

Go down 
2 deltagere

Vil i have
-- halvt ingame chatboks.
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap0%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja det lyder fedt!
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap22%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 22% [ 5 ]
Det lyder okay.
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap17%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 17% [ 4 ]
Dårlig ide!
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap9%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 9% [ 2 ]
Hvad er det? O.o
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap4%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Jeg er ligeglad
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap4%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 4% [ 1 ]
-- 100% Ingame chatboks
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap0%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ja det lyder fedt!
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap22%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 22% [ 5 ]
Det lyder okay.
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap9%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 9% [ 2 ]
Dårlig ide!
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap4%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 4% [ 1 ]
Hvad er det? O.o
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap0%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Jeg er ligeglad
Vil i have? (afstemning) Vote_lcap9%Vil i have? (afstemning) Vote_rcap
 9% [ 2 ]
Totale stemmer : 23
 

ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime15/2/2014, 15:48

Halløjsa rollinger, brugere og dimser ^^

Vi har tænkt på nogle ideer angående med vores kære dejlige chatrum ^^
Vi har jo 18+(hvilket ingen syntes at bruge, selvom der tidligere var hårdt brug for det o.o)
Husk i kan stadigvæk oprette jeres private chatrum ^^

Men vi admins kan sagtens lave andre chatrum. :)Og der havde vi måske tænkt på to forskellige ideer :)

Halvt ingame.
Hvis i har lyst til at chatte rent som jeres karakter, så vil i have muligheden her hvor man kun må skrive som sin karakter ^^ Det er en god måde til at lære andres karakter på og evt finde ud af, at en anden brugers karakter sagtens kan være yderst interessant. :)men som sagt så alt det i skriver derinde gælder ikke ingame.

100% Ingame
Jeg kender selv flere RPG spillere derude, som helst gerne vil chatte over skype og ikke gider lave at lave "indlæg" eller måske bare gerne vil variere.
Ideen er sådan set, at den første som skriver i dette chat opstiller sådan set scenen i the new world som de andre kan spille i. Men reglerne gælder så, at man of course ikke må spille god eller powerplay, og at i skal finde en grund til, hvordan i forsvinder ud af dette chatbaseret emne, når i endelig forsvinder fra chatten,. ^^
Dette giver muligheder for jer spillere at spille miniemner, hvor i ingame lige meget kort kan møde hinanden til f.eks. et bal, midt i storbyen osv.


Jeg ved ikke, om i forstår mine ideer og hvis i vil have forklaring, så sig endelig til ^^
men det er bare noget, som vi har haft tænkt på, og det kunne jo være, at det ville være i jeres interesse ^^

yours
Mama admin
Medusa
And the rest of the lovely Crew.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 15:49

Jeg tror ikke at jeg ville bruge det, men jeg er generelt ikke så meget chatter.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 18:41

Okay ^^ Det er også helt fint, det er jo bare en måske god mulighed for dem, som end har lyst ^^
Tilbage til toppen Go down
Nochi
Leder.
Leder.
Nochi


Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder.
Race : True blooded vampire
Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun
Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20
Evner/Classes. : Blood control & Telekinese
Bosted : I Guildens Hjerte
Tilhørende klan. : The Blood Guild
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside.
Antal indlæg : 1667
Reputation : 13
Join date : 27/09/13

Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 18:51

Ved ikke om jeg ville bruge det. Da jeg tit ser chatten som noget uden for spillet. Men syntes alligevel det kunne være sjovt at prøve. Så syntes at i burde lave det! :D

Men tænker også at man er nød til at lave nogle "spille regler" da folk måske vil komme op og slås i chatten. Da det er deres karakter der snakker. Altså hvis det nu er 2 fjerner der skriver, vil de kunne ende i en kamp.  Uden at nævne nogle navne, kunne jeg godt forstille mig en hvis dæmon komme op og slås med nogle andre som ikke bryder sig om ham(in-game).

Men tror stadig det kunne være sjovt at prøve. Specielt da man ville kunne lære andre karakter bedre at kende. Specielt dem man ikke emner med!
Tilbage til toppen Go down
http://www.vfusion-gaming.com/home.php
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 18:59

Ja der kunne reglerne for normal chat gælde også for den halve ingame chat og på seksuelle også i hvert fald i 100% chatten. Således at ingen går amok på hinanden. ^^

Men som sagt folkens i behøver ikke at bruge det, det er kun muligheden for man har lyst og f.eks. man er doven og gider ikke lave et kort emne for noget, hvor de bare skal mødes et eller andet sted og sige hey or what ever i den dur ^^ Men der kan man jo selvfølgelig bruge privatchattene.
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 19:01

Men ja det er også bare en ide fra min side af så XD XD Ville jo bare høre, hvad folk synes om det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime17/2/2014, 19:47

Tja, hvis Rage blev introduceret til ingame chat, så ville det i hvert fald også kun gå en vej ~ den voldsomme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil i have? (afstemning) Empty
IndlægEmne: Sv: Vil i have? (afstemning)   Vil i have? (afstemning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil i have? (afstemning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» NY AFSTEMNING!! :D (nyt billede)
» Afstemning af forside billede.
» Evaluering om world event :) afstemning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Spørgsmål, ideer og ris/ros.-
Gå til: