Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 23/5/2014, 21:02
Det kan vi også godt, men det er bare ulovligt at tage ecstasy og det er heller ikke en god ide.
Hvis du havde uendelig meget af en speciel ting, hvad skulle det så være.
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:32
um... penge :3
hvad tid på dagen bliver du frisk?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:34
Aldrig! Eller måske efter et par timer om morgen... Vågner måske tidligt... Men er ikke A menneske....
Hvordan vil du helst tilbringe din dag?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:35
hjemme, eller ude og dyrke motion :)
hvad skal der til for at du sætter nogen først? - før dig selv og alle andre?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:37
Ikke ret meget... Desværre.... Sætter for det meste andre først... Det er virkelig skidt ^^ Og det er virkelig slemt hvis jeg kender dem. Og endnu værre hvis jeg holder af dem! O.o
Kan du lide at omgås med andre mennesker? Ikke nødvendigvis venner?
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:41
Nej det har jeg svært ved, jeg får alt for let alt for mange nye indtryk.
Hvad bruger du dine weekends på?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:42
Snakke med venner og være sammen med familien :D
Bliver du let bange?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:44
Kommer and på situationen.
får du ryddet op/gjort rent så ofte som du burde?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:45
bliver tvunget til det... men ellers fandeme nej!!
hader du at være en pige/dreng?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 25/5/2014, 21:50
Nej jeg kan godt lide at være en dreng/pige. LOL
Hvad skal en is helst smage af?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/5/2014, 10:59
Hasselnødder! intet bedre end en virkeligt god hasselnødde is :3 men ellers en combo af hindbær og citron is er også fråderen :D
Hvad elsker du allermest af dessert, slik osv?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/5/2014, 11:03
Jeg er mest til Lakrids. Lakrids skal både i is og chokolade. It is a miracle flavor.
Hvor bor det familiemedlem der borlængest væk fra dig?
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/5/2014, 11:04
uh ja lakrids er godt! Er enig Evan :3
I have no idea. Jeg kender på ingen som helst måde min familie og nogle har jeg mødt kun enkelt gang eller to, men ud af de få, som jeg kender, så er det en på amager.
Duran First Class.
Race : Specielracen Navn. : Duran Alder : 1200 ligner dog en i start trediverne Evner/Classes. : first class guardian Bosted : Zone 1 Tilhørende klan. : Militær Militsen Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Antal indlæg : 679 Reputation : 1 Join date : 13/10/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 26/5/2014, 11:09
du gemt at stille et spørgsmål Medusa
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/6/2014, 14:40
Vi mangler et spørgsmål! Så jeg stiller et xD
Hvad er din største drøm? (den må gerne være urealistisk!)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/6/2014, 13:30
Måske at rejse hele verden rundt :) eller blive Pro. svømmer på langdistance :) - eller få vinger :D
noget du mangler i livet?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/6/2014, 13:57
Nah, jeg er så snotforkælet xD Så skulle det da lige være et 12 tal i fysik!
Største rejsedrøm? :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/6/2014, 15:25
rusland, moscow :)
største glæde i livet? :)
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/6/2014, 12:46
det er vel at være glad? ellers mener jeg det er at bevæge sig, at dyrke sport :)
Er der noget musik der bare taler til dig?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 16/6/2014, 14:12
Kan rigtigt godt lide Melodic death metal :3 Syntes det lyder rigtigt godt! ^^ Men ellers musik med en god mening hvor sangeren har en god stemme!
hvor mange penge har du brugt på spil? :3
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/6/2014, 21:40
um... ikke ret meget... og dog.. ved jeg har brugt omkring 600 kroner... o.o ellers er jeg ikke sikker ^^
Nogen du gerne vil møde for første gang igen??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/6/2014, 21:56
hmm. skal jeg ikke kunne sige :) er begyndt meget og blive en Lone Wolf igen, så er ret usikker xD
ville du møde mig, hvis ja, hvor hvordan og hvorfor? hvis nej, hvorfor? ^^
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 19/6/2014, 23:36
Måske… Fordi du virker… Interesant?
Hvad gik din dag med i dag?
The Eye. Second Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/6/2014, 12:12
Ind til videre har den gået til matematik studier og ædt mine resterende 2 kilos cherrytomater, som jeg havde købt i forgårs aften XD
har du nogensinde fået stjålet eller smidt en eller flere mobiler væk?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 20/6/2014, 12:32
du har set mig, Misha, og kender mig, ville du stjæle fra en som mig? svaret er dog nej.. ikke engang smidt væk :P