Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 18:26
Millicent skrev:
Så har de sku lang vej endnu general Zolner * hygger sig over den dobbelte betydning* :)
Lad mig gentage: Pas på tøs! *mumler noget om rapkæftet møgunge*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 18:35
Ja... Nu er det jo ikke militær baggrund der præger min opvækst, så det med at adlyde er ikke min stærke side :)
* overvejer at sæbevaske generalens mund .*
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 18:37
*Kommer gående med sæbe og vand*
Hvor mon ham der generalen er henne han skal have vasket sin mund x)
Ved ikk hvorfor Dust kan bare ikke lide militsen x)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 18:45
Jamen det skal jeg lærer og drop den spand Dust, ellers er du en bunke støv når jeg er færdig med dig!
Dust First Class.
Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket. Outgame Titel: : First to reach 2000! Race : Skytsengel/skygge dæmon Navn. : Dust Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år. Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge) Bosted : everywhere and nowhere Tilhørende klan. : Leder af the offspring Partner. : Aldrig haft en Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing... Antal indlæg : 4415 Reputation : 43 Join date : 17/09/12
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 19:09
NEVER XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 19:36
Naa , mon det går så let ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 20:02
Hvorfor er mindreårige så håbløse?!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 20:10
Jeg ER over atten...vil du tjekke? * driller*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 21:09
Well atten årigt eller ej, de smager sku af det sammen, næstent vel og mærket :D
Dust First Class.
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 22/1/2013, 21:32
Tja de yngre er lidt mere søde i smagen x) Elsker bare unge skygger XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 07:56
Smager ? Ehm... Jeg havde nu ikke tænkt mig at han skulle spise mig ligefrem xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 08:25
Jeg kunne jo ... nej, det vil jeg slet ikke nævne her xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 08:28
Ha du nævnte ikke mig Millicent, betyder det så, at ulven kan æde den lille rødhætte? *Går helt tæt på og slikker sig om munden*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 08:37
Ingen får lov at sætte tænderne i mig, desuden går rygtet på at Dust er en saftig bøf * peger i hans retning , med et uskyldigt blik* :)
General Zolner? Jeg tror ikke jeg forstår ? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 08:39
*kigger på Dust og nærmer sig ham, hvor hun snuser til ham* nej har spist disse engel og dæmon blandinger, men ikke en engel og menneskeblanding, nnææææ nej det har jeg ikke! *skynder sig hurtigt ved siden af Millicent*
*lige pludselig lyder sangen who let the dogs out, wow wow wow*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 10:01
Det behøver du heller ikke Millicent xD Det er voksen snak, mandesnak!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 10:11
* stiller sig diskret bag general Zolner , da Angelique nærmer sig*
Jeg tror nu nok jeg behøver forstå hvis det berører mig? * mumler bag generalens ryg *
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 10:21
Snak menneskeprog! Jeg forstår ikke din sætningsopbygning.
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 10:23
Måske er det bare...ungdommens sprog der volder problemer General Zolner? :)
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 10:27
Var munden unge!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 12:39
Ih... Du er hård Nikon Zolner ^
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 14:00
Hmpf, vel er jeg ej, jeg forsøger bare at banke noget fornuft ind i mindre fornuftige!
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 14:22
Jeg kan da hjælpe dig....hvis du viser mig en af slagsen? * smiler stort*
Dust First Class.
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 14:25
I er jo sjove :D *Smiler stort mens jeg helt glemmer Angelique*
Gæst Gæst
Emne: Sv: (Reklame) The Underworld 23/1/2013, 14:31
hey hey hvordan kan man ignorere the big bad wolf? Altså er det hverdag for dig at se sådan en som mig? *Skuler med de isblå ulveøjne*