* kigger lidt betuttet på Dust , iført en sløjfe *
DU er min adventgave ?
* ser på medusa og Makuro * argh ... Jeg ved ikke helt med ovn og hævning ?
LÆG SÅ DEN ØKSE DUST, FY!!! * tager Dust i hånden * nu du min , så vi skal jule hygge ! Tusind tak for den fine gave - jeg ELSKER gaver xD
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 00:18
*lægger øksen over skulderen, og rækker tunge af Makuro og Medusa*
Yay du kan lide min gave til dig -^.^- hvad skal vi lave af juæle hygge, søde Millimus? -^.^-
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 08:35
*smiler* tak Dust , du må lege Jack Nicholson en anden god gang ! XD
Ja, jeg synes det er sødt at du har ulejliget dig med en gave til mig , enda dig selv xD Du er yndig med sløjfe xD
Hmmm.... Vi kan drikke gløgg ? Og spise æbleskiver ? Det er ren hygge 0:)
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 08:36
hvis i spiser æbleskiver, så vil jeg være med :3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 08:39
Dust , tænker jeg skal lave dem fra bunden , imens jeg sidder på køkken bordet og holder ham med selvskab. Jeg beder ham lave et bjerg ! XD
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 08:55
han er jo også bager så det burde han være god til! :D så jeg kommer også og spiser med :D
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:00
Det en aftale , så bliver vi fire til julehygge xD
Phoenix First Class.
Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) . Race : Varulv Navn. : Phoenix eller Pyra Alder : 18 Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen) Bosted : Her og der alle vejne Partner. : Hvad skal jeg med sådan en? Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist Antal indlæg : 2578 Reputation : 12 Join date : 14/09/13
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:01
wii ^^ Æbleskiver :3
Makuro First Class.
Ingame Titel: : Leder af dæmonerne. Outgame Titel: : Tidl. Admin Race : Skyggedæmon. Navn. : Makuro kurosaki Alder : 267 (men ligner en på 18) Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock Bosted : Fort Helg Partner. : N/A Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare! Antal indlæg : 2560 Reputation : 21 Join date : 22/01/13
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:04
:D hyggeligt!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:05
Så skal Dust bare lige sige JA til at forkæle os . Så laver jeg gløgg !
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:07
hvis vi bare kommer og overrasker ham, kan han da umuligt sige nej til os x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:12
Han er hos mig , fik jo Dust i gave xD
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 09:26
hm... hvis han er din gave, så kan han jo ikke sige nej til at du bestemmer over ham x3
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 11:04
Jeg laver kun æbleskiver til kvinder, så desværre Manuel drengen, du må vente udenfor XD Millimus og Phoenix, i får alle de æbleskiver i kan spise XD
Makuro First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 11:07
*ser forvirret rundt* hmm ham der Manuel må ikke være med! ha så kan han lære det! xD men han sagde ikke noget specielt om mig! :D så jeg sniger mig med :3 æbleskiver! :D
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 11:41
Problem solved! *Har lige ninja skåret mandelige kønsdele fa Makuro* Nu er han ikke længere en dreng *tager noget svineflæsk og stopper det ind hans patter* Sådan der, så er han en kvinde :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 11:52
o.O *piv* det stikker for neden? o.O
Phoenix First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 12:07
Tror ikke helt på at det der er en pige o.o men... hmm... tja, det må Dust, af gøre, det er jo ham som laver æbleskiverne x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 12:10
WOW hvor er det sejt :D Jeg er normalt på fra forummets mobil-version (det er en meget skrabet grålig version....^^), så det er først nu jeg ser det. Hvor er det cool :D
Makuro First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 12:18
jeg hader det xD jeg har ændret så det er pc version ^^ det er det jeg er vand til :3
The Eye. Second Class.
Outgame Titel: : FOUNDER Antal indlæg : 3375 Reputation : 60 Join date : 29/05/12
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 12:26
enig :P
Gæst Gæst
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 12:32
Jeg synes det bliver for overfyldt på pc-versionen og teksten bliver for generende at læse...
Dust First Class.
Emne: Sv: Jul på siden :D 5/12/2013, 18:08
Makuro du er Manuel XD og du får ikke nogen æbleskiver, om så du får en sexchange operation, så du lignert mr. Garrison XD og Medusa må heller ikke få nogen, for hun har slet ikke været en god pige i år, hun har ikke passet sin hellhound XD