Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Hjælp siden! (admin nyhed)

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 18:50

Hejsa kære rollinger.
Mor har siddet nu i et længere stykke tid og her set at bruger aktiviteten bare har haft faldet og faldet.
Det er bekymrende, da vi admins vil ikke have at denne side dør.

Så kom med jeres meninger om, hvorfor folk/i er inaktive, således at det kan gøres bedre
eller hvad for nogle ideer i har til at få gang i siden.

Altså alt hvad der kan hjælpe, da jeg vil personligt ikke se siden begynde at dø uden at jeg gør alt det, som jeg end kan. :)

Jeg ved godt, at nogle af jer brugere er inaktive pga mangel på kreativitet, men så hvad med i det mindste være med til legene eller skabe chatte i spamhjørnet, da så er i stadigvæk en del af siden og så har vi sjov og ballade og er aktive. :)
Og dem som er inaktive fordi i har mistet krea pga OP karakterer, som i end spiller med, jamen så drop de emner eller sig til mig, hvem det er, så jeg kan gøre noget ved det. Personligt er vi admins igang med at tjekke alle de aktive emner for uoverenstemmelser, godmode og powerplay, og vi slår hårdt ned, hvis vi ser noget, da vi ved, at det er et problem, som er desværre altødelæggende for rigtigt mange.

Yours
mama admin
Medusa
And the rest of the lovely crew.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 18:57

hey Misha, tja mit er mangel på krea, for meget arbejde, problemer på skolen alt det shit, men tjoh, jeg vil gerne gøre et forsøg, for dig Misha xP ej skal ikke lyde for varm blodet, så går det bare galt, rollingerne skal jo ikke tro den hårde vovse her er blevet blød ( for sent men tys tys! ) men tjoh kan godt komme på en leg, og dele nogle digte folk kan se, som de kan kommentere hvad de syntes om, komme med spørgsmål, osv, hvis folk da gider og glo på mit shit, ved nogle af jer elsker mit perverse shinaligan, i kommer ikke uden om det, især ikke dig Makuro, dirty boy, men ja har mod på og kæmpe selv om jeg er lige til rotterne, selv om jeg ville fortrække hunde, da det går hurtigere, men ja haha, fyre en masse pis af nu, så folk kan få sig et smil, og fucking nosse sig sammen til og skrive mig imod så vi kan få lidt aktivitet, så nu vil jeg sige et lyn hurtigt fucker dårligt digt!.

perverse vovse, perverse vovse.
bobo her, bobo her.
er i din seng, ved midnat's tid!
pas på vovsen, ikke tager dig!.
du vil skrige, som en vild tøs!
når bobo manden kommer til dig!
så ej pas på da han vil dette!

ja det dig jeg mener Misha, så behold bukserne på så jeg har noget og tage af ;) nå ej og ja så kan i fanme lære det, perverse dimmere! nå ej, elsker jer, udover dig Demian, du vil tage min datter, fuckhoved, men ja du god nok, lille fighter :3

og nu vil jeg arbejde videre på mit digt, jeg holder øje med tråden her, hvis folk vil se det, og ja det et seriøst digt, så giv responds :3 til jeres øv, så det et lidt trist digt men ja xD

kærlig hilsen ( til nogle af jer, nå ej til alle ^^ ) jeres Bobo vovse xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 18:59

O.o jamen tak for din meget meget spøjse respons XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 19:01

meget ( meget ) ligefrem? min kære Misha, im not startet, yet... beware of meeee! XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 19:03

*suk* what have I done?!!! *går ned på knæ og bønfalder gud.*XD
Ej ikke mere spammeri :D Så fy slemme vovse ellers kommer admin power og sletter dine indlæg :D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 19:05

*smække Misha i røven da hun går i knæ* pas på med det, gå ned på alle 4, og se hvad da sker xP men for og besvare dit spørgsmål: du har sluppet en vild liderlig køter ud på New World MUHAHA! *ond latter real men får hoste anfald så jeg næsten dør, så gider endelig ikke grine ondt* xD

ja ja okay, det var sidste indlæg XD be aware of the wolf for now! MUHAHA XD *hoste* fuck this shit >_< XD

