kan du lide at læse bøger, hvis ja, hviklen genre er du så mest til, kærlighed, drama, fantasy, eventyr osv.?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 15:36
I looooove reading! Jeg ville også læse meget mere, hvis jeg ikke have så meget andet der skulle passes xD
Men fantasy helt klart!
Yndlingsfilm?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 15:55
uh den var streks sværger, da jeg ikke som sådan har en ynlingsfilm, men hvis jeg skulle vælge, så blir det løvernes konge xD
yndlingsband, og sang fra det bandt?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 16:14
Prøv den var værre. Der er jo tons af favoritter / Det sidste år har det nok været Dúné ! Favorit sange : dry lips , 80 years , lets spend the Night together, let go Of your love , it takes Will ( hedder den det egenlig ?) xD
Men mange har jeg kastet kærlighed på Lana del Rey er for sej. Marianas trench, Tim Christensen , lOC åååhh guuuud jeg er ustoppelig.
Hvordan lyder en kærligheds erklæring i dit øre?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 17:43
Uh den er svær, da ingen som sådan har givet mig en, men nok, jeg elsker dig, og ønsker at tilbringe resten af mit liv med dig, eller noget i den dur xD
Er du mest bange for edderkopper eller højder?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 18:01
Uff en ond sag ! Alt afhænig af hvor stor edderkopen er og hvor høj ' højt ' er ? Men jeg vil hellere i eiffeltårnet end have en fugleedderkop på toppen af mit hoved - thats for sure xD
Kys eller kærtegn ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 18:55
Kærtegn
Vil du helst ha en mandlig eller kvindelig chef? xD
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 22:13
Kvindelig....
Hvorfor kommer Vampire Academy ikke i danske biografer SELV OM de havde lovet det * bævrende underlæbe*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/3/2014, 22:47
I have no fucking idea, kender ikk den film xD
Hvad er din ynlingsserie? xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 10:06
CSI: NY!!!
Har du et pinligt kælenavn??
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 10:13
Tismis! >.< Ej det er kun min bedste ven, som kalder mig for det, fordi vi virkeligt meget driller hinanden. XD
Har du et kælenavn, som du bliver kaldt ofte? Hvordan har du så fået det og hvad er det. :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 10:22
"Kvinde" er noget jeg bliver kaldt ofte o.O jeg ved ikke helt hvordan det gik til men det skete altså xD om min lærer kalder mig bøgegren -.-' fordi mit mellem navn er boeg :D
hvad burde du lave lige nu?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 10:29
venter på min lærer går igang med at undervise, men ellers alt andet end det her ^^
Hvad pokker er din hårfarve??
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 11:21
Well… det er lidt en blanding af alt! Det er ca. lige i midten af mørkeblond og leverpostej, men med et et rødligt skær oO
Hvad hårfarve fortrækker du?! :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 11:29
Så du er en smule ginger! ? O.o XD
Rødt hår, især den kraftige kastanje røde farve :)
okay et spøjst spørgsmål, fjerner du hår? (skægget tæller ikke) XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 11:57
Im not sure if you want the awsner to that! :D xD
hvad tid har du fri idag?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/4/2014, 13:31
11:30 xD
Hvad er din yndlingssanger/band? xD
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/4/2014, 12:02
SO MANY!
John Powell, Danny Elfman, Two Steps From Hell, Audiomachine, Agnes Obel, Rammstein, Nickelback, Five Finger Death Punch osv. osv! c:
Hvad ønsker du lige nu?
At klare mig fornuftigt igennem 2.G x.o
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/4/2014, 13:04
Jeg ville ønske, at det var d. 15 og jeg stod på lufthavnen :3
Hvor mange kæledyr har du haft?
Payne First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/4/2014, 14:22
To pekingesere (hunde), en labrador og en gravhund sammen med familien, og to dværghamstre all by my own c:
… Og en lillebror XD
Hvilket dyr kunne du tænke dig?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/4/2014, 17:01
Hvis jeg kunne vælge uden at tænke på dyrevelfærd og at de ville æde mig, så en bjørn eller hvid tiger :D!! eller en flok ulve! Jeg kan ikke vælge :P
Hvilket pattedyr er det sejeste?(du må ikke nævne mennesker)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/4/2014, 17:13
Næbdyr!!!!!!!! De har næbdyret Perry på deres hold XD
Hvis du var et hvilket som helst, ikke menneskeligt dyr, hvad for et dyr ville du så være? :p
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/4/2014, 19:21
Jeg ville være enten en ørn, spækhugger eller ulv :3
hvis du kunne kontrollere et element(evt subelement) hvad skulle det så være og hvorfor? :)
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 27/4/2014, 20:21
Knogler der går under subelement, da jeg ville kunne lave våben ud af det, gøre mine knogler stærkere, og bruge knogler til at beskytte resten af kroppen, uden man kunne se det på mig :b
Hvis du kunne vælge mellem en hvilken som helst bestemt evne, der enten bruger eller påvirker psyken, hvad ville din evne så kunne gøre, og hvorfor vælger du den? :b
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/4/2014, 07:22
visuel sandhedseerske evne ^^ så kan man gennemskue alle folk plus få deres hemmeligheder af vide, hvis de direkte prøver at skjule det over for mig.
Hvor mange produkter bruger du ca om dagen? (deodorant, creme, sæbe(ikke håndsæbe) osv osv)