Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 5/8/2014, 00:20
i forgårs efter arbejde.
hvad er det farligste du har gjort hele sommerferien?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/8/2014, 09:55
Nøgen Badet - er du klar over de tilfælde af kaos det kunne udløse xD Og at det så ikke var helt foruden promiller tror jeg på en måde ikke formidler omstændighederne.
Warming : dont try this at home - or ... Anywherelse xD
Kender i Twisted serien og synes i om den xD
Evan Third Class.
Race : Cloman/Cyborg Navn. : Evan Brine Alder : 17 Evner/Classes. : Engineer Bosted : Stort, armeret køretøj. Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak Partner. : Ingen Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman Antal indlæg : 1140 Reputation : 11 Join date : 25/12/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/8/2014, 17:17
Jeg har hørt om twisted... kan ikke lige huske hvad den går ud på.
Nøgenbadning er kun farligt i Saudi-arabien eller i amazonas, hvor man henholsvis bliver arresteret og stenet ihjel og får en eller anden tropesygdom.
Hvor vil du på ferie til næste år?
Millicent Event Admin
Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske) Race : Menneske tilsat en knivspids engel Navn. : Millicent S. James Alder : Ca 20 Evner/Classes. : Mindshield. Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami . Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ? Slaver. : Ahahahahah dén var god! Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ? Antal indlæg : 5225 Reputation : 43 Join date : 19/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/8/2014, 17:23
Cuba ! Eller Bornholm xD
Hvad er en total sur pligt ?
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 6/8/2014, 17:25
At gøre rent.
Hvad er den bedste sodavand?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 14:03
Cola max eller zero :D
Sødeste farve neglelak på tærene til en pige er ..??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 14:07
Puha, thats a hard one! Rød ... ?
Do you wanna build a snowman? - Or ride our bikes around the halls
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 14:27
Thats a sad song.
Alting har en pris , hvilke ordsprog falder dig ind lige nu ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 14:30
Der er intet der er så slemt at det ikke er godt for noget.
Hvilke slags chips fortrækker du?
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 16:22
Sour cream and onion! Muahaha! Og jeg lugter skøøøønt bagefter XD
Hvad er det fedeste du har lavet hele sommerferien?
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 7/8/2014, 18:12
Har ikke lavet andet end at være sammen med venner ! :P Men må næsten være den måned i starten af sommerferien hvor jeg slet ikke var hjemme fordi jeg tog rundt til mange af mine venner. Pisse fedt :P
Hvorfor er min sommerferie snart slut?....
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 9/8/2014, 23:06
mandag o.o eller tirsdag D:
hvad elsker du alt lave når du er glad?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 10/8/2014, 10:19
hm. at se film.
hvad laver du når du keder dig?
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/8/2014, 17:32
spiller eller ser ud i luften :D
hm... fanger du fluer? :3
Nochi Leder.
Ingame Titel: : Vampyrenes forrige leder. Race : True blooded vampire Navn. : Nochi No Ketsueki Shukun Alder : Mentalt: ca. 200. Krop: Uden for tidsregning. Udsende: 18-20 Evner/Classes. : Blood control & Telekinese Bosted : I Guildens Hjerte Tilhørende klan. : The Blood Guild Partner. : Ingen Slaver. : Ingen Evt. bemærkninger. : Don't judge a book by it's cover, you never know what's inside. Antal indlæg : 1667 Reputation : 13 Join date : 27/09/13
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/8/2014, 19:34
Hvad fuck er det for et spørgsmål!! :P :D NEJ ! Det tror jeg ihvertfald ikke! :P Har slået dem engang med en fluesmækker?
En Dansk musiker som du rigtig godt kan lide? :)
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/8/2014, 20:50
Jeg kan rigtig godt lide Matt Kolstrup og hans Dúné
Ved du hvilke knapper man skal trykke på for at vende skærmbilledet normalt på en bærbar ? Når det står på hovedet OG musen iøvrigt er indstillet til spejlvendt så man også skal bruge den omvendt o.o
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/8/2014, 20:51
Hahahahaha xD Forsøg med ctr + del + alt - og ellers ind i indstillinger.
Hjalp det?
Millicent Event Admin
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 11/8/2014, 20:55
Faktisk var jeg hele to personer igennem i it afd og endte hos supporter der fjernstyrede den . Men ja - de tre burde have hjulpet - havd de NATURLIGVIS ikke gjorde da JEG trykkede på dem. Nej nej ...den sidste var ikke del det var PILETASTEN man skulle , men det hjalp dog ikke.
Kan du lide letal weapon med mel Gibson ?
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/8/2014, 17:21
hvad er det?? o.o så øhh.. pas o.o
noget du gerne vil gøre igen? :3
Evan Third Class.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 12/8/2014, 17:26
Spise, vil jeg gerne gøre igen.
Kan du lide regnvejr?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/8/2014, 08:45
NEJ! Det er da mega diparmerende! Sol og solskin er bedst :3
Kan du lide solskin? :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 13/8/2014, 22:59
fortrækker vinter.
families død, eller kærligheden's død.
Teilo Fifth Class
Race : Skindwalker Navn. : Teilo Maddox Longwood Alder : 19 år Evner/Classes. : Ingen Bosted : En forfalden 1. værelses i Las Vegas Tilhørende klan. : Ingen Partner. : Nope Slaver. : No! Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad. Antal indlæg : 233 Reputation : 1 Join date : 14/03/14
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 14/8/2014, 13:02
Uh… av… :( Kærlighedens død? >_<
Dit yndlingsvejr? Hvorfor?
Nochi Leder.
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2014, 09:05
Kan godt lide solskinsvejr fordi det er dejligt og man bliver helt glad af det ! :D
Dit yndlings land!!
Payne First Class.
Ingame Titel: : En af The Calvarinos'(Vladimirs) udvalgte. Outgame Titel: : One of the first 10. Race : Succubus/Cyborg. Navn. : Payne De Niro. Alder : Udseende: I starten af 20'erne. Sind: +180 år. Evner/Classes. : Class: Umbra niveau 3 - Evne: Raceskift efter de fire dæmonsøskende. Bosted : Lever som gæst på Sem'ya Doma (The Calvarinos borgen). Tilhørende klan. : The Leones Partner. : I don't have time for that. Slaver. : Well... I ate them. Evt. bemærkninger. : En yderst dygtig skuespiller, men nuværende ustabil humør og evnemæssig. Antal indlæg : 519 Reputation : 196 Join date : 16/09/12
Emne: Sv: Spørgsmåls legen 18/8/2014, 13:36
Ehm… hm! Jeg ved det faktisk ikke o.O Jeg er vild med Spanien fordi der er gang i den, smukke steder og god mad. Thailand er dog fantastisk smukt og med helt fantastiske kulturelle dimser… Arh, så mange lande! Kan ikke vælge D: