Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Lad os udbrede snask!!! XD *danser rundt som en jublenar og kaster med snask* XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
*tårne sig over Makuro* snak pænt til Misha O.- *dickslamme ham* xD
*smide snask sammen med Misha og være fucking lalleglad!* Misha, ikke buk dig, for gud's skyld IKKE BUK dig, men for min skyld må gerne >x3.. snask >w<
Makuro First Class.
O.o Hey hey hey det skal være "børnevenligt" dette emne!!! *tager en killing og brækker nakken på den og bryder sine cyborgkræfter til at splatte den ud mellem hænderne som en vandballon, som springer mellem hænderne* Er det forstået!!!!! XD
sorry to say it brow, you know me, i know where you live AND i know what you did last summer, naughty boy ;)*glo på Mak da undgår min pik, da han forsvinder ind i skyggeriget* Misha, Makko kan ikke lide min pik 8(
nå ej XD SNASK! *smide med snask og vente på Misha bukker sig så jeg kan nå en mulighed!* XD
... o.o *glo på Misha's handling* ... spermedet i bukserne der, Misha, you and me? xP? baaaad shits happen, why did you just for fuck sake, need to awake the wolf inside me? the whole site it's gonna be MIND FUCKET! and butt fucket, and that's is a fact! *se ned på Misha med et bebrejdede men frækt små dominerende blik* O.-
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Okay en ting på det rene, dette skal ikke være et totalt perverst spamemne! Lidt må det gerne men ikke meget :D Ellers må du lave et nyt emne med perversitet, da almindelig og ikke nær så perverse folk skal kunne joine dette snakkeemne :D
må jeg stadig smide med Snask Snask? :o *se på Misha med bedede øjne* ;o?
Makuro First Class.
*smække Misha i røven* grin pænt >w< nå ej, XD *smide med snask imens jeg tænker* er du sikker på det er en god ide? altså jeg har en lidt.. fucket seksualitet, da jeg er MEGET åben over for det, for satan da XD men skal nok holde det dirty til perv tråden ;) *smide med mere snask* hmm owo
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Jeg tror ikke, at jeg egenligt vil tænke videre, hvad snask er, jeg kommer bare til at ødelægge det for mig selv ligesom med kage filosofien og sandwich filosofien XD
Makuro First Class.
nå, back to work ^^ *knække fingre* hvor skal jeg begynde? hihi.. he xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Well det kan vel ikke være værre end det faktum, at du er på the new world phoenix :D
Phoenix First Class.