// out xD ( but i will keep lookout for this shit ;) )
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro


Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Bosted : Fort Helg
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2560
Reputation : 21
Join date : 22/01/13

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 19:17

WoW o.O mama what have you done? xD

ej personligt lider jeg også lidt af kreasvigt i takt med min skole kyler lektier efter mig xD men jeg er som altid online :D xD
og ved ikke hvor fra Kuuma mener jeg elsker hans perverse dimser xD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 20:44

Ja jeg hører også fra folk af, at de har det travlt, men som sagt vi er 72 brugere (hvor nok 20-25 af dem er brugere, som bliver spillet af 3-5 spillere ) :)
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 20:58

Okay, øm, jeg kan måske komme med en forklaring... MÅSKE^^

Det kunne jo godt være at de brugere som ikke er på, måske er kørt træt i det her, (At spille RPG) og der for ikke spiller her. men det kan jo være alt fra sygdom til kedsomhed^^
Øm, man kan (Jeg føler det nogen gange) at man bare sidder og venter på at folk svare, og sådan^^ så sidder man der og venter og venter, så glemmer man lidt at man ''skal'' skrive her inde og går død... men som sagt det er måske en forklaring^^
Syntes selv jeg gør meget ud af at være her inde^^ men håber at det her hjalp lidt :3
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime26/11/2013, 21:01

Du er helt klart aktiv, og det er jeg mere end glad for ^^
Og ja det er skam fint, at man har disse dødsperioder. :) Det er selvfølgelig ærgerligt at folk mister engagementet, især nu hvor vi lige har bragt et spændende world event, som kun bliver meget bedre, da tingene lige skal have tid at blive opdaget. ^^ (mange planer i vente for jer)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 14:56

jeg syntes også det spændene og jeg keder mig bestemt ikke til mit forsvar ( har jo alle mine dejlige tøser, som er MINE!!! ALLE SAMMEN O.- så snitterne væk >w< ) nok om det, men jeg elsker og RPG'e også herinde, men når jeg ser på mine emner, så går jeg kold, og så stirre jeg bare tomt uden og få den mindste gnist, men jeg får at vide det grundet stres, mangel på tid, og vinter perioden, så får nok en masse krea til sommer ( da jeg bliver påvirket af år's tiderne, grundet mangel på sol ) så ja owo men jeg gør mit bedste ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 17:12

Jeg ville gerne have flere tråde, men jeg har ikke tid til at koge på og svare hver dag. Det kan gå dage og nogle gange en uge og mere..
og tænker at det gider folk ikke vente på, så forsøger ikke rigtig at få startet nogle op
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 18:31

Der er jo flere, som selv er langsomme og som ikke har noget imod det f.eks som mig og payne, vi svarer nok sådan hver måneds tid eller så er der mig og Rozalin vi svarer bare når vi kan og har intet imod at vente på hinanden ^^
Så bare sig når du søger, at du svarer sådan ikke så tit. :) Og hvis folk går med til det, så er det jo bare awesome :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 18:53

godt svar, Misha ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 22:12

Men det gjorde jeg også og der var ikke den store respons... :)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime27/11/2013, 22:13

da heller ikke nogen responds på min ansøgning men kigger igennem owo
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime28/11/2013, 07:49

Jamen så må i skrive over Pm til de personer, som er oftest online. :) Det kan være at i kan lokke et emne ud af dem, når i siger betingelserne :) at det bliver et langsomt emne osv
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.
Phoenix


Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Bosted : Her og der alle vejne
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2578
Reputation : 12
Join date : 14/09/13

Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime28/11/2013, 08:09

Pixy hvis det er er jeg frisk :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp siden! (admin nyhed) Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp siden! (admin nyhed)   Hjælp siden! (admin nyhed) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp siden! (admin nyhed)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Hjælp fra sidelinjen! (admin nyhed)
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Admin trådt af. (Admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: