Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/6/2014, 12:52
Siden jeg ikke har noget kamptræning, så nej.
Hvor er den bedste resturant du kender?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 21/6/2014, 16:49
Den er faktisk lidt af hvert… Det er både en bar, café og restaurant. "Cafe Stiftens".
Hvad er den bedste oplevelse du har haft inden for den sidste måneds tid?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 28/6/2014, 15:25
Ohhh. Den er svær.... Ehm.... At bruge flere uger sammen med mine venner? ^^
Hvad fik du til aftensmad igår? ;)
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/6/2014, 15:36
Pastasalat med kød :D
Hvad er din erfaring med The New World komsammen?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 29/6/2014, 21:44
Less that zero xD
Er alle vel igennem eksaminer ? ? :)
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 30/6/2014, 02:00
Tror jeg? Studenterne har jo fået deres huer :D
Hvad lavede du i sidste uge? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/7/2014, 21:26
var oppe og slås ( de startede o_o ), var til new world kom sammen ( for fedt ) o.o, slappet af, muskel trænet, bokse trænet, været en slem dreng, ellers ikke så meget xD
ville du turde og tage chancen med mig in the bed? XD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/7/2014, 23:41
ALDRIG I LIVET :P JEG HAR HØRT GRUSOMME TING!!! ;)
Hvem er din bedste ven?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/7/2014, 22:44
// HEY SÅ SLEM ER JEG HELLER IKKE! delvis.. kan være ret lumsk.. trololo trala xD
hmm.. må være min blod bror, Nichlas :)
hvem er din bedste fjende? :P
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/7/2014, 21:56
Jeg har ikke fjender? Ellers gemmer de sig sgu godt :P Ellers er jeg for dum til at realisere at de ikke kan lide mig :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/7/2014, 23:04
du glemte spørgsmål, bror mand! XD
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/7/2014, 14:55
FUCK!!! Da gjorde ja det også ;) Upsi ^^ Men ehm bedre sent end aldrig ik? ;)
Hvor god er din seng på en skala fra 1-10? ^^
Selena First Class.
Outgame Titel: : The New world's Muse! Race : Succubus Navn. : Selena Tuhkan Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig Evner/Classes. : Beastcaller Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk Partner. : ingen Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer Antal indlæg : 900 Reputation : 2 Join date : 17/07/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/7/2014, 16:55
10 hvis det den i mit hus ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/7/2014, 20:08
nu glemte du spørgsmål, Selena o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/7/2014, 15:29
hvorfor glemte Selena et spørgsmål? og det samme med Rollo?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/7/2014, 15:31
fordi selena sikkert har glemt det og Rollo fordi han nok ikke tænkte over det, da der ikke var noget han kunne svare på ^^
Hvad skal du i dag?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/7/2014, 12:38
Jeg skal passe min lillesøster, som jeg gør nu. Og så skal jeg i biografen med hende senere på mors regning :3 Altid godt ^^ Ellers ikke noget specielt
Hvornår har du sidst været på stranden?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/7/2014, 13:18
Igår skal på standen igen i dag og imorgen... en ad de fordele der er ved at være i sommerhus.
Hvad er det sidste du gjorde inden du satte dig foran computeren.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/7/2014, 19:30
Vaskede op, tror jeg ^^
Hvad pokker laver alle de skyer på himmelen? O_O
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 17/7/2014, 21:14
De har samlet sig fordi en eller anden har fødselsdag, men har opført sig dårligt.
Hvis du kunne få superkræfter ved at tage flamboyant dame tøj (eller herre tøj, hvis du er en pige). Ville du så gøre det?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/7/2014, 00:51
For superkræfter? HELL YEA!!! og mit supernavn skulle være TRANS-MAN!!
Drikker du øl?
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 3/8/2014, 20:30
Mjaeh. Jeg er ikke specielt vild med det, men flere har forsøgt at lære mig at drikke det :p
Yndlingsdrink? Nu vi er ved emnet ;)
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/8/2014, 14:15
Kaffe tror jeg. Kaffe eller Diverse sodavand.
Hvad er den mest afskylige mad du kender?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/8/2014, 14:24
Friture stegte kakerlakker - nooo Thank U xD
En pinlig situation du har oplevet/ kostet ?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 4/8/2014, 22:38
Når min mor antager at alle piger man snakker med er ens kæreste? Man kan åbenbart ikke have venner af det modsatte køn....